Tunel Południowej Obwodnicy Warszawy do poprawy? - Trends Magazines

Tunel Południowej Obwodnicy Warszawy do poprawy?

Chwilę przed świętami otwarto najdłuższy tunel drogowy w Polsce. Chodzi oczywiście o Tunel na Ursynowie w ciągu Południowej Obwodnicy Warszawy, znajdującej się na drodze S2. Teraz okazuje się, że jego nawierzchnia nie jest najlepszej jakości. 

W dniu otwarcia, 22 grudnia przejechało pod tunelem – uwaga – 67 tysięcy pojazdów. Od tego czasu minął ponad tydzień i wiele więcej osób zdążyło przejechać się już nową drogą. Pojawiło się jednak sporo skarg, dotyczących stanu nawierzchni i komfortu jazdy.

Jak podaje Super Express, auta „dziwnie bujają i szarpią”, a nawet „skaczą po nierównym betonie”. Inny kierowca stwierdził, że: „Samochodem telepie, jakbym jechał po drewnianym moście albo kocich łbach”.

Czy wina leży w źle położonych płytach betonowych, z których wykonana jest nawierzchnia? Nie. Okazuje się, że tak ma być. Tak stwierdza rzeczniczka warszawskiego oddziału GDDKiA, Małgorzata Tarnowska:

„Nawierzchnia w tunelu jest nawierzchnią betonową charakteryzującą się dylatacjami pomiędzy płytami, co może wpływać na odczucia kierowców. Nawierzchnia w tunelu, jak każda inna, w trakcie odbiorów przeszła szereg badań, a otrzymane wyniki spełniają normy jakościowe.”

W zasadzie nie można do tego nic dodać. My nie mieliśmy jeszcze okazji przejechać się najdłuższym tunelem w Polsce i nie możemy odnieść się do faktycznego stanu drogi. Ciekawi nas jednak wasze zdanie. Jechaliście tą drogą? Dajcie poniżej znać, jakie są wasze wrażenia. 

Konrad Maruszczak

fot. GDDKiA

5
Jak jeździ się na nowej drodze w tunelu pod Ursynowem?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Corrado VR6 widok z boku

Jak z VW Corrado 8V zrobić VR6 12V?

Czy miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa w odniesieniu do samochodów? Prawdziwi miłośnicy zarówno starej, jak i nowej motoryzacji odpowiedzą twierdząco. Tak jak Daniel, który zakochał się w VW Corrado mając 10 lat. Przez kolejne lata dążył, by stać się właścicielem tego modelu i w końcu spełnił swoje marzenie z dzieciństwa.   – Gdy pewnego dnia szedłem do szkoły, zwróciłem uwagę na auto,…

1000-konny rekin – TUNING

Skandynawia to kraina motoryzacyjnych projektów, które wzbudzają zachwyt na całym świecie. Jednym z nich jest to BMW serii 3 typoszeregu E21. Z daleka wygląda normalnie, wręcz skromnie. Bazą do jego budowy było 316 z 1982. Po prostu fajnie utrzymany rekin- "zawsze spoko". Dopiero z bliska zauważymy, że to auto jest totalnie szalone, jak Wiking w…