Szeroko i nisko - tuning BMW X5 (E70) - Trends Magazines

Szeroko i nisko – tuning BMW X5 (E70)

BMW X5 E70 jest jednym z najbardziej majestatycznych samochodów, które spotykamy na europejskich drogach. Kto posiada bawarskiego SUV-a i chciałby jeszcze bardziej wyróżniać się z tłumu, powinien rzucić okiem na propozycję firmy Prior Desing.

W ofercie tunera jest pakiet PD5X Widebody. W jego skład wchodzą zderzaki z dokładkami i dyfuzorami, pokrywa silnika z wydatnym garbem oraz masywne progi, które płynnie przechodzą w poszerzające nakładki na błotniki.

Elementy zostały wykonane z tworzywa wzmacnianego włóknem. Technologia Dura-Flex gwarantuje niezbędną elastyczność. Docenimy ją w momencie lekkiego uderzenia zderzakiem w krawężnik lub inną przeszkodę – nie powinien pęknąć.

Oferowany przez Prior Design pakiet przytwierdza się do fabrycznych punktów mocujących. Metamorfoza X5 przebiega więc szybko i jest w pełni odwracalna. Zainteresowani muszą przygotować 8.990 euro na części aerodynamiczne i kolejne kilkaset euro na ich lakierowanie oraz montaż.

Podobne

Konkurs „Pokaż swoje BMW” – II miejsce

Dobiegł końca nasz KONKURS - "Pokaż swoje BMW". Po kilku tygodniach i wielu dyskusjach wyłoniliśmy zwycięzców. Oto zdobywca II miejsca.  Znamy już kolejnego laureata naszego konkursu. II miejsce, latarkę ledową Philips PJH10 oraz prezentację swojej bawarki na stronie trends.com.pl, wywalczyło BMW E61 Touring (zdjęcie nr 7). Jak to określił jeden z komentujących jest to: "Najładniejszy turas jakiego widziałem,…

BMW E30 – wzmacnianie hamulców. Jak to zrobić, ile kosztuje?

Czy hamulce w BMW E30 można wzmocnić, aby auto dosłownie stawało w miejscu. Ile kosztuje wzmocnienie hamulców w BMW E30? Możliwości jest kilka. Samochód taki jak BMW E30 to już motoryzacyjny staruszek, można go kupić niedrogo. Skoro całe auto nie kosztuje zbyt wiele, to normalne, że gdy przyjdzie nam pogrzebać przy hamulcach, nie będziemy korzystać…