Wizja niedalekiej przyszłości według Volkswagena - PROTOTYP - Trends Magazines

Wizja niedalekiej przyszłości według Volkswagena – PROTOTYP

Volkswagen zaprezentuje bezemisyjny ID. SPACE VIZZION w przeddzień Salonu Samochodowego w Los Angeles 19 listopada 2019 r. VW zapowiada, że jest to pojazd dla nowej ery, nowego myślenia i nowej mobilności. Ten samochód łączy w sobie właściwości aerodynamiczne Gran Turismo z przestronnością SUV-a.

Volkswagen Showcar ID. SPACE VIZZION

ID. SPACE VIZZION opiera się na modułowej elektrycznej płycie podłogowej Volkswagena (MEB). MEB w pełni wykorzystuje techniczne możliwości e-mobilności i gwarantuje duży zasięg, dynamiczne osiągi i zupełnie nowy poziom cyfrowej komunikacji.

Volkswagen Showcar ID. SPACE VIZZION

Jeśli chodzi o konstrukcję, sekcje przednia i dachowa są szczególnie dopracowane, z otworami dla strumienia powietrza w celu ulepszenia aerodynamiki. Dzięki wydajności układu napędowego i imponującej aerodynamice ID. SPACE VIZZION ma zasięg do 590 kilometrów (WLTP) lub 300 mil (EPA).

Volkswagen Showcar ID. SPACE VIZZION

Materiały użyte we wnętrzu są po części pochodzenia recyklingowego. Świetny przykład to użyta AppleSkin ™, czyli sztuczna skóra z udziałem resztek materii z produkcji soku jabłkowego.

Volkswagen Showcar ID. SPACE VIZZION

Jak podaje producent ID. SPACE VIZZION to studium na przyszłość, ale nie marzenie. Wersja produkcyjna ujrzy światło dzienne pod koniec 2021 roku i będzie dostępna w różnych wersjach dla Ameryki Północnej, Europy i Chin.

Podobne

Polskie auto w Genewie. Producent twierdzi, że to samochód-robot – NEWSY

Na targach Geneva International Motor Show 2020 zadebiutuje polski samochód elektryczny Triggo. Nigdy wcześniej targi nie gościły  zaprojektowanego i zbudowanego w całości w Polsce projektu. Za stylistykę odpowiada Sebastian Nowak, który jest związany z wyglądem gier Wiedźmin i Cyberpunk 2077.  Triggo to dwuosobowy pojazd, który dzięki zastosowaniu innowacyjnego mechanizmu umożliwiającego zmianę geometrii przedniego zawieszenia, pozwala kierowcy ominąć…

BMW 520i Turbo, czyli 373 KM z silnika M50B25

W dzisiejszych czasach turbodoładowane silniki benzynowe nikogo nie dziwią. Niewielka pojemność skokowa, turbosprężarka oraz relatywnie duża moc to niemal codzienność. Jednak jeszcze kilkanaście lat temu niewielu było odważnych, którzy do silników benzynowych dokładali popularne dziś turbiny. BMW serii 5 generacji E28 to typowa bawarska limuzyna, która doczekała się statusu klasyka. Auto debiutowało w 1980 roku…