VW naszych Czytelników: Paweł i jego VW Golf Mk II - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Paweł i jego VW Golf Mk II

Paweł Schuppenies to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf Mk II z 1991 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  •  aktualnie 1.8 PF,
  •  zawieszenie zrobione całe od podstaw, 
  • felgi 16 z małym rancikiem, 
  • zabudowa w bagażniku, 
  • skóra w środku nowa obszyta podsufitka, 
  • klimatyzacja i wszystko w prądzie (szyberdach, lusterka, szyby, grzane siedzenia) 
  • dołożone wspomaganie, komputer MFA, 
  • auto na nowo wygłuszone,
  • lakier po korekcie oraz częściowym malowaniu,
  • z przodu wsadzony bi xenon,
  • na ten sezon dochodzą spryskiwacze na reflektory, lotka na tył oraz reflektory w zderzaku. 
  • auto kupione na wąskich zderzakach aktualnie szerokie, 
  • zrobiony kapitalny remont silnika oraz tworzy się komora silnika.
  • auto aktualnie na kicie obniżającym.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

Fot. Zatrzymać Chwilę

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

 

Podobne

Tuning VW Golf Mk1 cabrio auto w czasie jazdy

Jazda takim Golfem Mk1 cabrio to czysta przyjemność

Doskonałym sposobem na upały są auta z otwartym nadwoziem. Można przy tym połączyć przyjemne z pożytecznym, np. uratować od zagłady Golfa pierwszej generacji, poddać go kilku zmianom i cieszyć się jazdą z otwartym dachem.   Ostatni rok Golfa Mk1 Prezentowany Golf linię montażową opuścił w 1993 roku. Był to ostatni rok, w którym w Niemczech produkowano…

VW_up!_tuning_4engine

Ten VW up! ma 300 KM i napęd 4×4 – TUNING

300-konny silnik, stały napęd 4x4 z blokadami i ceramiczne sprzęgło. Brzmi co najmniej jak opis samochodu, który Volkswagen Motorsport wystawiał do WRC, ale stanowi wyciąg z danych technicznych up! przygotowanego w Nowym Sączu. Produkowany od 2011 r. up!, choć jest najmniejszym modelem Volkswagena, ma zadatki na sportowe auto. W seryjnym wydaniu waży niewiele (poniżej 900…