Vettel sprzedaje swoje supersamochody - wśród nich jest wyjątkowe BMW - Trends Magazines

Vettel sprzedaje swoje supersamochody – wśród nich jest wyjątkowe BMW

Vettel

Sebastian Vettel ma na sprzedaż osiem spektakularnych samochodów sportowych ze swojej prywatnej kolekcji. W ofercie rarytasy Ferrari, Mercedesa i.. BMW.

Vettel sprzedaje?

Na początku wiadomość brzmiała jak kiepski żart: Sebastian Vettel oferuje osiem motoryzacyjnych skarbów ze swojej własnej kolekcji? Każdy, kto go zna trochę lepiej, wie, że Vettel naprawdę ma trudności z rozstaniem się z rzeczami, które kocha. A w imponującej kolekcji jest kilka aut, które z pewnością powinny należeć do tej kategorii…Vettel Z8

Ból czy kaprys?

Ale rzecznik prasowy Vettela, Britta Röske, zapytana przez AMuS, potwierdziła całą historię. Czterokrotny mistrz świata nie chce publicznie komentować powodów sprzedaży. Oczywiście pozostawia to miejsce na spekulacje: czy gwiazda F1 potrzebuje tylko miejsca w garażu? A może ból związany z rozstaniem z Ferrari jest tak wielki, że teraz odcina się od swoich włoskich skarbów?Vettel Z8

BMW Z8

Sebastian Vettel rozpoczął karierę w Formule 1 w BMW. Nic więc dziwnego, że Z8 również znalazło się w jego kolekcji. Popyt na nowoczesnego klasyka, był początkowo niewielki, ale ostatnio gwałtownie wzrósł, co spowodowało wzrost cen. Vettel sprowadził swojego Z8 z Ameryki Północnej do Szwajcarii w 2015 roku. W celu konwersji elektroniki do formatu europejskiego samochód został na krótko wysłany do działu BMW Classic w Monachium. Licznik kilometrów wskazuje 21 726 kilometrów, czyli więcej niż inne wozy z listy. Sprzedawca podaje cenę na 200 000 euro.

Vettel Z8

Vettel Z8

Vettel Z8

Podobne

Rozbite M3? Żaden problem, to okazja do tuningu!

W Polsce informacja o powypadkowej przeszłości pojazdu budzi lęk. Nieprzypadkowo. Nierzadko reanimowane są auta w koszmarnym stanie. Sytuacja wygląda inaczej na zachodzie Europy. Naprawiane są samochody, które nadają się do naprawy, a cała operacja ma ekonomiczne uzasadnienie. Doskonałym przykładem jest BMW M3 E46, które trafiło na plac duńskiej firmy Schmiedmann. Coupe wzięło udział w kolizji…

2.5 tds. Dlaczego nie zapala „na ciepło”?

Debiutujący w 1991 r. silnik 2.5 tds był pierwszą w pełni udaną wysokoprężną konstrukcją BMW. Po latach realne przebiegi wielu egzemplarzy są liczone w setkach tysięcy kilometrów. Zdarzają się też „milionerzy”. Nic dziwnego, że pojawiają się pewne problemy eksploatacyjne... Debiut silnika 2.5 tds miał miejsce w BMW serii 5 E34. Motor, który trafił także do…