Tesla walczy z Porsche o koronę Nürburgringu. - Trends Magazines

Tesla walczy z Porsche o koronę Nürburgringu.

Tesla Model S Nürburgring

Tesla walczy o pokonanie północnej pętli Nürburgringu szybciej niż czas ustanowiony przez Porsche Taycan- 7:42. Jak podaje Auto Motor und Sport nieoficjalne pomiary wskazują na czas około 7:23 i wygląda na to, że Tesla poradzi sobie z tym zadaniem bez problemu.To o pełne 20 sekund szybiciej.

Tesla Model S Nürburgring

Oczywiście Tesla nie osiąga takich czasów w zwykłym Modelu S. Model D100+ „Plaid” ma podobno trzy silniki elektryczne i jeździ na Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Najnowsze źródła pokazują jednak auto na prototypowych gumach Goodyear Eagle F1 SuperSport RS.

Tesla Model S Nürburgring

Uzbrojonymi w poszerzenia, spoiler i lekkie koła HRE Teslami jeżdżą zawodnicy Thomas Mutsch, Andreas Simonsen i Carl Rydquist. Media podają pod wątpliwość stopień modyfikacji amerykańskiego sedana. Tym bardziej, że przyciemnione szyby nie pozwalają zajrzeć do wnętrza elektryka. Dopóki firma formalnie nie sprzedaje Modelu S z układem napędowym prototypu Plaid i ultra klejącymi oponami , po prostu wydaje nam się, że Elon Musk i Tesla gra w warcaby, podczas gdy Oliver Blume i Porsche grają w szachy. Czekamy na finał tej historii. 

Tesla Model S Nürburgring

Źródło: nurburgring.pl

Podobne

K70 – Burzliwe losy pierwszego przednionapędowego Volkswagena

Początki modelu K 70 sięgają roku 1969, gdy na genewskim salonie samochodowym zaprezentowano go na stoisku NSU. Tak, to nie pomyłka. Pojazd ten jest konstrukcją zespołu inżynierów z Neckarsulm, kierowanego przez ówczesnego szefa rozwoju Ewalda Praxla. Zaprojektowano go jako mniejszego brata Ro 80, który odniósł ogromny sukces w chwili debiutu, zdobywając tytuł Samochodu Roku –…

Jeździli po odcinku drogowym! Obejrzyj zdjęcia.

IV runda Rallysprint Challenge to zawody rozgrywane na zamkniętym odcinku drogowym w gminie Biały Bór. Do startu zgłosiło się niecałe 50 uczestników, którzy przejeżdżali 5.5 km odcinek specjalny 5-krotnie. Najszybszy był Michał Kijanka w BMW M3. Drugi na podium stanął Mateusz Milczarek w BMW E36, a puchar za trzecie miejsce odebrał Łukasz Sawicki, jadący BMW…