Tuning perfekcyjnego BMW M850i - Trends Magazines

Tuning perfekcyjnego BMW M850i

Tuning BMW M850i 2DDesign od przodu

BMW M850i wygląda niemal perfekcyjnie. Mimo to japońskie 3DDesign uznało, że jest w stanie przygotować dodatki, które poprawią prezencję flagowego coupé z Bawarii.

Tuning BMW M850i 2DDesign od tyłu

Renomowany tuner z Japonii wiedział, że nie może przesadzić – nowe części powinny być widoczne, jednak nie na tyle ostentacyjne, by zepsuć estetykę auta, które w odmianie M850i do przeciętnych i tak nie należy.

Tuning BMW M850i 2DDesign od tyłu

Przygotowano więc niezbyt rozbudowany spliter przedniego zderzaka oraz dokładki progów. Elementy, jak przystało na 3DDesign, zostały wykonane z włókna węglowego. Karbonowy jest również dyfuzor tylnego zderzaka – występuje w wersji przewidzianej dla samochodu z seryjnym wydechem oraz M850i z czterema rurami. Kto chciałby w jeszcze większym stopniu poprawić aerodynamikę, może zamówić lotkę klapy bagażnika.

Tuning BMW M850i 2DDesign wydech i dyfuzory

Tuner nie zapomniał też o dodatkach do wnętrza – dostępne są m.in. karbonowe nakładki na manetki do zmiany biegów i dywaniki z logo 3DDesign. Kto seryjną moc uważa za zbyt niską, może zainwestować w elektroniczny moduł tuningowy.

Tuning BMW M850i 2DDesign kierownica

3DDesign oferuje także dodatki do serii 8 Cabrio, jak również akcesoria do wnętrza – w tym karbonowe manetki do zmiany biegów oraz dywaniki i metalowe nakładki na pedały.

Podobne

Porsche inwestuje w Rimac

ZAGRZEB, 6 września 2019 r. - Porsche zwiększa swoje udziały w Rimac Automobili do 15,5%. Inwestycja wzmacnia partnerstwo obu firm w zakresie rozwoju technologii EV. W czerwcu 2018 r. niemiecki producent samochodów sportowych zakupił 10% udziałów w Rimac. Dodatkowa inwestycja Porsche umacnia partnerstwo. Gdy Porsche zwiększy ofertę zelektryfikowanych modeli, współpraca pozwoli wykorzystać fachową wiedzę Rimaca w…

Nowe Audi S8 – drogowy odpowiednik pociągu TGV – PREZENTACJA

Nowe Audi S8 łączy w sobie luksus z dynamicznym wizerunkiem samochodu sportowego. Ośmiocylindrowa jednostka napędowa 4.0 TFSI biturbo wytwarza 420 kW (571 KM) mocy i aż 800 Nm momentu obrotowego. Predyktywne aktywne zawieszenie, dynamiczny układ czterech kół skrętnych i napęd na cztery koła quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym dostępne już w wersji podstawowej, zapewniają sportową…