Wszechpotężny Touareg R eHybrid - Trends Magazines

Wszechpotężny Touareg R eHybrid

Flagowy Touareg R, a zarazem najmocniejszy seryjnie produkowany Volkswagen w historii, jest 462-konną hybrydą plug-in. Powiedzieć, że to potężna maszyna, to za mało.

Po raz pierwszy w historii najmocniejszy model Volkswagena jest hybrydą. To kolejny krok marki z Wolfsburga do elektryfikacji portfolio modelowego. W pełni luksusowy Touareg R jest pierwszym modelem spod znaku R wyposażonym w napęd hybrydowy typu plug-in, którego akumulator trakcyjny można ładować „zwykłym” prądem z sieci 230 V i na krótkich odcinkach jeździć tym samochodem jak pełnym „elektrykiem”.

Z naładowanym akumulatorem SUV Volkswagena potrafi przejechać 45 km i poruszać się w trybie elektrycznym z prędkością sięgającą 140 km/h. O tym, jak jest w rzeczywistości przeczytasz TUTAJ.

Podobne

BMW X3 M40i nie zostało w tyle

BMW X3 zawsze było mocnym graczem w segmencie średniej wielkości SUV-ów klasy premium. Z biegiem lat stało się już jednak nieco leciwą konstrukcją. W obliczu zeszłorocznych premier – Audi Q5 i Volvo XC60 – BMW nie mogło pozostać w tyle.   I nie pozostało – najnowsze X3 zaprezentowano światu we wrześniu 2017 roku. Postanowiono również…

New Beetle kontra Beetle. Garbus w dwóch smakach

Mają wspólnego przodka i wyglądają podobnie. W rzeczywistości to dwa różne światy – w kwestii osiągów, funkcjonalności czy ogólnego pomysłu na samochód. Typ 1, czyli pierwszy model Volkswagena, jest znany i ceniony na całym świecie. Trudno się dziwić, skoro w latach 1938–2003 z taśm montażowych w różnych zakątkach globu zjechało 21.529.464 Garbusów. Volkswagen nie mógł…