Volkswagen: "Mamy historyczne zadanie do wykonania" - Trends Magazines

Volkswagen: „Mamy historyczne zadanie do wykonania”

TEST

Fabryka VW produkcja

Fabryka Volkswagena w Zwickau stopniowo wznawia produkcję. Producent chwali się, że wraca do budowania samochodów elektrycznych. Początkowe tempo będzie jednak powolne.

Produkcja całkowicie elektrycznego ID.3 ruszyła w czwartek 23 kwietnia. Początkowo proces będzie się odbywał zmniejszoną wydajnością i w znacznie wolniejszym czasem budowy. W pierwszej fazie rozruchu 50 sztuk ID.3 będzie produkowanych dziennie w Zwickau, co odpowiada około jednej trzeciej wielkości produkcji przed pandemią koronową.

Historyczny restart

Zwickau jest pierwszą fabryką Volkswagena w Niemczech, która ostrożnie wznowiła produkcję po przestoju, który rozpoczął się w połowie marca. „Wszyscy mamy historyczne zadanie do wykonania. To zadanie ma na celu ochronę zdrowia naszych pracowników – a jednocześnie odpowiedzialne przywrócenie biznesu na właściwe tory ”, powiedział Thomas Ulbrich, członek zarządu marki Volkswagen ds. E-mobilności i mówca zarządu Volkswagen Sachsen.

Bezpieczeństwo najważniejsze

Wdrażane są liczne dodatkowe środki mające na celu ochronę zdrowia siły roboczej, a ponowne uruchomienie ukierunkowane jest również na stopniową stabilizację międzynarodowych łańcuchów dostaw. Produkcja została już wznowiona w prawie wszystkich zakładach Volkswagena w Chinach.

Podobne

BMW M760Li xDrive tuning

Luxusliner – to BMW M760Li stworzone przez polskiego tunera.

My w Polsce potrafimy zmodyfikować BMW- cały czas pokazujemy Wam przykłady świetnych realizacji. Ale do tej pory nad Wisłą nie było nikogo, kto wziłąby się za flagową limuzynę BMW M760 Li xDrive z potężnym silnikiem V12. Aż do teraz. Poznajcie najnowszy projekt polskiego tunera auto-Dynamics.pl             Styl Metamorfoza  rozpoczęła się od montażu kompletnego pakietu stylistycznego…

Polensky-Monopoletta-F3-widok zboku

Monopoletta – nieznany bolid z silnikiem BMW

Słyszeliście o Polensky Monopoletta F3? Pewnie nie, a szkoda, bo w latach 50. był to jeden z najszybszych bolidów Formuły 3. Jego sercem był silnik BMW. Świętym Graal motorsportu Stosunek mocy do masy jest Świętym Graalem dla inżynierów pracujących nad sportowymi samochodami. Równie ważne jest trzymanie w ryzach ciężaru pojazdu. Im jest on bowiem lżejszy,…