TSI - ewolucja udanych silników VW - Trends Magazines

TSI – ewolucja udanych silników VW

Napis na masce Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

Inżynierowie Volkswagena stale rozwijają jednostki napędowe. Najnowszymi owcami ich prac są mocne, oszczędne i przyjazne środowisku silniki TSI evo z rodziny EA211.

Silnik Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

TSI o małych pojemnościach są obecne na rynku od 15 lat. W 2012 roku w Golfie VII zadebiutowała ich nowa generacja, oznaczona kodem EA211, której znakiem rozpoznawczym jest paskowy napęd rozrządu. Na przełomie 2016 i 2017 roku czterocylindrowe jednostki poddano gruntownej modyfikacji, przy okazji zwiększając pojemność 1,5 litra – wcześniej oferowano silniki 1.2/1.4 TSI. W 2019 roku udoskonalono trzycylindrową jednostkę 1.0 TSI (oferuje 90–115 KM). Od tego czasu oba motory noszą ozanczenie EA211 evo.

Jakie nowinki technologiczne wniosły silniki TSI – przeczytaj TUTAJ.

Podobne

Silniki 1.8 TSI i 2.0 TSI EA888: opinie i usterki

Coraz więcej osób szukających nowego, czy używanego auta kieruje uwagę na jednostki benzynowe. Te nowoczesne mogą być trwałe, dynamiczne i bez typowych problemów "ropniaków". Silniki 1.8 TSI i 2.0 TSI z gamy EA888 są bardzo popularne, a naszym zdaniem to bardzo dobra jednostka. Sprawdźmy, jakie są opinie i usterki motorów EA888 i jaka wersja jest…

fabryka volkswagen

Koronawirus: Koniec paraliżu w fabrykach Volkswagena

Każda z 16 fabryk należących do marki Volkswagen Samochody Osobowe znowu pracuje. Jako ostatni produkcję wznowił już zakład Volkswagena w Puebla w Meksyku. Średnie obciążenie fabryk wynosi teraz około 60-70 procent tego, z jakim zakłady te pracowały przed wybuchem epidemii. Ile trwała pauza? W Niemczech i w pozostałych krajach Europy przestój spowodowany epidemią koronawirusa trwał…