Tuning BMW X6 M - więcej mocy - Trends Magazines

Tuning BMW X6 M – więcej mocy

Silnik pierwszego BMW X6 M rozwijał 555 KM. Druga generacja zaoferowała 575 KM. Dla niektórych to jednak wciąż za mało.

Jeżeli chcieliby cieszyć się jeszcze mocniejszym SUV-em, muszą poprosić o pomoc specjalistów od tuningu. Z rasowaniem turbodoładowanych silników BMW ze stajni M GmbH świetnie radzi sobie Manhart.

Z najnowszego X6 M wycisnął obłędne 700 KM i 950 Nm. Rezultaty nie są jedynie następstwem elektronicznego tuningu. By uwolnić pokaźne rezerwy mocy i momentu, konieczne było również udrożnienie układu wydechowego, który został wyposażony w sportowe katalizatory i akcesoryjny tłumik końcowy.

Tuner nie informuje, jak zastrzyk sił napędowych wpłynął na osiągi. Z całą pewnością należą one do pierwszoligowych. Już w seryjnym wydaniu X6 M osiąga setkę po 4,2 sekundy od startu.

Manhart nie zdecydował się na modyfikacje układu jezdnego. Nie były potrzebne, gdyż zaproponowane przez inżynierów BMW nastawy sprawdzają się świetnie w każdej sytuacji. X6 M ma jedynie 22-calowe felgi Manhart Concave One. Wnętrze ożywiły żółte wstawki na wybranych elementach dekoracyjnych. Barwny motyw powielono na osłonie jednostki napędowej.

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

BMW E36. Alpina, czy replika? – Wasze zdjęcia – GALERIA

Nasza redakcyjna koleżanka Agnieszka "ustrzeliła" ostatnio takie E36. Jest to replika Alpiny B6. Co sądzicie o tego typu replikach? My się cieszymy, że ktoś tak dba o swoje BMW i inspiruje się tym, co najlepsze. Jesteśmy na tak! Piękne zdjęcia i śliczne E36 - dzięki Aga! Zapraszamy na stronę autorki zdjęć: Agniess.pl

Używane BMW E46 Compact. Dobre i niedrogie auto!

Podobnie jak poprzedniczka - E36 przez wielu były określane mianem „BMW dla ubogich”. Niesprawiedliwie, bo podobnie jak w mocniejszych wersjach E36 także E46 w odmianach Compact dawały masę radości z jazdy. Czy jednak warto nadal na nie "polować"? Początki BMW E46 Compact Debiutujące w 1998 r. BMW E46 było na wskroś poważne. Nadwozie sedana to…