TSI - ewolucja udanych silników VW - Trends Magazines

TSI – ewolucja udanych silników VW

Napis na masce Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

Inżynierowie Volkswagena stale rozwijają jednostki napędowe. Najnowszymi owcami ich prac są mocne, oszczędne i przyjazne środowisku silniki TSI evo z rodziny EA211.

Silnik Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

TSI o małych pojemnościach są obecne na rynku od 15 lat. W 2012 roku w Golfie VII zadebiutowała ich nowa generacja, oznaczona kodem EA211, której znakiem rozpoznawczym jest paskowy napęd rozrządu. Na przełomie 2016 i 2017 roku czterocylindrowe jednostki poddano gruntownej modyfikacji, przy okazji zwiększając pojemność 1,5 litra – wcześniej oferowano silniki 1.2/1.4 TSI. W 2019 roku udoskonalono trzycylindrową jednostkę 1.0 TSI (oferuje 90–115 KM). Od tego czasu oba motory noszą ozanczenie EA211 evo.

Jakie nowinki technologiczne wniosły silniki TSI – przeczytaj TUTAJ.

Podobne

VW Golf Mk1 1.6D w czasie jazdy

Golf Mk1 w szlachetnym szmaragdowym kolorze

Szlachetnie kamienie mają to do siebie, że cieszą właścicieli i przyciągają wzrok innych. Każdy, kto choć raz w życiu trzymał w ręku szmaragd, wie, że nie da się go z niczym pomylić. Można go opisać tylko w jeden sposób: jest ponadczasowy, błyszczy w każdym towarzystwie i ma przepiękny zielony kolor… Zupełnie jak opisywany Golf Mk…

VW TRENDS 4/2019 już w sprzedaży!

84 strony już 19 grudnia w sprzedaży: A w środku m.in.: ●  Nowy Golf 8 – Legendy i panowania VW ciąg dalszy ●  Targi Essen Motor Show – co będzie modne, a co już nie ● 3 x Passat -  Alltrack, GTE i  R-Line – który lepszy? ● Drogowy zawadiaka - T-Roc w wersji R…