Volkswagen: "Mamy historyczne zadanie do wykonania" - Trends Magazines

Volkswagen: „Mamy historyczne zadanie do wykonania”

TEST

Fabryka VW produkcja

Fabryka Volkswagena w Zwickau stopniowo wznawia produkcję. Producent chwali się, że wraca do budowania samochodów elektrycznych. Początkowe tempo będzie jednak powolne.

Produkcja całkowicie elektrycznego ID.3 ruszyła w czwartek 23 kwietnia. Początkowo proces będzie się odbywał zmniejszoną wydajnością i w znacznie wolniejszym czasem budowy. W pierwszej fazie rozruchu 50 sztuk ID.3 będzie produkowanych dziennie w Zwickau, co odpowiada około jednej trzeciej wielkości produkcji przed pandemią koronową.

Historyczny restart

Zwickau jest pierwszą fabryką Volkswagena w Niemczech, która ostrożnie wznowiła produkcję po przestoju, który rozpoczął się w połowie marca. „Wszyscy mamy historyczne zadanie do wykonania. To zadanie ma na celu ochronę zdrowia naszych pracowników – a jednocześnie odpowiedzialne przywrócenie biznesu na właściwe tory ”, powiedział Thomas Ulbrich, członek zarządu marki Volkswagen ds. E-mobilności i mówca zarządu Volkswagen Sachsen.

Bezpieczeństwo najważniejsze

Wdrażane są liczne dodatkowe środki mające na celu ochronę zdrowia siły roboczej, a ponowne uruchomienie ukierunkowane jest również na stopniową stabilizację międzynarodowych łańcuchów dostaw. Produkcja została już wznowiona w prawie wszystkich zakładach Volkswagena w Chinach.

Podobne

Nowy Wiesmann już na drogach. Trwają testy zimowe

Wiesmann nazwał nowy model: Project Thunderball. Trwają już drogowe testy nowego auta i po sylwetce widać, że będzie to powrót do starej dobrej szkoły - niski roadster z długą maską. Lubimy to! Wiesmann to niewielka manufaktura od końca lat 80. produkująca samochody sportowe, technologicznie oparte na najszybszych modelach BMW. Ideą było stworzenie lekkiego roadstera, który…

BMW_F20_118i_vs_BMW_E81_120d

Bitwa „jedynek” od BMW: E81 120d vs. F20 118i- TEST

BMW serii 1 to najmniejszy i zarazem najtańszy współczesny model niemieckiego producenta. Pomimo to popularna jedynka nie jest pozbawiona charakteru. Na przykładzie dwóch generacji przyjrzymy się, jak na przestrzeni kilkunastu lat zmieniła się niedoceniana seria 1. W 2004 roku BMW postanowiło przerwać dobrą passę Audi. Nowo powstała seria 1 jednoznacznie celowała w klientów modelu A3…