Tuning VW Golf VI GTI - z kołami Barracuda mu do twarzy - Trends Magazines

Tuning VW Golf VI GTI – z kołami Barracuda mu do twarzy

Istotnym elementem każdego auta po tuningu jest obniżenie zawieszenia. W komplecie przydałyby się też ładne i duże felgi. Ten tuning VW Golf VI GTI z felgami Barracuda Dragoon powinien przypaść do gustu fanom stylu German.

 

Tuning VW Golf VI GTI – duże koła i „gleba” wystarczą?

Tak ekstremalne obniżenie zawieszenia jak w przypadku tego Golfa znacznie utrudniałoby jazdę, dlatego zamontowano tutaj system air-ride. Za przyciśnięciem przycisku można zmienić wysokość zawieszenia i na przykład obniżyć je na ziemię podczas postoju w celach pokazowych. Zdecydowano się też przyciemnić przednie reflektory za pomocą folii. 

Właśnie takie rozwiązanie wybrano do tuningu VW Golfa 6 GTI. Oprócz obniżanego zawieszenia, auto otrzymało także kilka innych modyfikacji m.in jako efektowny zestaw kół od Barracuda Racing Wheels. Specjaliści z JMS Fahrzeugteile z siedzibą w Neckartenzlingen zdecydowali się na model Dragoon. Na wykończenie kół Golfa GTI wybrano kolor Higloss Silver, aby pasował do lakieru nadwozia. Wymiary sportowych felg to 8,5 x 19 cali, a na nie naciągnięto opony w rozmiarze 225/35R19.

Kolejnymi akcentami wizualnymi są przedni zderzak w stylu topowego modelu Golfa R. Co ciekawe, pochodzi on z firmy Rieger Tuning, podobnie jak wkładka tylnego dyfuzora. Ta ostatnia tworzy odpowiednią ramę na dwie grube końcówki układu wydechowego, o który zadbała firma BN Pipes.

Zgodnie ze sztuką, czyli Golf VII GTI z felgami Barracuda

Nie jest pewne, czy zaszły jakieś modyfikacje mechaniczne. Tuner pochwalił się, że oprócz sportowego układu wydechowego, pojawił się także sportowy filtr powietrza. Być może to ma jakieś przełożenie na osiągi, ale nawet seryjny VW Golf VII GTI nie może narzekać na brak mocy. Jednostka 2.0 TSI generuje 211 KM i 280 Nm. Czas 0-100 km/h wynosi niecałe 7 sekund. 

PORÓWNANIE: VW Golf GTI vs VW Golf GTE – zmiana warty?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Kierowca Bugatti Chirona skrytykowany przez niemieckie ministerstwo transportu

Czeski biznesmen Radim Passer sfilmował swój wyczyn wyciskając siódme poty ze swojego Bugatti Chirona. Pomimo, że jeździł po autostradach bez limitów prędkości, sprawę skrytykowało niemieckie ministerstwo transportu. Polityka niemiecka zdaje się iść w stronę zlikwidowania autostrad bez limitów prędkości, więc być może to ostatnie chwile, gdy kierowcy mogą cieszyć się pełną mocą silników swoich samochodów.…

TEST VW Tourana 2.0 TDI – bez ograniczeń

Zwykło się mawiać, że samochód dla rodziny musi być wolny, mieć wiotkie zawieszenie i wyglądać banalnie. Touran udowadnia, że może być inaczej. Produkowana od 2015 r. druga generacja Tourana przebojem wdarła się na rynek i stała się najczęściej wybieranym vanem w Europie – w ubiegłym roku klienci odebrali kluczyki do 111.292 egzemplarzy. Trudno się dziwić.…