Tuning BMW X6 M - więcej mocy - Trends Magazines

Tuning BMW X6 M – więcej mocy

Silnik pierwszego BMW X6 M rozwijał 555 KM. Druga generacja zaoferowała 575 KM. Dla niektórych to jednak wciąż za mało.

Jeżeli chcieliby cieszyć się jeszcze mocniejszym SUV-em, muszą poprosić o pomoc specjalistów od tuningu. Z rasowaniem turbodoładowanych silników BMW ze stajni M GmbH świetnie radzi sobie Manhart.

Z najnowszego X6 M wycisnął obłędne 700 KM i 950 Nm. Rezultaty nie są jedynie następstwem elektronicznego tuningu. By uwolnić pokaźne rezerwy mocy i momentu, konieczne było również udrożnienie układu wydechowego, który został wyposażony w sportowe katalizatory i akcesoryjny tłumik końcowy.

Tuner nie informuje, jak zastrzyk sił napędowych wpłynął na osiągi. Z całą pewnością należą one do pierwszoligowych. Już w seryjnym wydaniu X6 M osiąga setkę po 4,2 sekundy od startu.

Manhart nie zdecydował się na modyfikacje układu jezdnego. Nie były potrzebne, gdyż zaproponowane przez inżynierów BMW nastawy sprawdzają się świetnie w każdej sytuacji. X6 M ma jedynie 22-calowe felgi Manhart Concave One. Wnętrze ożywiły żółte wstawki na wybranych elementach dekoracyjnych. Barwny motyw powielono na osłonie jednostki napędowej.

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Polensky-Monopoletta-F3-widok zboku

Monopoletta – nieznany bolid z silnikiem BMW

Słyszeliście o Polensky Monopoletta F3? Pewnie nie, a szkoda, bo w latach 50. był to jeden z najszybszych bolidów Formuły 3. Jego sercem był silnik BMW. Świętym Graal motorsportu Stosunek mocy do masy jest Świętym Graalem dla inżynierów pracujących nad sportowymi samochodami. Równie ważne jest trzymanie w ryzach ciężaru pojazdu. Im jest on bowiem lżejszy,…