Tuning nowego Audi RS6: 700 KM od ABT, zawieszenie od KW- TUNING - Trends Magazines

Tuning nowego Audi RS6: 700 KM od ABT, zawieszenie od KW- TUNING

RS6 od prawie dwóch dekad ustanawia standardy w kategorii superkombi (i supersedana) segmentu E premium. Ogromne moce i napęd quattro w praktycznym nadwoziu  na stałe wpisały się krajobraz szybkich bolidów z Ingolstadt. Najnowsza odmiana nie zdążyła jeszcze dobrze zadomowić się na rynku, a niemieccy tunerzy już proponują doń pierwsze modyfikacje. Zobaczmy co proponuje ABT i KW. 

ABT

Czwarta generacja Audi RS 6 niedawno weszła na rynek. ABT Sportsline, proponuje modyfikacje podnoszące moc tego supersamochodu. Najnowsza edycja RS6 ma napęd mild-hybrid, ale przede wszystkim napędzana jest  4-litrowym V8 TFSI o mocy 600 KM (441 kW) i 800 Nm. ABT, jako lider tunerów pojazdów Audi i VW opracował system oprogramowania do tego silnika i wykorzystał zaawansowaną technologię ABT Engine Control (AEC). Nowe, parametry to 700 KM (515 kW) i 880 Nm, co oczywiście znajduje również odzwierciedlenie w przyspieszeniu: W porównaniu do wersji standardowej czas sprintu od 0 do 100 km/h jest skrócony z 3,6 do 3,3 sekundy. ABT Performance Upgrade jest wyposażony w certyfikat TÜV, kompleksową gwarancję. ABT zapowiada kolejne modyfikacje RS6.

KW

KW Automotive, producent zawieszeń, opracował sprężyny o regulowanej wysokości. Za pomocą tych sprężyn łatwo jest obniżyć auto w zakresie 5–30 milimetrów. Liniowo- progresywny design sprężyn KW o regulowanej wysokości (KW HAS) poprawia sportowy komfort i dynamikę jazdy Audi RS6 (C8, Typ F2), a także współpracują z każdym trybem tłumienia adaptacyjnego zawieszenia sportowego Audi RS plus (DRK). 

Podobne

BMW 1602 z karbonu? Oto dzieło twórcy desek surfingowych

BMW 1602 raczej nie jest obiektem tuningu, bowiem to auto to pełnoprawny klasyk i jest dość trudno dostępny. Ale czasami trafią się maniacy, którzy potrafią zrobić cuda. Jednym z nich jest twórca desek surfingowych, który zbudował karoserię od podstaw. Niedawno pisaliśmy o innym BMW 1602, który został wyposażony w napęd elektryczny, a tutaj mamy do…

„Militarny” tuning VW Polo 6N

To miało być auto z przeznaczeniem do codziennej jazdy. Tak przynajmniej zakładał jego właściciel przed zakupem i chwilę po. Jednak z czasem z tych założeń niewiele zostało. Wprowadzano zmiany, dzięki którym auto miało stać się wyjątkowe. Każda kolejna modyfikacja na krótką chwilę zaspokajała apetyt na indywidualizację. Ale głód zmian wracał i tak przez lata powstawało…