VW Passat Variant B9 2023? - Przyszłość Passata? | Trends

VW Passat Variant B9 2023 – idzie nowe

Tak, to zdjęcie jest prawidłowe. VW testuje nową generację Passata w ubraniu obecnego Passata. Pod spodem to jednak na razie jedna wielka niewiadoma. 

Volkswagen oszczędza na kamuflażu i postanowił testować nowe auta „w starych szmatach”? A może w nowym aucie tak niewiele się zmieni, że nie trzeba będzie nawet przerabiać karoserii? W tej chwili trudno odpowiedzieć na te pytania, choć raczej wątpliwe, aby wygląd Passata pozostał bez zmian. Jedno możemy powiedzieć na pewno – nowy Passat będzie dostępny tylko jako kombi. Sedan stał się po prostu nierentowny. 

Po aucie ze zdjęć możemy powiedzieć, że ma nieco dłuższy rozstaw osi, szersze nadkola i inne klamki niż obecna generacja. Na ten moment trudno powiedzieć, czy wynika to ze specyfiki karoserii użytej do testów, czy możemy to traktować jako nowe elementy generacji B9. 

Pod znakiem zapytania stoją także jednostki napędowe. Na pewno pojawią się benzynowe silniki TSI oraz diesle TDI i obydwa będą wyposażone w układy mild-hybrid. Prawdopodobnie pojawi się też możliwość ładowania ich z gniazdka. 

Nowy VW Passat Variant B9 będzie dostępny w m.in w wersji R-Line, czy uterenowionej Alltrack. Auto będzie produkowane razem ze Skodą Superb na nowej linii produkcyjnej na Słowacji. Spodziewamy się, że kolejne prototypy już „w nowej budzie” wyjadą na ulice pod koniec tego roku. Auto w sprzedaży pojawi się w 2023 roku. 

fot. motor1.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW T1 Auwärter Carlux. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie- HISTORIA

https://www.youtube.com/watch?v=i4jMk30aktw To auto przez wielu nazywane jest Świętym Graalem busów VW, a przecież nawet nie nazywa się Volkswagen. To Auwärter Carlux, czyli zbudowany w oparciu o pierwszą generację busa pojazd, który miał przypominać pełnoprawny autobus. Powstały tylko 24 takie samochody w latach 60. i niewiele z nich przetrwało do dziś. Ten egzemplarz z 1963 został…

Swap silnika klasycznego VW Golfa I

Gdyby nie decyzje podjęte w Wolfsburgu pod koniec lat sześćdziesiątych, dzisiaj wielu VW maniaków nie miałoby po prostu czego dopieszczać. (z archiwum TRENDS) Volkswagen Golf pierwszej generacji został oficjalnie zaprezentowany w maju 1974 roku. W nowoczesnej jak na tamte lata bryle hatchbacka konstruktorzy znaleźli miejsce dla trojga lub pięciorga drzwi. Pod maską pracowały czterocylindrowe silniki chłodzone…