Ten VW Golf jedzie bokiem przez całe miasto. Dosłownie! - Trends Magazines

Ten VW Golf jedzie bokiem przez całe miasto. Dosłownie!

Czy chodzi o specjalnie przerobiony samochód na driftowóz? Czy może kierowca ma wyjątkowe umiejętności i wprowadza w poślizg Golfa w każdym możliwym momencie? Ani jedno, ani drugie.

VW Golf VI nie został stworzony do jeżdżenia bokiem, ani do driftu. Popularny kompakt ma być pojazdem uniwersalnym, można nim jeździć na co dzień po mieście, albo spakować niewielką ilość bagażu i wyjechać z rodziną na weekend za miasto. Ostatnie co można o nim powiedzieć to to, że został skonstruowany do jeżdżenia bokiem. Jednak, jak widać na filmiku poniżej, polskiemu kierowcy udaje się jechać bokiem przez ulice Swarzędza. 

W sieci pojawił się filmik, nagrany przez kamerkę auta jadącego z tyłu, na którym widać VW Golfa szóstej generacji, który jedzie bokiem. I nie chodzi tutaj o wyczyny młodocianego kierowcy i driftowanie po ulicach miasta, ale ten samochód naprawdę jedzie bokiem!

O ile film jest komiczny to niestety taki pojazd może powodować spore zagrożenie w ruchu ulicznym. Golf jest prawdopodobnie powypadkowy, albo nawet „sklejony” z dwóch różnych pojazdów i jak widać ma on ogromne problemy ze zbieżnością. Nagranie pochodzi z 2020 roku i mamy nadzieję, że pojazd już został wycofany z dróg publicznych. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Prośba, której nie można było odmówić…

„Jestem siostrą Patryka Dauera – wielkiego pasjonata, który od podstaw budował swoje MK2. Jego plany w maju tego roku przerwała nagła i niespodziewana śmierć. Chciałabym, aby setki godzin przesiedzianych w garażu oraz ogrom pracy, jaki włożył w auto nie zostały szybko zapomniane. Zwracam się z prośbą o opublikowanie choćby zdjęcia czerwonego Golfa”. Takiej prośbie nie można odmówić. Być może kojarzycie Patryka…

Audi Q5

Nowe Audi Q5

Audi ulepszyło model Q5, który należy do najczęściej kupowanych na europejskich rynkach SUV-ów w segmencie pojazdów klasy średniej premium. Co się zmieniło? Stylistyka Nowa ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe jest teraz bardziej płaska i wydaje się być szersza. Boczne wloty powietrza są wyższe, a ich strukturę wyznaczają trapezoidalne obramowania. Reflektory diodowe mają nową, wysoko umiejscowioną sygnaturę…