Tuning bobra - BMW M440i AC Schnitzer - Trends Magazines

Tuning bobra – BMW M440i AC Schnitzer

BMW 4 AC Schnitzer

To, co zaczęło się w Monachium, zostało dalej rozwinięte w Akwizgranie przez specjalistów od tuningu z AC Schnitzer: Oto BMW serii 4 Coupé. w wydaniu AC Schnitzer. Przy projektowaniu akcesoriów do G22 z serii 4 AC Schnitzer pokazuje, co jest możliwe poza standardem. Dzięki modyfikacjom AC Schnitzer zmienia się moc dla różnych wersji silnikowych nowej czwórki:

Więcej mocy

W 430i o mocy 258 KM / 400 Nm moc rośnie do 300 KM / 470 Nm. Dla M440i xDrive o mocy 374 KM / Od 500 Nm  wartość rosnie nawet do 420 KM / 600 Nm. Nadal przygotowywany jest program do M440d xDrive.  Sześciocylindrowy silnik generuje też lepszy dźwięk, za co odpowiada układ wydechowy AC Schnitzer wykonany ze stali nierdzewnej z dwiema końcówkami „Carbon Sport” lub „Sport” (chromowanymi lub czarnymi): końcówki wydechu sprawiają, że akustyka jest wizualnie teraz namacalna.

BMW 4 AC SchnitzerLepszy docisk

Poprawa siły docisku Coupé serii 4 była celem dla specjalistów od tuningu w AC Schnitzer. Dzięki nowym elementom jak: przedni spoiler, przedni splitter, boczne progi, tylny spojler dachowy i tylny spoiler na klapie włókna węglowego stało się to możliwe. Firma z Akwizgranu dostarcza komponenty, które zapewniają większy docisk na przedniej i tylnej osi.

BMW 4 AC SchnitzerNowe felgi

Jeśli chodzi o zestawy kół, AC Schnitzer ma różne opcje w swoim asortymencie: felgi aluminiowe AC1 w kolorze BiColor Silver / Anthracite lub Anthracite (przód: 8,5 J x 20 „z oponami 235/35 R 20; tył: 10,0 J x 20 „z oponami 265/30 R 20) i felgami aluminiowymi AC1 w kolorze BiColor Silver / Anthracite lub Anthracite (przód: 8,5 J x 19” z oponami 225/40 R 19; tył: 8,5 J x 19 „z 255/35 R 19 opony) są dostępne. Wszystkie felgi można opcjonalnie pomalować na czarny połysk.

BMW 4 AC SchnitzerWnętrze

Poza standardowym wyposażeniem indywidualiści mogą również przeprojektować wnętrze Coupé serii 4, aby odróżnić się od innych kierowców. Do wyboru są aluminiowe łopatki zmiany biegów, aluminiowe pedały i dopasowany aluminiowy podnóżek, a także aluminiowy brelok na klucze.

FILM:

Podobne

VW Tiguan 2.0 TSI widok z przodu

Test VW Tiguana – trzyma poziom mimo lat

Druga generacja Tiguana zadebiutowała w 2015 roku. Pięć lat obecności na motoryzacyjnym rynku to szmat czasu. Pomimo to kompaktowy SUV Volkswagena trzyma poziom i nie zamierza łatwo oddawać pola coraz liczniejszej konkurencji. Tiguan to uznana nazwa w świecie motoryzacji. Wystarczy wspomnieć, że to najbardziej popularny kompaktowy SUV sprzedawany w Europie, aby zrozumieć, jak dobre auto stworzył Volkswagen. Pierwsza generacja…

Tuning – zawieszenie gwintowane. Poradnik

Zawieszenie gwintowane w samochodach użytkowanych „cywilnie” to tylko pozornie ekstrawagancja i kosztowny kaprys użytkownika. Jeśli ze względu na budowę auta możemy je zamontować, okazuje się idealnym sposobem na efektywne i bezpieczne podrasowanie podwozia. Na równej asfaltowej nawierzchni podwozia tuninguje się stosunkowo łatwo i tanio. Mały prześwit, niski profil opon i jedno twarde zestrojenie zawieszenia. Problem…