Tego Arteona nie przeoczysz - Trends Magazines

Tego Arteona nie przeoczysz

Tunerzy chętnie biorą na warsztat różne modele Volkswagena. Szerokim łukiem omijają jednak Arteona, w którym naprawdę trudno coś poprawić. Tego nie przeoczysz.

Kto chce, żeby flagowa limuzyna nabrała charakteru, może zamówić pakiet R-Line i duże koła oraz wybrać charakterystyczny lakier Kurkuma Yellow. Amerykański oddział Volkswagena spróbował jednak popracować nad autem. Smukłe nadwozie Arteona R-Line oklejono folią w jaskrawożółtym kolorze, która sprawiła, że czarny dach, ogromna atrapa chłodnicy i chromowane detale stały się jeszcze bardziej widoczne.

Specjalne gwintowane zawieszenie H&R Ultra Low Coilover pozwoliło na znaczne zmniejszenie prześwitu. Wrażenia przysadzistości dopełniły idealnie pasowane w błotniki koła z felgami Hybrid Forged HF-2 w rozmiarze 20×9.5. Doskonały efekt udało się więc osiągnąć relatywnie małym nakładem pracy i środków. Zamiast ingerować w nadwozie auta, skupiono się na uwypukleniu tego, co zaoferowała fabryka.

Podobne

Drapieżne BMW M235i RS

M235i to wdzięczny obiekt do modyfikacji. Tym razem specjaliści z Tuningwerk GmbH wzmocnili silnik, popracowali nad nadwoziem i wnętrzem. Drapieżnie wyglądający samochód nazwano M235i RS. Oklejenie karoserii w barwy BMW Motorsport można uznać za kontrowersyjne, jednak w przypadku M235i RS jest całkowicie uzasadnione. Zmodyfikowanej w Puchheim „dwójce” bliżej do samochodu wyścigowego niż cywilnego coupé. Dokładkę…

VW Polo 86c auto z boku

Co za historia VW Polo 86C, a wszystkiemu winien szwagier…

Wszystko ma swój początek, fascynacja motoryzacją i konkretną marką również. W Andym volkswagenowego bakcyla zaszczepił szwagier. A on obiecał sobie, że kiedyś stanie się właścicielem VW Polo. Po długich poszukiwaniach w 2004 roku w Niemczech kupił Polo 86c wyprodukowane w 1987 roku. Było w nienagannym stanie z symbolicznym, jak na swój wiek, przebiegiem 150 tys.…