TechArt GTstreet R - monstrum na bazie 911 Turbo S - Trends Magazines

TechArt GTstreet R – monstrum na bazie 911 Turbo S

Już seryjne Porsche 911 Turbo S kipi mocą. Jednak niemiecki TechArt wyznaje zasadę – „mocy nigdy za wiele” i bierze na warsztat „911” Turbo S. Efekt? Piorunujący.

Fabryczne Porsche 911 Turbo S dysponuje mocą 650 KM, przyspiesza do „setki” w niecałe 3 sekundy i potrafi pojechać maksymalnie 330 km/h. To osiągi godne super aut. Tuner TechArt przygotował jednak coś mocniejszego dla tych, którym nie wystarcza „seria”. W GTstreet R z 3,8-litrowego boksera wykrzesano aż 800 KM i 950 Nm! To pozwoliło osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 350 km/h. TechArt nie zdradza jednak czasu od 0 do 100 km/h – czyżby się nie poprawił?

Poprawienie osiągów TechArta GTstreet R to nie wszystko, bo w parze z nimi idą też zmiany stylistyczne. Pojawiło się wielkie skrzydło z włókna węglowego. Dzięki temu udało się czterokrotnie zwiększyć docisk tylnej osi. Z kolei przedni zderzak zaprojektowano tak, aby o 45 procent zmniejszyć siłę unoszenia przedniej osi podczas jazdy z prędkością 140 km/h. 

Na życzenie można zamówić 20- lub 21-calowe felgi z tarczami hamulcowymi z włókna węglowego. Opcjonalnie zawieszenie można obniżyć nawet o 25 mm za pomocą zestawu sprężyn sportowych.

Wewnątrz też widać zmiany. TechArt postawił na styl retro, dlatego na tapicerce drzwi oraz foteli, a także na kierownicy i desce rozdzielczej pojawił się motyw szachownicy. Nie zabrakło także logo „GTstreet R” na progach. 

Kto chce kupić TechArta GTstreet R musi się spieszyć, bo łącznie powstanie zaledwie 87 egzemplarzy wzmocnionego Porsche 911 Turbo S. Koszt modernizacji to min. 73 tys. euro. (ok. 330 tys. zł).

Konrad Maruszczak

Podobne

BMW_2_2021_okladka

BMW TRENDS 2/2021 już w sprzedaży!

BMW TRENDS 2/2021 nadjeżdża! Kup zanim inni Cię wyprzedzą! Najlepiej – zaprenumeruj już dziś na cały rok! Już od 17 czerwca w sprzedaży, a w nim: M3 kiedyś i dziś – E30 vs. G82 BMW 3.0 CSI – Sportowy rekin Auto, które leczy – E34 540iA E30 Touring – Nisko, szeroko i… nie tylko Jedyne…

Tył Seata Leona FR

Finansowanie auta dla klientów indywidualnych

Planując zakup nowego samochodu, jednym z kluczowych aspektów do rozważenia jest sposób finansowania. Dla klientów indywidualnych, którzy szukają wygodnych i dostosowanych rozwiązań, oferowane są różne opcje, w tym kredyt KLASYCZNY i kredyt JAK ABONAMENT. Poznaj zalety obu podejść oraz propozycje marki SEAT i CUPRA. Jeśli preferujesz stabilność i niskie koszty całkowite, kredyt KLASYCZNY może być…