Wszechpotężny Touareg R eHybrid - Trends Magazines

Wszechpotężny Touareg R eHybrid

Flagowy Touareg R, a zarazem najmocniejszy seryjnie produkowany Volkswagen w historii, jest 462-konną hybrydą plug-in. Powiedzieć, że to potężna maszyna, to za mało.

Po raz pierwszy w historii najmocniejszy model Volkswagena jest hybrydą. To kolejny krok marki z Wolfsburga do elektryfikacji portfolio modelowego. W pełni luksusowy Touareg R jest pierwszym modelem spod znaku R wyposażonym w napęd hybrydowy typu plug-in, którego akumulator trakcyjny można ładować „zwykłym” prądem z sieci 230 V i na krótkich odcinkach jeździć tym samochodem jak pełnym „elektrykiem”.

Z naładowanym akumulatorem SUV Volkswagena potrafi przejechać 45 km i poruszać się w trybie elektrycznym z prędkością sięgającą 140 km/h. O tym, jak jest w rzeczywistości przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Tuning-VW-Jetta-2-GL-przód auta

Niezbyt zgrabna Jetta 2 przykuwający uwagę

Są auta, które na zawsze przejdą do historii motoryzacji. Należy do nich bez dyskusji kompaktowy Golf. Jego mniej zgrabna siostra nie miała tyle szczęścia, nigdy nie była najlepiej sprzedającym się autem, nie stała się motoryzacyjną ikoną. Dla specjalistów od marketingu koncernu z Wolfsburga z pewnością był to powód do zmartwień, jednak mała popularność Jetty dla…

Volkhart V2 Sagitta – Aerodynamiczna doskonałość

Współczynnik oporu aerodynamicznego jest zmorą każdego projektanta samochodów. Jeżeli wartości Cd nie uda się zredukować, szybka jazda będzie wiązała się ze znacznym spalaniem oraz dużą ilością głośnych zawirowań powietrza. Ponad 60 lat temu powstało niemal idealne studium aerodynamiczne – Volkhart V2 Sagitta. O samochodzie zrobiło się głośno w styczniu bieżącego roku, kiedy V2 Sagitta została…