Testy nowego SUV-a. Volkswagen T-Roc - Trends Magazines

Testy nowego SUV-a. Volkswagen T-Roc

Kilka lat temu Volkswagen zapowiedział chęć wypełnienia luk w gamie modelowej. Na deklaracjach się nie skończyło. Koncern prowadzi już testy nowego SUV-a. Jego nadejście zwiastował – zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie – koncepcyjny T-Roc. Niecałe 4,18 m długości oznacza, że auto będzie mniejsze od Golfa.

Prototypy produkcyjnej wersji T-Roca zostały wielokrotnie przyłapane przez motoryzacyjnych paparazzi podczas testów w różnych zakątkach Europy. Teraz koncern postanowił odkryć karty i na kanale Youtube Volkswagen News przedstawił krótki klip z przejazdów po lekkim terenie autem szczelnie oklejonym folią maskującą.

Na wideo pojawiają się słowa mające charakteryzować auto – Off Road, Power i Design. Wszechstronny charakter małego SUV-a, czy jak kto woli – crossovera – będą potęgowały krótkie zwisy nadwozia i spory prześwit. Napęd na cztery koła nie cieszy się specjalnym wzięciem w tym segmencie, ale biorąc pod uwagę, że Volkswagen prezentuje auto na bezdrożach, można zakładać, że będzie on dostępny w wybranych, mocniejszych wersjach silnikowych. Bazowe z 1.0 TSI z pewnością będą napędzane na przód.

Wizualnie T-Roc będzie spójny z innymi nowościami Volkswagena, których nadwozia kreślone są prostymi, zdecydowanymi liniami. Nie zabraknie też podobieństw technicznych – auto zostanie zbudowane z wykorzystaniem modularnej platformy MQB.

Za produkcję auta ma odpowiadać fabryka w portugalskiej miejscowości Palmela, gdzie Volkswagen produkuje już Scirocco i Sharana, a wcześniej także Eosa. Media spekulują, że koncern odkryje karty pod koniec wakacji – tuż przed premierą auta na wrześniowym salonie samochodowym we Frankfurcie. Sprzedaż najprawdopodobniej ruszy na przełomie 2017 i 2018 r.

fot. screen Youtube / Volkswagen News

 

Podobne

VW Golf GTI 25 Jahre

Wszystko (prawie) o Golfie 25 Jahre GTI- HISTORIA

Tym razem przedstawimy rodzinę aut zapoczątkowaną przez model jeszcze rzadszy niż dwa legendarne sleepery (Golf R32 i Passat W8). Niewielka liczba Golfów GTI 25 Jahre wystarczyła, by stał się on filarem modyfikacji OEM+ dla czwartej generacji kompaktowego Volkswagena. HISTORIA i WŁAŚCICIELE: Pierwszym rocznicowym hot-hatchem Volkswagena jest sprzedawany w latach 1996 – 1997 Golf III 20 Jahre GTI, występujący w wersjach z silnikami benzynowymi i Diesla. Naturalną kontynuację…

VW Golf II, tuning, rost style

VW Golf II Kryzys-bieda edition. Czy to ładne?

Niewtajemniczony w najnowsze tuningowe trendy obywatel III Rzeczpospolitej widząc prezentowanego Golfa zapewne uznałby, że jest zaniedbany przez swojego właściciela do granic przyzwoitości. Pomyliłby się ogromnie! Rost Style to trend w tuningu, który do Polski trafił kilka lat temu, mimo to nie zdobył zbyt dużej popularności. Zmodyfikowane w tym stylu auta na ogół mają tylko jeden…