VW T1 Auwärter Carlux. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie- HISTORIA - Trends Magazines

VW T1 Auwärter Carlux. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie- HISTORIA

To auto przez wielu nazywane jest Świętym Graalem busów VW, a przecież nawet nie nazywa się Volkswagen. To Auwärter Carlux, czyli zbudowany w oparciu o pierwszą generację busa pojazd, który miał przypominać pełnoprawny autobus. Powstały tylko 24 takie samochody w latach 60. i niewiele z nich przetrwało do dziś. Ten egzemplarz z 1963 został nagrany na prezentowanym video w Szwajcarii w pierwszej dekadzie milenium. Opis filmu stanowi, że samochód został sprzedany niemieckiemu kolekcjonerowi. Niedawno załączone zdjęcia znów ukazują tego samego busa, w tym samym miejscu, w towarzystwie tych samych aut. Czyżby był tam nadal? Czy ktoś z Was wie, co się z tym pojazdem dzieje? A może mamy jeden z nich w Polsce? My wiemy np. o dwóch Karmanach Gipsy, więc kto wie… Co ciekawe, taki samochód można zobaczyć w niemieckim filmie fabularnym: Heintje – Ein Herz geht auf Reisen

 

 

Podobne

Płoną nowe Mercedesy i BMW na promie

Prawie 3000 nowych aut, w tym Mercedesy i BMW stoi w płomieniach na promie niedaleko wybrzeża Holandii. Co było przyczyną pożaru?  To już nie pierwsza sytuacja, gdzie dochodzi do pożaru wielkiego transportowca z nowymi samochodami na pokładzie. W zeszłym roku byliśmy świadkami, jak wielki transportowiec Felicity Ace poszedł na dno, zabierając ze sobą kilkaset samochodów.…

DSG – zalety i wady

Dwusprzęgłowe zautomatyzowane skrzynie DSG błyskawicznie podbiły serca kierowców. Eliminują konieczność operowania pedałem sprzęgła i „mieszania” lewarkiem, nie zwiększają zużycia paliwa, nie pogarszają osiągów, a biegi przepinają w tempie, jakiego nie powstydziłby się zawodowy rajdowiec. Historia skrzyń DSG rozpoczęła się w 2003 roku. Zautomatyzowana przekładnia z dwoma sprzęgłami zadebiutowała w Golfie IV R32. Kiedy media wychwalały…