Tuning perfekcyjnego BMW M850i - Trends Magazines

Tuning perfekcyjnego BMW M850i

Tuning BMW M850i 2DDesign od przodu

BMW M850i wygląda niemal perfekcyjnie. Mimo to japońskie 3DDesign uznało, że jest w stanie przygotować dodatki, które poprawią prezencję flagowego coupé z Bawarii.

Tuning BMW M850i 2DDesign od tyłu

Renomowany tuner z Japonii wiedział, że nie może przesadzić – nowe części powinny być widoczne, jednak nie na tyle ostentacyjne, by zepsuć estetykę auta, które w odmianie M850i do przeciętnych i tak nie należy.

Tuning BMW M850i 2DDesign od tyłu

Przygotowano więc niezbyt rozbudowany spliter przedniego zderzaka oraz dokładki progów. Elementy, jak przystało na 3DDesign, zostały wykonane z włókna węglowego. Karbonowy jest również dyfuzor tylnego zderzaka – występuje w wersji przewidzianej dla samochodu z seryjnym wydechem oraz M850i z czterema rurami. Kto chciałby w jeszcze większym stopniu poprawić aerodynamikę, może zamówić lotkę klapy bagażnika.

Tuning BMW M850i 2DDesign wydech i dyfuzory

Tuner nie zapomniał też o dodatkach do wnętrza – dostępne są m.in. karbonowe nakładki na manetki do zmiany biegów i dywaniki z logo 3DDesign. Kto seryjną moc uważa za zbyt niską, może zainwestować w elektroniczny moduł tuningowy.

Tuning BMW M850i 2DDesign kierownica

3DDesign oferuje także dodatki do serii 8 Cabrio, jak również akcesoria do wnętrza – w tym karbonowe manetki do zmiany biegów oraz dywaniki i metalowe nakładki na pedały.

Podobne

VW Tiguan 2.0 TSI widok z przodu

Test VW Tiguana – trzyma poziom mimo lat

Druga generacja Tiguana zadebiutowała w 2015 roku. Pięć lat obecności na motoryzacyjnym rynku to szmat czasu. Pomimo to kompaktowy SUV Volkswagena trzyma poziom i nie zamierza łatwo oddawać pola coraz liczniejszej konkurencji. Tiguan to uznana nazwa w świecie motoryzacji. Wystarczy wspomnieć, że to najbardziej popularny kompaktowy SUV sprzedawany w Europie, aby zrozumieć, jak dobre auto stworzył Volkswagen. Pierwsza generacja…

Volkswagen jeszcze nie żegna silników benzynowych. Oto nowy 1.5 TSI evo2

Druga generacja silnika 1.5 TSI ma pokazać, że jest jeszcze spore pole do popisu w kwestii rozwoju silników spalinowych. Nowa jednostka jest bardziej wydajna od poprzednika i tak samo mocna.  Na razie najmocniejszy sprzeciw w sprawie decyzji Unii Europejskiej o wycofaniu z produkcji aut z silnikami spalinowymi wyraziło BMW. To bawarska marka twardo stoi przy…