Volkswagen udostępni klientom sieć stacji ładowania w Polsce - Trends Magazines

Volkswagen udostępni klientom sieć stacji ładowania w Polsce

W ramach aplikacji „We Charge” swoje stacje ładowania udostępni także GreenWay, największa sieć szybkiego ładowania samochodów elektrycznych w Europie Środkowej i Wschodniej.

Za pośrednictwem aplikacji Volkswagena „We Charge”, klienci będą mogli w przyszłości korzystać z ponad 100.000 punktów ładowania w Europie – w dalszej perspektywie ma ich powstać 150.000. 

Aplikacja We Charge

Oprogramowanie będzie łącznikiem z nowym Volkswagenem ID.3. Przy jej pomocy będzie można sprawdzić aktualny zasięg pojazdu, zaprogramować optymalną temperaturę we wnętrzu samochodu, czy znaleźć najbliższą stację ładowania. Ponadto w aplikacji będzie można zdecydować się na wykupienie jednej z trzech taryf: Free, Go lub Plus. W każdym z tych wariantów klienci ID.3 ładować będą mogli swoje auta na stacji GreenWay.

Taryfy Free, Go oraz Plus

Taryfy dopasowano do potrzeb różnych grup użytkowników. Podstawowa taryfa We Charge Free nie wymaga wnoszenia opłaty miesięcznej. Zapewnia ona podstawowy serwis z wykorzystaniem tylko jednej karty i jest przeznaczona przede wszystkim dla tych kierowców aut elektrycznych, którzy rzadko korzystają z publicznych stacji ładowania. Taryfa We Charge Go oferuje korzystniejsze ceny za każde pojedyncze ładowanie samochodu i okazuje się szczególnie atrakcyjna dla kierowców, którzy regularnie ładują auta na ogólnodostępnych stacjach. We Charge Plus to z kolei taryfa dla tych wszystkich, którzy dużo podróżują – dzięki niej, np. na stacjach IONITY w Niemczech zapłacą oni tylko 30 eurocentów za 1 kWh. Tacy kierowcy będą mogli więc korzystać z europejskich stacji szybkiego ładowania w bardzo korzystnych cenach.

VW-Passat-GTE-ładowanie

We Charge w ID.3 1ST

Przypomnijmy, że wszystkie osoby, które zdecydują się na zakup ID.3 1ST, otrzymają rok bezpłatnego zasilania samochodu energią elektryczną do 2.000 kWh lub do wartości 2.780 zł. Oferta dotyczy wszystkich publicznych stacji ładowania, na których działa aplikacja We Charge Volkswagena oraz w europejskiej sieci stacji IONITY.

 

Podobne

Ranking ADAC 2023. Tych modeli nie kupuj

Niemieccy specjaliści z ADAC przebadali 94 modele samochodów i wydali werdykt. Co ciekawe, w zestawieniu dominują auta elektryczne i hybrydy, diesli była zaledwie garstka. Które samochody według Niemców są najlepsze i najgorsze? Oto ranking ADAC 2023.  Testy ADAC są specyficzne, wykonuje się je według jednolitego schematu i typowo "po niemiecku" - z zachowaniem identycznych, obiektywnych…

Tuning-VW-Bora-widok z tyłu

Subtelny tuning Bory

Auto widoczne na zdjęciach ściągnął do Polski wyłącznie w celach zarobkowych prywatny importer. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności był znajomym kuzyna obecnego właściciela samochodu, dzięki czemu Bora trafiła we właściwe ręce. Auto dalece odbiegało od oryginału. Niemiecki użytkownik zadbał o to, aby różniło się od przeciętnych czterech kółek. Jednak zestawienie z sobą niskiego i dość sztywnego zawieszenia…