Ten VW Golf jedzie bokiem przez całe miasto. Dosłownie! - Trends Magazines

Ten VW Golf jedzie bokiem przez całe miasto. Dosłownie!

Czy chodzi o specjalnie przerobiony samochód na driftowóz? Czy może kierowca ma wyjątkowe umiejętności i wprowadza w poślizg Golfa w każdym możliwym momencie? Ani jedno, ani drugie.

VW Golf VI nie został stworzony do jeżdżenia bokiem, ani do driftu. Popularny kompakt ma być pojazdem uniwersalnym, można nim jeździć na co dzień po mieście, albo spakować niewielką ilość bagażu i wyjechać z rodziną na weekend za miasto. Ostatnie co można o nim powiedzieć to to, że został skonstruowany do jeżdżenia bokiem. Jednak, jak widać na filmiku poniżej, polskiemu kierowcy udaje się jechać bokiem przez ulice Swarzędza. 

W sieci pojawił się filmik, nagrany przez kamerkę auta jadącego z tyłu, na którym widać VW Golfa szóstej generacji, który jedzie bokiem. I nie chodzi tutaj o wyczyny młodocianego kierowcy i driftowanie po ulicach miasta, ale ten samochód naprawdę jedzie bokiem!

O ile film jest komiczny to niestety taki pojazd może powodować spore zagrożenie w ruchu ulicznym. Golf jest prawdopodobnie powypadkowy, albo nawet „sklejony” z dwóch różnych pojazdów i jak widać ma on ogromne problemy ze zbieżnością. Nagranie pochodzi z 2020 roku i mamy nadzieję, że pojazd już został wycofany z dróg publicznych. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Jak powstaje skrzynia biegów?

Mówiąc i pisząc o samochodach, ekscytujemy się silnikami, zawieszeniami czy pokładową elektroniką. Kluczowym, acz po macoszemu traktowanym komponentem jest skrzynia biegów. Okazuje się, że nawet proces jej produkcji jest na swój sposób fascynujący. W 2019 r. należąca do Volkswagena fabryka w Barcelonie rozpocznie produkcję MQ281 – sześciobiegowej, manualnej przekładni, którą opracowano z myślą o samochodach…

VW Golf 2 Rallye auto od przodu

Golf Mk 2 Rallye – namiastka współczesnej rajdówki

W latach 80. Volkswagen zapragnął mieć wśród swoich aut prawdziwy rajdowy pojazd. Jednak aby uzyskać licencję, koncern musiał przenieść projekt do fazy produkcyjnej i wypuścić na rynek kilkaset egzemplarzy. Najprościej było stworzyć taki samochód na bazie najpopularniejszego Golfa i wykorzystać sprawdzone, najbardziej wytrzymałe komponenty, czyli Golfa Rallye. Silnik G60 w nadwoziu Mk2, czyli przepis na…