Wietrzenie klasyków w Poznaniu - fotorelacja - Trends Magazines

Wietrzenie klasyków w Poznaniu – fotorelacja

Sezon na zloty i spoty motoryzacyjne powoli wybudza się z zimowego snu. Właściciele klasyków zaczynają coraz więcej czasu spędzać w swoich garażach i z niecierpliwością obserwują zarówno prognozy pogody na najbliższe dni jak i proponowane wydarzenia, na których warto się pojawić.

W ostatnią niedzielę lutego, WTC – Watch This Car wraz Giełdą Klasyków i Car Spotted: Wielkopolska zaprosili miłośników motoryzacji na spotkanie połączone ze zbiórką darów dla uchodźców z Ukrainy. Wydarzenie odbywało się w Poznaniu, na parkingu przy Katedrze, na Ostrowie Tumskim i trwało w godzinach 13-14:30. W tym czasie na miejsce przybyło niecałe 100 samochodów, od seryjnych po konkretne projekty, różnorodność była ogromna. Przyszło też wiele spacerowiczów jak i fotografów. Spotkanie było strzałem w dziesiątkę, wreszcie można było się przejechać i spotkać z dawno niewidzianymi znajomymi równie zakręconymi klasyczną motoryzacją jak my sami. Uroku dodawała iście wiosenna pogoda.

Organizatorzy zapowiedzieli, że pierwszy przejazd #KlasykiemPoMieście zaplanowany jest na 20 marca, jeśli tylko warunki pogodowe na to pozwolą. Poza tym szykują też coś nowego – będą zapraszać na spotkania motoryzacyjne 2-krotnie każdego miesiąca, w zupełnie nowych lokalizacjach!

Szczegółowe informacje warto śledzić na profilu @WTCWatchThisCar.

Tekst i fot. Agnieszka Kujawa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Golf mk1 & Golf Mk 8

110 KM to symboliczna wartość dla VW Golfa. Zobaczcie dlaczego

Motoryzacja rozwija się dynamicznie. Najnowszy Golf ósmej generacji jest najlepszym dowodem na to, jak daleko zaszły zmiany na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat.  110 KM kiedyś Taką mocą dysponował pierwszy Golf GTI. Zaprezentowany w 1976 roku był niespotykanie zwinnym i szybkim samochodem. Moc dostarczał wolnossący silnik o pojemności 1.6 z dwoma zaworami na każdy cylinder. Była…

HISTORIA: BMW 635 CSi – Wyścigowy rekin

Idealny samochód wyścigowy powinien być mocny i lekki. W uzyskiwaniu dobrych rezultatów pomaga też opływowa karoseria i nisko położony środek ciężkości. Kompletem torowych atutów może poszczycić się BMW 635 CSi. Luksusowe coupé ze stajni BMW nadają się nie tylko do zadawania szyku na nadmorskich bulwarach. W 1971 roku koncern przedstawił E9 w wersji 3.0 CSL,…