Michał Zarębski to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Bora VR6 z 2001 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
• Zawieszenie/Koła:
– dystanse tył 20mm,
– dystanse przód 15mm,
– JR23 4x 18×9.5, opona 205/40,
– gwint tył: AP+sprężyny TA(bez regulacji),
– gwint przód: Supersport na sprężynach i talerzykach z KW V1 Inox,
• Wewnątrz:
– dekory R32,
– podstopnica R32,
– przycisk ręcznego R32,
– nakładki na pedały R32,
– radio Alpine CDE 120RR,
– czarna podsufitka i słupki,
– włącznik świateł z Polo 6r,
– rozpórka kielichów przednich,
– skrzynka Blaupunkt GTB 1200de,
– moduł „miekkich” kierunkowskazów,
– wkłady popielniczek USA (przód/tył),
– czarna lampka podsufitki (środkowa),
– klamki wewnętrzne przód/tył .:R32/GLI,
– czarne lampki 25 Jahre pod słoneczniki,
– wzmacniacz Blaupunkt GTA IV Special Edition,
– gałka zmiany biegów-Passat b5 4motion+obszycie,
– customowe znaczki WOB w miejsce nawiewów deski,
• Na zewnątrz:
– grill ABT,
– klapa USA,
– progi R32,
– blenda tylnej szyby,
– WOBy w błotnikach,
– duże prawe lusterko,
– rejka tył USA od TBT,
– ramiona wycieraczek Aero,
– dokładki V6 w kolorze nadwozia,
– listwa USA z dymionymi obrysami,
– zakładane okazyjnie osłony reflektorów,
– lampy tył a’la GLI-zrobione z Candy Canes’ów (jak mi się coś przywidzi akurat to zakładam Hella White, ewentualnie jeszcze nakładki Hofele Design),
VW Bora po zakupie:
VW Bora po modyfikacjach:
Fot. Sebastian Tomaszewski
- Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.