Wybrał zły warsztat do wymiany opon. Widok tych felg aż boli - Trends Magazines

Wybrał zły warsztat do wymiany opon. Widok tych felg aż boli

Czasami właściciele drogich aut chcą przyoszczędzić i wybierają niewłaściwy warsztat do wykonania, wydawałoby się prostych napraw czy wymian. Tak zrobił właściciel BMW z dużymi felgami i tej decyzji szybko pożałował.

Wybór niewłaściwego warsztatu to jedno, ale niekompetencja ludzi tam pracujących to inna kwestia. Niektórzy boleśnie przekonują się o wyborze złej myjni, a inni warsztatu. Właściciel tego BMW (podpowiedzcie jaki model) zdecydował się na wymianę opon w nieautoryzowanym zakładzie wulkanizacyjnym.

Pół biedy, gdyby pracownicy uczciwie przyznali się, że nie podołają wymianie opon w tak dużych felgach. Ale Ci uparcie przyznali, że to dla nich bułka z masłem. Efekt możecie zobaczyć na filmiku.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez audi obsession | best CARS (@audi_obsession)

Bolesny widok, prawda? Brak doświadczenia wulkanizatorów sprawił, że właściciel BMW „Będzie Miał Wydatek” w postaci  nowego kompletu felg. 

2 komentarze

  1. Miesiąc temu nowe felgi mi zmasakrowało ASO także trzeba szukać firm specjalizujących się w drogich autach i dużych felgach, nie ma reguły 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW_up!_tuning_4engine

Ten VW up! ma 300 KM i napęd 4×4 – TUNING

300-konny silnik, stały napęd 4x4 z blokadami i ceramiczne sprzęgło. Brzmi co najmniej jak opis samochodu, który Volkswagen Motorsport wystawiał do WRC, ale stanowi wyciąg z danych technicznych up! przygotowanego w Nowym Sączu. Produkowany od 2011 r. up!, choć jest najmniejszym modelem Volkswagena, ma zadatki na sportowe auto. W seryjnym wydaniu waży niewiele (poniżej 900…

VW Beetle GSR – „Garbusem” 250 km/h?!

Próba miała miejsce oczywiście na niemieckim autobahnie, gdzie wyciśnięto z "Garbusa" wszystkie soki. Zobaczcie, jak leci VW Beetle GSR. Odmiana GSR powstała jako hołd dla modelu z lat 70., bazujący na Garbusie 1303SGSR (uznawany za protoplastę Golfa GTI). GSR to skrót od Gelb Schwarzer Renner, co w wolnym tłumaczeniu oznacza "żółto-czarna wyścigówka". Produkcję tego modelu …