Wiesmann Project Gecko, czy to będzie wielki comeback? - Trends Magazines

Wiesmann Project Gecko, czy to będzie wielki comeback?

Project Gecko to najnowsze dziecko niemieckiej manufaktury Wiesmann. Jak zapowiada firma, nowy projekt pozostaje w zgodzie z DNA Wiesmanna i będzie wyznaczać nowe standardy. To symbol odrodzenia firmy i łączy niemiecką inżynierię z brytyjską filozofią projektowania roadsterów. Czy to wystarczy, żeby przyciągnąć klientów?

Wiesmann ponownie rozpoczął działalność w 2016 roku i od razu przystąpił do projektowania prototypu nowego samochodu sportowego, który oddałby hołd wszystkiemu, za czym stoi firma. Jest to ponadczasowy design połączony z doskonałą niemiecką inżynierią. Prototyp nazywa się Project Gecko i jak twierdzi Wiesmann, jest czymś więcej niż tylko nowym modelem. Ten samochód reprezentuje odrodzenie najbardziej lubianego niemieckiego samochodu sportowego.
Project Gecko obiecuje niezwykłą estetykę, która ma po raz kolejny zachwycić koneserów samochodów sportowych.

Nowy Wiesmann wyposażony będzie w 8-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo M, a jego nadwozie będzie idealnie zrównoważone dzięki rozkładowi masy równemu 50:50. Silnik będzie znajdował się na przednią osią, a napęd będzie przekazywany na tylne koła. Wiesmann obiecuje, ze Gecko będzie szybszy, mocniejszy, bardziej dynamiczny i bardziej dramatyczny niż poprzednie modele. Projekt nie został jeszcze ujawniony światu i pozostaje w tajemnicy.


Zamów prenumeratę

 

Podobne

Bugatti nowy silnik V16

Bugatti potwierdza nowy silnik, który zastąpi W16

Plotki okazały się prawdą i już wiemy, jaki silnik pojawi się w nowym modelu Bugatti. Będzie zelektryfikowany, ale nie myślcie sobie, że będzie to jakaś mała kosiarka.  Niedawno wspomnieliśmy o tym, że Bugatti pracuje nad nowym samochodem. Ostatnie sztuki Chirona trafiły już do klientów i teraz przyszedł czas na coś nowego. Obecna sytuacja w branży…

„Superjajka”. Wesołych Świąt!

Wesołych Świąt! Do życzeń dołączamy "superjajka". Chodzi oczywiście o auta firmy Koenigsegg. Te megasamochody są pieszczotliwie nazywane "the egg", czyli jajko. Koenigsegg Gemera To pierwsze w historii firmy czteroosobowe auto. Do napędu służy 600-konny silnik spalinowy w technologii Freevalve (brak wałków rozrządu) oraz 3 silniki elektryczne- każdy o mocy 500 KM. Moc systemowa to 1700…