Używane BMW X6 z prawie milionowym przebiegiem - Trends Magazines

Używane BMW X6 z prawie milionowym przebiegiem

Używane BMW X6 E71. Zalety, wady i typowe usterki

„Te auta dziś to nie to, co kiedyś”, „Dzisiaj 150 tys km i po aucie”, „Dzisiejsze auta to jednorazówki” – zapewne słyszeliście podobne opinie. Po części możemy się z tym zgodzić, ale jak widać na przykładzie tego BMW X6 sprawdza się też inne powiedzenie – „Jak dbasz, tak masz”. 

Pierwsza generacja BMW X6 zawitała na rynku w 2007 roku jako pierwszy w historii marki SUV z szybko opadającą linią dachu, przypominającą coupe. Podobnie jak dziś, tak wówczas pod maską X-szóstki montowano tylko najmocniejsze jednostki w BMW. 

Wersja 35d oznaczała najmocniejszego diesla – 286 KM i 580 Nm. I właśnie taka została wystawiona na sprzedaż na polskim portalu ogłoszeniowym. Co w tym nadzwyczajnego? Zastanawiający jest przebieg auta, który wynosi – uwaga – 920 000 km! Jak zaznacza właściciel to przebieg autostradowy, auto było serwisowane wyłącznie w ASO, a „stan auta wygląda na 100 tys.”. 

 

Po zdjęciach z ogłoszenia, szczególnie po wnętrzu możemy przyznać właścicielowi rację. Samochód wygląda bardzo dobrze, a jak na ten przebieg, wręcz rewelacyjnie. 

Pod maską X6 35d pracuje jednostka M57N2, czyli jedna z najlepszych (choć już skomputeryzowanych) jednostek BMW. Nie specjalnie dziwi nas, że auto z tym silnikiem, odpowiednio użytkowane i serwisowane jest w stanie przejechać dystans miliona kilometrów. 

Niestety to X6 może paść łatwym łupem nieuczciwych handlarzy, którzy w łatwy sposób mogą sfałszować oryginalny przebieg. Jeżeli auto faktycznie było serwisowane w ASO, łatwo można dotrzeć do bazy napraw serwisowych. Ale ponieważ nie jest zarejestrowane w Polsce, nie ma dostępu do wyciągu przebiegów z poprzednich przeglądów technicznych. 

Jeżeli interesuje Cię używane BMW X6 E71 lub jakiekolwiek inne auto używane radzimy – nie odtrącaj aut zadbanych, z pewną historią serwisową nawet pomimo dużego przebiegu. Taki pojazd może dużo bardziej cieszyć niż ten z nieznaną przeszłością z podejrzanie małym przebiegiem. 

Konrad Maruszczak

fot. Otomoto

Podobne

Fakty i mity na temat folii. Co trzeba wiedzieć o wrappingu?

Oklejanie samochodów barwnymi foliami zyskuje na popularności. Z sieci czy na zlotach można się dowiedzieć sporo na temat car wrappingu. Niestety nie zawsze obiegowe opinie okazują się prawdziwe. Co trzeba wiedzieć na temat folii? Prezentujemy typowe fakty i mity na jej temat. FAKT: Folia nie niszczy lakieru  Osłonięcie fabrycznej powłoki lakierniczej folią jest wręcz korzystne.…

VW Golf 1 GTI Pirelli widok z przodu

Golf i GTI Pirelli z silnikiem Corrado

Dziś w Europie Środkowej i Zachodniej ten kultowy prekursor klasy kompaktowej wywołuje tylko pobłażliwy uśmiech na twarzy fanów motoryzacji. Czasy jego chwały minęły bezpowrotnie, został wyparty przez nowocześniejszych następców. Wprawdzie jego zmodyfikowana w niewielkim stopniu odmiana CitiGolf wciąż jest produkowana w Republice Południowej Afryki, jednak niewielu o tym wie. Przed nami Golf 1 GTI Pirelli.…