Ten model BMW znika z rynku - Trends Magazines

Ten model BMW znika z rynku

BMW 6 GT był niszowym modelem w gamie. Auto bazowało na serii 7, ale wyglądem zbliżone było do „piątki”. BMW jednak zdecydowało, że w nie będzie kontynuowało życia tego modelu.

Premiera nowej generacji BMW Serii 5 już za nami i zdaje się, że w odświeżonej ofercie nie znajdzie się miejsca dla BMW 6 GT. Rolę poprzednich modeli BMW serii 6 Coupé, Cabrio i Gran Coupé pełni teraz odpowiadające im BMW serii 8. BMW serii 6 GT (G32) było ostatnim pozostałym modelem serii 6 i było blisko spokrewnione z Serią 5 (G30/G31).

Auto nigdy nie odniosło dużego sukcesu, klienci nie docenili dłuższego rozstawu osi i praktycznego nadwozia liftback. Auto kupowało zaledwie kilkuset klientów rocznie. BMW 6 GT było często używane luksusowe taksówki hotelowe służące do transferów lotniskowych. 

Dlaczego BMW 6 GT nie znalazło wielu chętnych? Przyczyną była mniejsza praktyczność niż w BMW 5 Touring oraz nietypowy design, który nie każdemu przypadł do gustu. Samochód wygląda jak połączenie kombi z SUVem, dużym atutem są drzwi bez ramek. 

Czy BMW Serii 6 będzie jeszcze w ofercie?

Bawarczycy na razie nie zdradzają planów na modele z cyfrą 6. W przyszłości pod tą nazwą możemy zobaczyć całkiem nowy model. Mówi się, że powróci tradycyjne coupe, które połączy cechy Serii 4 i 8. Bawarczycy rozważają także zmniejszenie gamy. Czas pokaże…

Macie jakieś przygody związane z BMW 6 GT? Dajcie znać w komentarzu na BMW Klub Polska!

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Najrzadsze BMW M3 E46 na sprzedaż

Myślicie, że to odmiana CSL była najrzadsza? Nic z tych rzeczy. Na sprzedaż trafia biały kruk - BMW M3 E46 GTR.  To biały kruk - dosłownie i w przenośni - bowiem auto jest białe i wyjątkowo rzadko spotykane - wyprodukowanych było ok. 10 egzemplarzy. BMW M3 GTR powstało jako przeciwnik dla Porsche w wyścigach American…

BMW 128ti dynamika

Czy BMW z napędem na przednią oś może być sportowe?  Nowe 128ti postara się udowodnić, że tak

Kompaktowe BMW 128ti  zalicza obecnie intensywne jazdy konfiguracyjne na pagórkowatych drogach regionu Eifel wokół Pętli Północnej toru Nürburgring i również bezpośrednio na najbardziej wymagającym torze wyścigowym świata. Nowy model trafi na rynek w listopadzie 2020 roku. Kompakt z charakterem BMW 128ti z napędem przednim plasuje się za topowym modelem BMW serii 1, czyli BMW M135i xDrive, wykorzystując także jego silnik…