Szeroko i nisko - tuning BMW X5 (E70) - Trends Magazines

Szeroko i nisko – tuning BMW X5 (E70)

BMW X5 E70 jest jednym z najbardziej majestatycznych samochodów, które spotykamy na europejskich drogach. Kto posiada bawarskiego SUV-a i chciałby jeszcze bardziej wyróżniać się z tłumu, powinien rzucić okiem na propozycję firmy Prior Desing.

W ofercie tunera jest pakiet PD5X Widebody. W jego skład wchodzą zderzaki z dokładkami i dyfuzorami, pokrywa silnika z wydatnym garbem oraz masywne progi, które płynnie przechodzą w poszerzające nakładki na błotniki.

Elementy zostały wykonane z tworzywa wzmacnianego włóknem. Technologia Dura-Flex gwarantuje niezbędną elastyczność. Docenimy ją w momencie lekkiego uderzenia zderzakiem w krawężnik lub inną przeszkodę – nie powinien pęknąć.

Oferowany przez Prior Design pakiet przytwierdza się do fabrycznych punktów mocujących. Metamorfoza X5 przebiega więc szybko i jest w pełni odwracalna. Zainteresowani muszą przygotować 8.990 euro na części aerodynamiczne i kolejne kilkaset euro na ich lakierowanie oraz montaż.

Podobne

MANHART-MH2-GTR widok od tylu

Drogowa wyścigówka BMW od Manharta za… 149 tys. euro

W tuningu granice są wyznaczane przez pomysłowość zespołów zajmujących się modyfikacjami samochodów oraz... zasobność portfeli klientów. Manhart MH2 GTR wygląda i jeździ fantastycznie, ale jest koszmarnie drogi. Czy to auto nie wydaje się wam znajome? Oczywiście! To kontynuacja linii specjalnych modeli, którą otworzył bazujący na M4 DTM Champion Edition Manhart MH4 GTR. Jego młodszy brat powstał na…

BMW E30 M3 Evo II by Schmiedmann

E30 M3 Evo II- jak można odnowić cenne auto?

Samochody z kierownicą po prawej stronie nie mają zbyt wysokich notowań. Reguła nie dotyczy jednak BMW E30 w wersji M3 Evolution II. Nawet zaniedbany anglik jest cenny. Taki właśnie egzemplarz został przywieziony do duńskiej miejscowości Odense. Specjaliści z firmy Schmiedmann zostali poproszeni o przywrócenie BMW dawnej świetności. Auto znów miało wyglądać i jeździć jak nowe.…