Tunel Południowej Obwodnicy Warszawy do poprawy? - Trends Magazines

Tunel Południowej Obwodnicy Warszawy do poprawy?

Chwilę przed świętami otwarto najdłuższy tunel drogowy w Polsce. Chodzi oczywiście o Tunel na Ursynowie w ciągu Południowej Obwodnicy Warszawy, znajdującej się na drodze S2. Teraz okazuje się, że jego nawierzchnia nie jest najlepszej jakości. 

W dniu otwarcia, 22 grudnia przejechało pod tunelem – uwaga – 67 tysięcy pojazdów. Od tego czasu minął ponad tydzień i wiele więcej osób zdążyło przejechać się już nową drogą. Pojawiło się jednak sporo skarg, dotyczących stanu nawierzchni i komfortu jazdy.

Jak podaje Super Express, auta „dziwnie bujają i szarpią”, a nawet „skaczą po nierównym betonie”. Inny kierowca stwierdził, że: „Samochodem telepie, jakbym jechał po drewnianym moście albo kocich łbach”.

Czy wina leży w źle położonych płytach betonowych, z których wykonana jest nawierzchnia? Nie. Okazuje się, że tak ma być. Tak stwierdza rzeczniczka warszawskiego oddziału GDDKiA, Małgorzata Tarnowska:

„Nawierzchnia w tunelu jest nawierzchnią betonową charakteryzującą się dylatacjami pomiędzy płytami, co może wpływać na odczucia kierowców. Nawierzchnia w tunelu, jak każda inna, w trakcie odbiorów przeszła szereg badań, a otrzymane wyniki spełniają normy jakościowe.”

W zasadzie nie można do tego nic dodać. My nie mieliśmy jeszcze okazji przejechać się najdłuższym tunelem w Polsce i nie możemy odnieść się do faktycznego stanu drogi. Ciekawi nas jednak wasze zdanie. Jechaliście tą drogą? Dajcie poniżej znać, jakie są wasze wrażenia. 

Konrad Maruszczak

fot. GDDKiA

5
Jak jeździ się na nowej drodze w tunelu pod Ursynowem?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Nowy VW TRENDS 1/2024 nadjeżdża!

Najnowsze wydanie magazynu VW Trends już od 25 kwietnia w sprzedaży! Sprawdź, co każdy fan VW powinien wiedzieć!   VW TRENDS 1/2024 już od 25 kwietnia w sprzedaży! A w środku m.in.: l  Najciekawsze Golfy w historii – Rallye, Pirelli, GTI 16S, Country… l  Debeściaki – Garbus i Golf VIII l  Król powraca? – Passat…

BMW M4 CS. Umiarkowanie ostre

Mniej jadowite i tańsze od flagowego M4 GTS, ale zauważalnie szybsze od M4 z pakietem Competition. Debiutujące w Szanghaju M4 CS wypełniło lukę w ofercie BMW. Przygotowano je z myślą o kierowcach oczekujących czegoś więcej... Limitowane wersje sportowych BMW zawsze cieszyły się wzięciem. Zaprezentowane w 2015 r. BMW M4 GTS wyprzedano w ciągu kilku tygodni.…