Wszechpotężny Touareg R eHybrid - Trends Magazines

Wszechpotężny Touareg R eHybrid

Flagowy Touareg R, a zarazem najmocniejszy seryjnie produkowany Volkswagen w historii, jest 462-konną hybrydą plug-in. Powiedzieć, że to potężna maszyna, to za mało.

Po raz pierwszy w historii najmocniejszy model Volkswagena jest hybrydą. To kolejny krok marki z Wolfsburga do elektryfikacji portfolio modelowego. W pełni luksusowy Touareg R jest pierwszym modelem spod znaku R wyposażonym w napęd hybrydowy typu plug-in, którego akumulator trakcyjny można ładować „zwykłym” prądem z sieci 230 V i na krótkich odcinkach jeździć tym samochodem jak pełnym „elektrykiem”.

Z naładowanym akumulatorem SUV Volkswagena potrafi przejechać 45 km i poruszać się w trybie elektrycznym z prędkością sięgającą 140 km/h. O tym, jak jest w rzeczywistości przeczytasz TUTAJ.

Podobne

VW Polo CL auto od frontu

Trzy lata przemian VW Polo CL – warto było?

W 2007 roku widoczne na zdjęciach Polo zmieniło właściciela na zagorzałego fana wszelkiego rodzaju modyfikacji. Łatwo się domyślić, co działo się potem. Prace prowadzono w trzech etapach. ETAP I (2007) Czarne Polo CL z silnikiem o pojemności 1 litra z „wypasów”, w jakie wyposażyła go fabryka, miało: szyberdach, zielone szyby, licznik z obrotomierzem i dzieloną tylną…

BMW-X3-20d-E83-i-G01-30d-auta bokiem

Analogowe czy cyfrowe BMW X3? E83 kontra G01

BMW X3 w 2003 roku stała się drugą propozycją marki w segmencie samochodów SUV. Podobnie jak konkurencja, BMW zaczęło od dużego auta wysokiej klasy – X5. Z czasem producent rozbudowywał ofertę o mniejsze samochody. Naturalnym krokiem naprzód, który wykonała praktycznie cała branża, było zaprojektowanie o rozmiar mniejszego kompaktowego auta o podobnych walorach. I tak powstało BMW X3. Z pomocą przyszła austriacka firma Magna…