Tuning perfekcyjnego BMW M850i - Trends Magazines

Tuning perfekcyjnego BMW M850i

Tuning BMW M850i 2DDesign od przodu

BMW M850i wygląda niemal perfekcyjnie. Mimo to japońskie 3DDesign uznało, że jest w stanie przygotować dodatki, które poprawią prezencję flagowego coupé z Bawarii.

Tuning BMW M850i 2DDesign od tyłu

Renomowany tuner z Japonii wiedział, że nie może przesadzić – nowe części powinny być widoczne, jednak nie na tyle ostentacyjne, by zepsuć estetykę auta, które w odmianie M850i do przeciętnych i tak nie należy.

Tuning BMW M850i 2DDesign od tyłu

Przygotowano więc niezbyt rozbudowany spliter przedniego zderzaka oraz dokładki progów. Elementy, jak przystało na 3DDesign, zostały wykonane z włókna węglowego. Karbonowy jest również dyfuzor tylnego zderzaka – występuje w wersji przewidzianej dla samochodu z seryjnym wydechem oraz M850i z czterema rurami. Kto chciałby w jeszcze większym stopniu poprawić aerodynamikę, może zamówić lotkę klapy bagażnika.

Tuning BMW M850i 2DDesign wydech i dyfuzory

Tuner nie zapomniał też o dodatkach do wnętrza – dostępne są m.in. karbonowe nakładki na manetki do zmiany biegów i dywaniki z logo 3DDesign. Kto seryjną moc uważa za zbyt niską, może zainwestować w elektroniczny moduł tuningowy.

Tuning BMW M850i 2DDesign kierownica

3DDesign oferuje także dodatki do serii 8 Cabrio, jak również akcesoria do wnętrza – w tym karbonowe manetki do zmiany biegów oraz dywaniki i metalowe nakładki na pedały.

Podobne

Jak jeździć elektrykiem zimą

Jak jeździć elektrykiem zimą? Sprawdzamy elektryczne VW ID w górach

Wiele osób obawia się, że zimą elektryczne samochody będą miały problemy z zasięgiem. Tymczasem wyposażenie zasilanych prądem modeli Volkswagena pozwala na efektywną jazdę przez cały rok, a także minimalizuje utraty zasięgu spowodowane np. niską temperaturą. Sprawdzamy, jak jeździć elektrykiem zimą i jak niesprzyjające warunki wpływają na zasięg auta. W samochodzie elektrycznym do ogrzania kabiny wykorzystywana…

Tuning VW Golf Mk2 1.8 tył auta

Stylowy VW Golf Mk2

VW Golf jest w Polsce na tyle znany, że praktycznie każdy jest w stanie go rozpoznać. Starsze modele zaczęły jednak powoli znikać z ulic, przez co stają się coraz bardziej interesujące.   Michała, jak większość chłopaków, od dzieciństwa pasjonowała motoryzacja. Z czasem zainteresował się tuningiem, zaczął czytać magazyny poświęcone tej tematyce, jeździć na zloty, zwłaszcza zrzeszające właścicieli youngtimerów. Gdy…