VW naszych Czytelników: Paweł i jego VW Golf Mk II - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Paweł i jego VW Golf Mk II

Paweł Schuppenies to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf Mk II z 1991 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  •  aktualnie 1.8 PF,
  •  zawieszenie zrobione całe od podstaw, 
  • felgi 16 z małym rancikiem, 
  • zabudowa w bagażniku, 
  • skóra w środku nowa obszyta podsufitka, 
  • klimatyzacja i wszystko w prądzie (szyberdach, lusterka, szyby, grzane siedzenia) 
  • dołożone wspomaganie, komputer MFA, 
  • auto na nowo wygłuszone,
  • lakier po korekcie oraz częściowym malowaniu,
  • z przodu wsadzony bi xenon,
  • na ten sezon dochodzą spryskiwacze na reflektory, lotka na tył oraz reflektory w zderzaku. 
  • auto kupione na wąskich zderzakach aktualnie szerokie, 
  • zrobiony kapitalny remont silnika oraz tworzy się komora silnika.
  • auto aktualnie na kicie obniżającym.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

Fot. Zatrzymać Chwilę

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

 

Podobne

VW_Golf_GTI_Mk7_i_VW_Golf_GTI_Mk1

Golf GTI 30 lat później – Mk1 vs Mk7- HISTORIA

Jak bardzo zmieniają się samochody na przestrzeni trzech dekad? By poznać odpowiedź, wystarczy spojrzeć na pierwszą i siódmą serię kultowego VW Golfa GTI. Na pomysł stworzenia sportowego Golfa wpadli inżynierowie Volkswagena. Ciekawiło ich, jaki będzie efekt połączenia nowoczesnego przednionapędowego auta z silnikiem przeznaczonym do Passata. Kierownictwo marki nie spoglądało na projekt bardzo przychylnie, jednak zgodziło się na…

Tuning VW Golfa Mk3 Karmann Cabrio widok z góry

Ciekawa składanka: Golf Mk3 Karmann Cabrio, Seat i Skoda

Kilkunastoletni Golf czasem potrzebuje już rehabilitacji. Ten egzemplarz Mk 3 w rękach „doktora” Roberta został poddany zarówno unikatowemu przeszczepowi serca, jak i drobnej operacji plastycznej. Zabiegi udały się nadspodziewanie dobrze – pacjent przeżył i ma się lepiej niż kiedykolwiek!   Diesle prześcignęły
silniki bezynowe w wielu kategoriach. Niegdyś kabriolet z napędem wysokoprężnym zostałby uznany za
profanację, dziś…