VW naszych Czytelników: Ernest i jego VW Golf 2 GTI - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Ernest i jego VW Golf 2 GTI

Ernest Wesołowski to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf 2 GTI z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • auto jest praktycznie całe odrestaurowane,
  • silnik ustąpił miejsca dla jednostki 2.0 16v ABF z Golfa 3,
  • hamulce zastosowałem większe z wersji G60, czyli 280 mm, gdzie seryjnie w GTI stosowane były wentylowane 239 mm,
  • do wnętrza wskoczył komplet siedzeń Recaro dedykowanych do tego modelu oraz koła przeszły zmianę na BBS LM w 17 calach,
  • w przyszłości planuję zmianę jednostki na oryginalną 1.8 8v, 107 KM tak, aby auto było oryginalne w 100% oraz po to, by być właścicielem wymierającego gatunku spod legendarnego oznaczenia GTI.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Polo 86C auto do tyłu

Prawdziwie wyścigowe Polo II 86C

Widniejące na przedniej szybie białego VW Polo 86C Łukasza motto „Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą” pochodzi z dzieł Aureliusza Augustyna z Hippony, czyli Świętego Augustyna. Na samochodzie umieścił je poprzednik Łukasza – Zbigniew Janiec. Pan Zbigniew prowadzi komis samochodowy w Piotrkowie Trybunalskim, a przygotowanie auta do sportu zlecił specjaliście z Czech. Zadaniem właściciela było tylko testowanie.…

Wojskowy VW Iltis Typ 183 od frontu

Wojskowy Volkswagen zwany Fretką, który pokonał Mercedesa G!

Fani VW! Przed Wami wielozadaniowy lekki pojazd wojskowy! Typ 183 został skonstruowany przez Volkswagena specjalnie dla potrzeb niemieckiej Bundeswehry. Był produkowany zaledwie przez cztery lata. Skąd się wziął Iltis, czyli fretka dla armii Na licencji wytwarzały go również fabryki znajdujące się w Kanadzie i Belgii, gdzie pojazdy te służyły lokalnym siłom zbrojnym. Trafiały też do…