Silnik pierwszego BMW X6 M rozwijał 555 KM. Druga generacja zaoferowała 575 KM. Dla niektórych to jednak wciąż za mało.
Jeżeli chcieliby cieszyć się jeszcze mocniejszym SUV-em, muszą poprosić o pomoc specjalistów od tuningu. Z rasowaniem turbodoładowanych silników BMW ze stajni M GmbH świetnie radzi sobie Manhart.
Z najnowszego X6 M wycisnął obłędne 700 KM i 950 Nm. Rezultaty nie są jedynie następstwem elektronicznego tuningu. By uwolnić pokaźne rezerwy mocy i momentu, konieczne było również udrożnienie układu wydechowego, który został wyposażony w sportowe katalizatory i akcesoryjny tłumik końcowy.
Tuner nie informuje, jak zastrzyk sił napędowych wpłynął na osiągi. Z całą pewnością należą one do pierwszoligowych. Już w seryjnym wydaniu X6 M osiąga setkę po 4,2 sekundy od startu.
Manhart nie zdecydował się na modyfikacje układu jezdnego. Nie były potrzebne, gdyż zaproponowane przez inżynierów BMW nastawy sprawdzają się świetnie w każdej sytuacji. X6 M ma jedynie 22-calowe felgi Manhart Concave One. Wnętrze ożywiły żółte wstawki na wybranych elementach dekoracyjnych. Barwny motyw powielono na osłonie jednostki napędowej.
Jeden komentarz
Comments are closed.