To BMW wygląda, jakby chodziło na siłkę. Zobaczcie projekt LUMMA CLR X7 - Trends Magazines

To BMW wygląda, jakby chodziło na siłkę. Zobaczcie projekt LUMMA CLR X7

LUMMA pokazała CLR X7. To takie BMW X7, które wykupiło karnet na siłownię i dietę pudełkową.

Mięśniak

Sercem udoskonaleń LUMMA są modyfikacje aerodynamiczne: imponujące poszerzenia nadkoli w połączeniu z nowym wyglądem frontu,  spojlera dachowego i lotki oraz tylnego dyfuzora zmieniają nadwozie w kulturystę.

Felgi mają 24 cale!

Felgi aluminiowe LUMMA CLR 24 RS o wymiarach 10 x 24 cali na przedniej osi i 13 x 24 cali z tyłu mają opony o szerokości 295 i 355 milimetrów. Jest też 23-calowe koło LUMMA CLR 23 LR, ale po co… 24 to jest to!

Jak jest w środku?


Specjaliści od tuningu mogą również całkowicie przeprojektować wnętrze. Wszystko jest dostępne: od aluminiowego zestawu pedałów po haftowane maty podłogowe i ekskluzywne tapicerki ze skóry. 

Ceny body-kitu LUMMA z 23-calowymi kołami, zaczynają się od 16 750,00 EUR plus VAT

Podobne

BMW E38 High Security. Limuzyna, która kul się nie boi

Opancerzone BMW. Słyszał o nich chyba każdy, a wielu z nas widziało je na własne oczy. Co o nich wiemy? Zazwyczaj niewiele. Szkoda, bo to ciekawy fragment historii BMW. Koncern z Monachium dołączył do grona producentów opancerzonych limuzyn jesienią 1977 roku. BMW nie zdecydowało się na powierzenie przygotowania pojazdów dla VIP-ów firmom zewnętrznym. Zapadła decyzja…

RRasowe PoRRównanie, czyli Golf R kontra T-Roc R: która „erka” VW lepsza?

Popyt na luksusowe samochody ciągle rośnie, a wielu marzy o modelu, którego napęd i zawieszenie będą zapewniały sportowe osiągi. Takie właśnie założenia realizuje Volkswagen R GmbH. Do niedawna królem był Golf R siódmej generacji. Dziś Golf R 7 FL nie jest już produkowany, a pałeczkę przejął T-Roc R. Czy jest lepszym wyborem? Golf jest klasycznym hatchbackiem, a T-Roc reprezentuje coraz modniejszy segment SUV – w tym…