TSI - ewolucja udanych silników VW - Trends Magazines

TSI – ewolucja udanych silników VW

Napis na masce Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

Inżynierowie Volkswagena stale rozwijają jednostki napędowe. Najnowszymi owcami ich prac są mocne, oszczędne i przyjazne środowisku silniki TSI evo z rodziny EA211.

Silnik Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

TSI o małych pojemnościach są obecne na rynku od 15 lat. W 2012 roku w Golfie VII zadebiutowała ich nowa generacja, oznaczona kodem EA211, której znakiem rozpoznawczym jest paskowy napęd rozrządu. Na przełomie 2016 i 2017 roku czterocylindrowe jednostki poddano gruntownej modyfikacji, przy okazji zwiększając pojemność 1,5 litra – wcześniej oferowano silniki 1.2/1.4 TSI. W 2019 roku udoskonalono trzycylindrową jednostkę 1.0 TSI (oferuje 90–115 KM). Od tego czasu oba motory noszą ozanczenie EA211 evo.

Jakie nowinki technologiczne wniosły silniki TSI – przeczytaj TUTAJ.

Podobne

CUPRA BORN

Czy auta elektryczne są ładne? Tak zaprojektowano CUPRĘ Born

Już niedługo zostanie zaprezentowana CUPRA Born, pierwszy w pełni elektryczny samochód hiszpańskiej marki. Dyrektor ds. Designu CUPRY, Jorge Diez, zdradza jeszcze przed premierą 5 głównych założeń, które towarzyszyły zespołowi projektowemu podczas tworzenia bezemisyjnego miejskiego auta. Sportowe proporcje na miarę człowieka Pojazdy elektryczne charakteryzują się szczególną konstrukcją, która pozwala m.in. na optymalne umieszczenie akumulatorów. W przypadku CUPRY Borna projektanci postanowili…

Czym jeździ Sławomir? -HUMOR

Zobaczcie te dwa klipy 🙂 Pośmiejmy się razem: Sławomir opowiada, czym jeździ w TVP https://www.youtube.com/watch?v=HK7NLLcFC8M 2. Sławomir pokazuje swoje ulubione auto https://www.youtube.com/watch?v=fL14febqYx8