Jubileuszowy model na 70-lecie Volkswagena Transportera

Jubileuszowy model na 70-lecie Volkswagena Transportera

70 lat temu Ben Pon, holenderski importer Volkswagena, zobaczył w fabryce w Wolfsburgu prosty pojazd transportowy. Zainspirował go do naszkicowania w notatniku kilku wersji auta, jakiego wcześniej nie było. Wizja trafiła na podatny grunt i doczekała się urzeczywistnienia jako Volkswagen Transporter.

Nawiązując do kultowego auta sprzed lat podczas salonu w Genewie marka Volkswagen Samochody Użytkowe zaprezentowała specjalny model „70 lat Bulli”, w którym akcenty w stylu retro splatają się z najnowocześniejszą techniką.

Jubileuszowy model zbudowano w oparciu o Multivana Comfortline, którego wyposażenie uzupełniono dodatkami z wersji Highline, jak również oraz z Californii. Kto nie boi się odważnych zestawień kolorystycznych, może zamówić auto w wiosennych barwach – Candy-Weiss/Kurkuma-Gelb Metallic.

Wyróżnikiem auta są też plakietki z napisem „Bulli” oraz jubileuszowa naklejka na tylnej szybie, podkreślają związek z kultowym klasykiem. Pakiet wyposażenia standardowego rozszerzono o chromowane dodatki, przyciemniane szyby oraz nakładki na progi ze stali nierdzewnej. Za dopłatą 17-calowe koła można zastąpić większymi o cal obręczami Disc z lakierowaną na biało zewnętrzną krawędzią.

Styliści Volkswagena zajęli się także wnętrzem jubileuszowego Transportera. Tapicerkę „Visitamo” dopasowano kolorystycznie do podłogi „Dark Wood”, która wygląda jak wykonana z drewna. Standard obejmuje m.in. wielofunkcyjną kierownicę pokrytą skórą, ekran komputera pokładowego „Premium” oraz tablicę rozdzielczą z dekoracyjnym panelem „Black Glossy”, który dotąd był oferowany tylko w wersji wyposażenia Highline. Auto trafi do sprzedaży na początku maja.

Podobne

WieloVariantowy – TEST Golfa VII Variant 1.4 TSI Highline

Z przyjemnością donosimy, że Golf 7,5 (odświeżony Golf) wciąż jest to ten sam świetny wóz, będący prawdziwym pomostem pomiędzy samochodami „dla ludu” i pojazdami klasy premium. A jak spisuje się jego Variantowa wersja? Sprawdziliśmy. Golf VII od początku swojej kariery wyznaczał standardy w dziedzinach jakości materiałów oraz ich spasowania, precyzji i przyjemności prowadzenia, a także…

To już ostatni taki VW Golf, jakiego znacie

Po 40 latach produkcji i ośmiu generacjach przyszedł czas na fundamentalne zmiany. Z gamy silnikowej VW Golfa zniknie silnik spalinowy.  Szef marki VW - Thomas Schaefer stwierdził, że „Spalinowy Golf będzie z nami na pewno do końca dekady. Potem musimy zobaczyć, jak rozwinie się ten segment. Jeśli świat pójdzie jednak w innym kierunku, niż oczekujemy,…