Wrap!t Ring - Pomysł aplikatorów 3M na BMW i8 - Trends Magazines

Wrap!t Ring – Pomysł aplikatorów 3M na BMW i8

Jedną z głównych atrakcji targów Rema Days Warsaw (7-9 lutego br.) jest konkurs 3M Endorsed Wrap!t Ring, czyli zmagania certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed.

Polega on na oklejaniu na żywo BMW i8 najnowszą folią 3M™ IJ180mC, zadrukowaną autorskimi projektami graficznymi, w połączeniu z wyklejaniem kultową folią do zmiany koloru 3M™ serii 1080. 8 zespołów doświadczonych aplikatorów ośmiokrotnie odmieni wygląd  BMW i8 Frozen Yellow.

 

Konkurs zorganizowany przez Certyfikowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne 3M – The Wrap Center (zdobywca medalu The Prize for Innovations 2018) polega na tym, że w każdym starciu dwa zespoły aplikatorów oklejają samochód równocześnie, każdy jeden jego bok. Projekty graficzne zostały przygotowane przez członków zespołów i wydrukowane przez Certyfikowaną Drukarnię 3M™ MCS™ DPSdruk.pl, a do ich wykonania wykorzystano zadruk na folii 3M™ IJ180mC (folia zdobyła medal The Prize for Innovations 2017).

Aplikatorzy w projektach korzystają również z folii do zmiany koloru auta 3M™ 1080 (medal The Prize for Innovations 2018) oraz innowacyjnej taśmy 3M™ Knifeless (medal The Prize for Innovations 2017). Podczas konkursu nie ma możliwości używania nożyka do przycinania folii na samochodzie (wyłącznie użycie bezpiecznych dla lakieru taśm 3M™ Knifeless).

Który z projektów jest waszym zdaniem najlepszy?

Zdjęcia wszystkich projektów i głosowanie na stronie: https://www.wrapitring.pl/

 

Podobne

BMW E46 M3 vs E36 M3 vs M2 Competition. Który jest szybszy?

Do wyścigu na prostej zestawiono trzy BMW, które każdy fan marki chciałby mieć u siebie w garażu. Są to BMW M3 generacji E36 i E46 oraz M2 Competition. Czy wolnossące klasyki nadążają za turbodoładowanym modelem? BMW M3 wyniosło bawarską markę na godnego rywala dla Porsche 911 i zapewniło wejściówkę do świata samochodów sportowych. Dziś to…

BMW X5 LM. Najszybszy SUV świata

Swap tuning jest jednym z najlepszych sposobów na radykalną poprawę osiągów samochodu. Wciśnięcie do przedziału silnikowego większej jednostki napędowej rozwiązuje kwestię żmudnej i kosztownej walki o kolejne konie mechaniczne. Nie myślcie, że na takie zabiegi decydują się wyłącznie firmy tuningowe. W 2000 roku BMW postanowiło zbudować najszybszego SUV-a świata. Bazą do jego przygotowania było produkowane…