VW naszych Czytelników: Michał i jego VW Bora VR6 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Michał i jego VW Bora VR6

Michał Zarębski to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Bora VR6 z 2001 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

• Zawieszenie/Koła:
– dystanse tył 20mm,
– dystanse przód 15mm,
– JR23 4x 18×9.5, opona 205/40,
– gwint tył: AP+sprężyny TA(bez regulacji),
– gwint przód: Supersport na sprężynach i talerzykach z KW V1 Inox,

• Wewnątrz:
– dekory R32,
– podstopnica R32,
– przycisk ręcznego R32,
– nakładki na pedały R32,
– radio Alpine CDE 120RR,
– czarna podsufitka i słupki,
– włącznik świateł z Polo 6r,
– rozpórka kielichów przednich,
– skrzynka Blaupunkt GTB 1200de,
– moduł „miekkich” kierunkowskazów,
– wkłady popielniczek USA (przód/tył),
– czarna lampka podsufitki (środkowa),
– klamki wewnętrzne przód/tył .:R32/GLI,
– czarne lampki 25 Jahre pod słoneczniki,
– wzmacniacz Blaupunkt GTA IV Special Edition,
– gałka zmiany biegów-Passat b5 4motion+obszycie,
– customowe znaczki WOB w miejsce nawiewów deski,

• Na zewnątrz:
– grill ABT,
– klapa USA,
– progi R32,
– blenda tylnej szyby,
– WOBy w błotnikach,
– duże prawe lusterko,
– rejka tył USA od TBT,
– ramiona wycieraczek Aero,
– dokładki V6 w kolorze nadwozia,
– listwa USA z dymionymi obrysami,
– zakładane okazyjnie osłony reflektorów,
– lampy tył a’la GLI-zrobione z Candy Canes’ów (jak mi się coś przywidzi akurat to zakładam Hella White, ewentualnie jeszcze nakładki Hofele Design),

VW Bora po zakupie:

VW Bora po modyfikacjach:

Fot. Sebastian Tomaszewski

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

 

Podobne

Tuning VW Caddy Mk1 auto od tyłu

Air Caddy Mk1 czyli pickup na powietrzu

VW Caddy Typ14d to pierwsze auto użytkowe Volkswagena, produkowane początkowo jedynie na rynek amerykański pod nazwą Rabbit. W roku 1983 trafiło do Europy. Wtedy nikt w fabryce w Sarajewie nie wyobrażał sobie, że może ono skończyć, tak jak prezentowany egzemplarz.   To miało być stare, nietuzinkowe auto z grupy VAG. Wybór był przemyślany ‒ Caddy…