TSI - ewolucja udanych silników VW - Trends Magazines

TSI – ewolucja udanych silników VW

Napis na masce Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

Inżynierowie Volkswagena stale rozwijają jednostki napędowe. Najnowszymi owcami ich prac są mocne, oszczędne i przyjazne środowisku silniki TSI evo z rodziny EA211.

Silnik Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

TSI o małych pojemnościach są obecne na rynku od 15 lat. W 2012 roku w Golfie VII zadebiutowała ich nowa generacja, oznaczona kodem EA211, której znakiem rozpoznawczym jest paskowy napęd rozrządu. Na przełomie 2016 i 2017 roku czterocylindrowe jednostki poddano gruntownej modyfikacji, przy okazji zwiększając pojemność 1,5 litra – wcześniej oferowano silniki 1.2/1.4 TSI. W 2019 roku udoskonalono trzycylindrową jednostkę 1.0 TSI (oferuje 90–115 KM). Od tego czasu oba motory noszą ozanczenie EA211 evo.

Jakie nowinki technologiczne wniosły silniki TSI – przeczytaj TUTAJ.

Podobne

Samochody marzeń w Świdnicy! Było ciekawie

Każdy z nas ma fantazje motoryzacyjne. Marzy o autach, których prawdopodobnie nigdy nie będzie mógł mieć.  Ale czasem zdarza się okazja, by je chociaż zobaczyć "na żywo", jak choćby w Świdnicy. W terminarzu imprez motoryzacyjnych pojawiła się, dla większości dolnośląskich fanów motoryzacji nieoczekiwana, I Ogólnopolska Wystawa Samochodów Marzeń. Wraz z ekipą Klasycznej Strefy Wrocław początkowo mieliśmy…

430-konne Scirocco po tuningu w Aspec. Made in China!

Jakie są trzy najpopularniejsze słowa na świecie? Wieść gminna niesie, że to obecny na wielu przedmiotach napis „Made in China”. Kiedyś był traktowany z uśmiechem politowania. Wnikliwe kontrole jakości i kreatywność w tworzeniu nowych produktów sprawiły, że Chińczycy nie mają czego się wstydzić. Także, gdy sprawy tyczą się motoryzacji. Doskonałym przykładem umiejętności inżynierów z Kraju…