Wybrał zły warsztat do wymiany opon. Widok tych felg aż boli - Trends Magazines

Wybrał zły warsztat do wymiany opon. Widok tych felg aż boli

Czasami właściciele drogich aut chcą przyoszczędzić i wybierają niewłaściwy warsztat do wykonania, wydawałoby się prostych napraw czy wymian. Tak zrobił właściciel BMW z dużymi felgami i tej decyzji szybko pożałował.

Wybór niewłaściwego warsztatu to jedno, ale niekompetencja ludzi tam pracujących to inna kwestia. Niektórzy boleśnie przekonują się o wyborze złej myjni, a inni warsztatu. Właściciel tego BMW (podpowiedzcie jaki model) zdecydował się na wymianę opon w nieautoryzowanym zakładzie wulkanizacyjnym.

Pół biedy, gdyby pracownicy uczciwie przyznali się, że nie podołają wymianie opon w tak dużych felgach. Ale Ci uparcie przyznali, że to dla nich bułka z masłem. Efekt możecie zobaczyć na filmiku.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez audi obsession | best CARS (@audi_obsession)

Bolesny widok, prawda? Brak doświadczenia wulkanizatorów sprawił, że właściciel BMW „Będzie Miał Wydatek” w postaci  nowego kompletu felg. 

2 komentarze

  1. Miesiąc temu nowe felgi mi zmasakrowało ASO także trzeba szukać firm specjalizujących się w drogich autach i dużych felgach, nie ma reguły 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

filtr paliwa

Czy paliwo E10 ma wpływ na filtr paliwa?

Wprowadzenie paliwa E10 wprowadziło wiele kontrowersji i rozbudziło dyskusje na temat szkodliwości tego paliwa. Starsze samochody mogą go nie tolerować, ale pamiętajmy, że w Europie Zachodniej było ono już dostępne od lat. Czy paliwo E10 wpływa na filtr paliwa? Czy trzeba go częściej wymieniać? Rozwiewamy wątpliwości.  Wprowadzenie benzyny 95 E10, w która w stosunku do…

VW Polo CL auto od frontu

Trzy lata przemian VW Polo CL – warto było?

W 2007 roku widoczne na zdjęciach Polo zmieniło właściciela na zagorzałego fana wszelkiego rodzaju modyfikacji. Łatwo się domyślić, co działo się potem. Prace prowadzono w trzech etapach. ETAP I (2007) Czarne Polo CL z silnikiem o pojemności 1 litra z „wypasów”, w jakie wyposażyła go fabryka, miało: szyberdach, zielone szyby, licznik z obrotomierzem i dzieloną tylną…