VW ID.7 z ogromnym zasięgiem. Na razie nie u nas - Trends Magazines

VW ID.7 z ogromnym zasięgiem. Na razie nie u nas

Volkswagen wprowadził do oferty nowe wersje modelu ID.7. VW ID.7 GTX oferuje sportowe osiągi, a Pro S ma być mistrzem oszczędności i dużego zasięgu. Niestety, te auta jeszcze nie są oferowane w Polsce.

Nowy VW ID.7 został okrzyknięty elektrycznym następcą Passata. Pomimo, że popularny model klasy średniej doczekał się swojej dziewiątej generacji i oferowany jest ze spalinowymi silnikami, to może to być ostatni tego typu model. 

ID.7 jest duży, wygodny i nowoczesny, ale pod kilkoma względami wciąż nie dorasta Passatowi do pięt. Przykład? Zasięg. Według normy WLTP, VW ID.7 oferuje 621 km zasięgu, ale biorąc pod uwagę, że te wartości są często zbyt optymistyczne, realnie na jednym ładowaniu przejedziemy 450-500 km. Teraz ma się to zmienić.

Następca Passata już ma metkę z ceną. Ile kosztuje VW ID.7?

VW ID.7 Pro S z większą baterią i zasięgiem ponad 700 km

Co ciekawe, Volkswagen zaprezentował model ID.7 w nowych odmianach, ale na razie nie w Polsce. Wersja Pro S wykorzystuje większą baterię o pojemności 86 kWh, co skutkuje zasięgiem 707 km (oczywiście wg. WLTP). W praktyce to oznacza, że realnie przejedziemy może nawet 600 km na jednym ładowaniu, a to już całkiem niezły dystans. 

VW ID.7 Pro S w Niemczech kosztuje 58 985 euro (5 tys. euro więcej niż Pro). W Polsce najtańszy ID.7 to wydatek 267 790 zł. 

VW ID.7 GTX – ze sportowym akcentem

Za ID.4 GTX oraz ID.5 GTX, producent z Wolfsburga zaprezentował flagowy model elektryczny w „sportowych butach”. Volkswagen chwali się, że to obecnie najmocniejszy pojazd elektryczny w ofercie. Elektryczne auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,4 sekundy.

VW ID.7 Tourer – dojedzie do Chorwacji „na strzała”?

ID.7 GTX bez trudu przenosi swoją moc na drogę dzięki elektrycznemu, dwusilnikowemu napędowi na wszystkie koła z silnikiem elektrycznym na przedniej i tylnej osi. Elektryczny model może pochwalić się zasięgiem do 595 km. Akumulator ID.7 GTX można ładować z mocą do 200 kW na stacjach szybkiego ładowania DC. W najszybszym trybie akumulator o pojemności 86 kWh ładuje się od 10 do 80 procent w zaledwie 26 minut.

VW ID.7 GTX w Niemczech kosztuje 63 155 euro. Na razie nie wiadomo, czy i kiedy trafi do Polski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Kot, czy szrot? Odważna wizja Busa T2- CIEKAWOSTKI

Trafiliśmy w sieci na bardzo odważną wizję VW "Ogórka" T2 od Thiagod3sign(źródło) Thiago zajmuje się 3D modellingiem i pochodzi z São Paulo. Nic dziwnego, że często tworzy modele chłodzonych powietrzem Volkswagenów. Naszym zdaniem wygląda, jak gdyby ktoś osadził nadwozie T2 na bolidzie F2... Od razu przypomina nam się Renault Espace F1... Jesteśmy na tak! Tylko kto odważy…

Podciągał się na drzwiach Bugatti Chirona. Czy wytrzymały?

Kiedy masz dużo pieniędzy, ale brakuje Ci "fejmu" wystarczy zaparkować obrzydliwie drogie auto na molo, a potem podciągać się na drzwiach i sprawdzić czy wytrzymają. Bogaci ludzie mają czasami dziwne pomysły.  Niektórzy lubią publicznie podpalać drogie samochody, inni pędzić po publicznej drodze ponad 400 km/h, a jeszcze inni robić takie sztuczki, jak Christoph Zitzmann poniżej.…