VW Polo VR6 - ten sleeper może być Twój - Trends Magazines

VW Polo VR6 – ten sleeper może być Twój

Na sprzedaż trafiło wyjątkowe Polo 6N. Z zewnątrz wygląda całkiem niepozornie, ale pod maską kryje jeden z najbardziej charakternych silników od VW!

Najmocniejszą odmianą Polo 3.generacji było GTI. Motor o pojemności 1.6 oferował 120, a później 125 KM. To jednak wystarczało niewielu, dlatego niektórzy decydowali się na swap. Na brytyjskim ebay’u pojawiło się przerobione Polo z silnikiem VR6! Zostało wystawione przez firmę FTR Performance, która najprawdopodobniej stworzyła Polo VR6. 

Przejdźmy do konkretów. Silnik to późniejsza wersja ABV, która charakteryzuje się mocą sięgającą 190 KM i maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 245 Nm. Aby wcisnąć dość sporych rozmiarów motor, potrzebna była specjalna rama, wykonana specjalnie pod ten projekt. Na zdjęciach widać, że komora wypełniona jest po brzegi. 

Z zewnątrz to prawdziwy sleeper – nic nie zdradza jego osiągów. Auto jest delikatnie obniżone i poszerzone, a na przednich błotnikach wycięto otwory, zapewne dla lepszego chłodzenia. 

VW Polo VR6 zostało wystawione na brytyjskim ebay’u za 6995 funtów, co w przeliczeniu daje jakieś 37-38 tys. zł. Kupilibyście?

Konrad Maruszczak

fot. FTR Racing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

E36 traktor błotny_1

Terenowe E36 walczy z błotem!

To nie pomyłka. To E36 Coupé zostało przerobione na traktor do pokonywania przeszkód błotnych! Zobaczcie jak radzi sobie w zawodach.   E36 mudracer Prawdę mówiąc nie wiemy jak wiele z BMW E36 zostało w tym projekcie. Sądząc po dźwięku silnika, to pod maską znajduje się sześciocylindrowy motor BMW. Zawieszenie E36 to bardzo prosta konstrukcja i…

VW Golf Mk 1 Pirelli auto od frontu

VW Golf Mk 1 w stylu Show & Shine

To tylko stary Golf Mk 1, ale od razu przyciąga wzrok lśniącymi chromami, pięknym błyszczącym lakierem i karbonowymi elementami. Idealny przedstawiciel  Show&Shine. Jego historia sięga 2000 roku, kiedy to Piotrek „Beny” kupił Golfa IV GTi. Ilość koni mechanicznych ze 150 szybko wzrosła do 190, koła zwiększyły średnicę do 18 cali i dobrze wypełniły nadkola dzięki…