Używane BMW X6 z prawie milionowym przebiegiem - Trends Magazines

Używane BMW X6 z prawie milionowym przebiegiem

Używane BMW X6 E71. Zalety, wady i typowe usterki

„Te auta dziś to nie to, co kiedyś”, „Dzisiaj 150 tys km i po aucie”, „Dzisiejsze auta to jednorazówki” – zapewne słyszeliście podobne opinie. Po części możemy się z tym zgodzić, ale jak widać na przykładzie tego BMW X6 sprawdza się też inne powiedzenie – „Jak dbasz, tak masz”. 

Pierwsza generacja BMW X6 zawitała na rynku w 2007 roku jako pierwszy w historii marki SUV z szybko opadającą linią dachu, przypominającą coupe. Podobnie jak dziś, tak wówczas pod maską X-szóstki montowano tylko najmocniejsze jednostki w BMW. 

Wersja 35d oznaczała najmocniejszego diesla – 286 KM i 580 Nm. I właśnie taka została wystawiona na sprzedaż na polskim portalu ogłoszeniowym. Co w tym nadzwyczajnego? Zastanawiający jest przebieg auta, który wynosi – uwaga – 920 000 km! Jak zaznacza właściciel to przebieg autostradowy, auto było serwisowane wyłącznie w ASO, a „stan auta wygląda na 100 tys.”. 

 

Po zdjęciach z ogłoszenia, szczególnie po wnętrzu możemy przyznać właścicielowi rację. Samochód wygląda bardzo dobrze, a jak na ten przebieg, wręcz rewelacyjnie. 

Pod maską X6 35d pracuje jednostka M57N2, czyli jedna z najlepszych (choć już skomputeryzowanych) jednostek BMW. Nie specjalnie dziwi nas, że auto z tym silnikiem, odpowiednio użytkowane i serwisowane jest w stanie przejechać dystans miliona kilometrów. 

Niestety to X6 może paść łatwym łupem nieuczciwych handlarzy, którzy w łatwy sposób mogą sfałszować oryginalny przebieg. Jeżeli auto faktycznie było serwisowane w ASO, łatwo można dotrzeć do bazy napraw serwisowych. Ale ponieważ nie jest zarejestrowane w Polsce, nie ma dostępu do wyciągu przebiegów z poprzednich przeglądów technicznych. 

Jeżeli interesuje Cię używane BMW X6 E71 lub jakiekolwiek inne auto używane radzimy – nie odtrącaj aut zadbanych, z pewną historią serwisową nawet pomimo dużego przebiegu. Taki pojazd może dużo bardziej cieszyć niż ten z nieznaną przeszłością z podejrzanie małym przebiegiem. 

Konrad Maruszczak

fot. Otomoto

Podobne

To BMW wygląda, jakby chodziło na siłkę. Zobaczcie projekt LUMMA CLR X7

LUMMA pokazała CLR X7. To takie BMW X7, które wykupiło karnet na siłownię i dietę pudełkową. Mięśniak Sercem udoskonaleń LUMMA są modyfikacje aerodynamiczne: imponujące poszerzenia nadkoli w połączeniu z nowym wyglądem frontu,  spojlera dachowego i lotki oraz tylnego dyfuzora zmieniają nadwozie w kulturystę. Felgi mają 24 cale! Felgi aluminiowe LUMMA CLR 24 RS o wymiarach…

Sekrety układów kierowniczych w BMW

Sekrety układów kierowniczych BMW

Niegdyś odpowiadały jedynie za skręcanie przednich kół w wybranym przez kierowcę kierunku. Współczesne układy kierownicze mają zmienne przełożenie, potrafią korygować błędy kierującego, a nawet bez jego pomocy są w stanie wpasować auto w miejsce parkingowe. Jak wyglądała ewolucja układów kierowniczych? Miłośnicy BMW twierdzą, że stare dobre modele poznamy po ślimakowej przekładni kierowniczej. Rozwiązanie odeszło do…