Tuning nowego Audi RS6: 700 KM od ABT, zawieszenie od KW- TUNING - Trends Magazines

Tuning nowego Audi RS6: 700 KM od ABT, zawieszenie od KW- TUNING

RS6 od prawie dwóch dekad ustanawia standardy w kategorii superkombi (i supersedana) segmentu E premium. Ogromne moce i napęd quattro w praktycznym nadwoziu  na stałe wpisały się krajobraz szybkich bolidów z Ingolstadt. Najnowsza odmiana nie zdążyła jeszcze dobrze zadomowić się na rynku, a niemieccy tunerzy już proponują doń pierwsze modyfikacje. Zobaczmy co proponuje ABT i KW. 

ABT

Czwarta generacja Audi RS 6 niedawno weszła na rynek. ABT Sportsline, proponuje modyfikacje podnoszące moc tego supersamochodu. Najnowsza edycja RS6 ma napęd mild-hybrid, ale przede wszystkim napędzana jest  4-litrowym V8 TFSI o mocy 600 KM (441 kW) i 800 Nm. ABT, jako lider tunerów pojazdów Audi i VW opracował system oprogramowania do tego silnika i wykorzystał zaawansowaną technologię ABT Engine Control (AEC). Nowe, parametry to 700 KM (515 kW) i 880 Nm, co oczywiście znajduje również odzwierciedlenie w przyspieszeniu: W porównaniu do wersji standardowej czas sprintu od 0 do 100 km/h jest skrócony z 3,6 do 3,3 sekundy. ABT Performance Upgrade jest wyposażony w certyfikat TÜV, kompleksową gwarancję. ABT zapowiada kolejne modyfikacje RS6.

KW

KW Automotive, producent zawieszeń, opracował sprężyny o regulowanej wysokości. Za pomocą tych sprężyn łatwo jest obniżyć auto w zakresie 5–30 milimetrów. Liniowo- progresywny design sprężyn KW o regulowanej wysokości (KW HAS) poprawia sportowy komfort i dynamikę jazdy Audi RS6 (C8, Typ F2), a także współpracują z każdym trybem tłumienia adaptacyjnego zawieszenia sportowego Audi RS plus (DRK). 

Podobne

VW Golf Mk1 GTI widok od tyłu

Coś niezwykłego – połączenie wyjątkowego stylu Golfa GTI z mocą serii R!

Klasyczny styl Golfa I GTI czy moc Golfa R? Dla wielu fanów Volkswagena byłby to poważny dylemat. Kiedy jednak, tak jak Artur, zaczyna się tuningową podróż z podstawową wersją Golfa I, można puścić wodze fantazji.   Prezentowane czerwone auto wyjechało z fabryki w 1978 roku jako pomarańczowy Golf L z silnikiem o pojemności 1,1 l. Z Niemiec do Polski trafiło w 1991 roku i kosztowało wówczas 17.000000 zł. Według raportów z giełd…

Tiguan Allspace, czyli SUV dla wymagających

Niektórzy twierdzą, że przestrzeni w aucie nigdy za wiele. Niespodziankę dla nich przygotował Volkswagen, który stworzył Tiguana Allspace. Różni się on od bazowej wersji wydłużonym o 109 mm rozstawem osi oraz powiększoną o 215 mm karoserią. Wydłużenie tylnych drzwi ułatwi wsiadanie na tylną kanapę czy przypinanie dzieci do fotelików. Pasażerowie drugiego rzędu zyskali 54 mm…