SUV ID.4 już dostępny do zamawiania - znamy ceny - Trends Magazines

SUV ID.4 już dostępny do zamawiania – znamy ceny

VW ID.4

Po ID.3, kompaktowy SUV ID.4 jest drugim modelem Volkswagena, w którego konstrukcji wykorzystano nową platformę podłogową MEB. Volkswagen przedstawił właśnie ofertę seryjnej wersji elektrycznego SUVa. ID.4 oferowany jest w kilku wariantach, odpowiadających na zróżnicowane preferencje klientów. Samochód w podstawowej wersji Pure dostępny jest już od 156 390 złotych – topowa odmiana Pro Performance Max, oferująca standardowo m.in. wyświetlacz head-up wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości czy panoramiczne okno dachowe, dostępna jest za 253 190 złotych.

Podobnie jak w przypadku ID.3, również ID.4 oferowany jest w kilku prekonfigurowanych wersjach. Bazowy model z akumulatorem Pure dostępny jest od 156 390 złotych – standardowo wyposażony został m.in. w system nawigacji satelitarnej Discover Pro. Samochód w tej wersji zapewnia zasięg wynoszący do 346 km (wg WLTP) oraz możliwość ładowania mocą do 50 kW.

ID.4 z akumulatorem Pure i Pure Performance

W wersji Pure, ID.4 z akumulatorem o pojemności energetycznej 52 kWh, który zapewnia zasięg do 346 km (wg WLTP), jest dostępny w trzech odmianach – podstawowej (156 390 zł) oraz City (170 990 zł) i Style (188 090 zł). Analogiczne odmiany dostępne są także dla ID.4 z akumulatorem Pure Performance, który pozwala na szybsze przyspieszenie do 100 km/h, niż wersja Pure (w 9 sekund, podczas gdy wersja Pure zapewnia przyspieszenie w 10,9 s. do 100 km/h). Ich ceny to odpowiednio: 162 790 zł (Pure Performance), 177 390 zł (Pure Performance City) oraz 194 490 zł (Pure Performance Style). W wyposażeniu seryjnym ID.4 Pure Style i Pure Performance Style znajdują się m.in. reflektory LED Matrix, klimatyzacja trójstrefowa, kamera cofania, system nawigacyjny Discover Pro, podgrzewane fotele z przodu i kierownica, po 2 porty USB-C z przodu i z tyłu.

ID.4 z akumulatorem Pro Performance

Volkswagen ID.4 z akumulatorem Pro Performance o pojemności energetycznej 77 kWh, który gwarantuje zasięg do 523 km (wg WLTP) i zapewnia przyspieszenie w 8,5 s. do 100 km/h, jest oferowany w wersjach – podstawowej, Life, Business, Family, Tech i Max. Ceny zaczynają się od 190 890 zł za model podstawowy i kończą na 253 190 zł za wersję Max. W wyposażeniu dwóch ostatnich wersji znajduje się m.in. wyświetlacz Head Up Display, który oferuje obraz w rozszerzonej rzeczywistości. W polu widzenia kierowcy dynamicznie wyświetla on wybrane symbole i łączy je z rzeczywistym ukształtowaniem terenu. Na przykład, strzałki sygnalizujące skręt w nawigacji pojawiają się w polu widzenia kierowcy w odległości dziesięciu metrów od siebie i dopasowują do przebiegu trasy.

Silniki

Volkswagen ID.4 jest dostępny z trzema silnikami do wyboru – o mocy 148 KM, 170 KM lub 204 KM w zależności od wersji akumulatora. Prędkość maksymalna samochodu jest elektronicznie ograniczona do 160 km/h. Model dostępny jest w siedmiu wariantach kolorystycznych (w wersjach z czarnym dachem lub z dachem w kolorze nadwozia). Klient może wybrać jeden z trzech typów tapicerki i wyselekcjonować preferowany rodzaj felgi (od 18 do 21 cali). Na liście opcjonalnych elementów wyposażania znaleźć można m.in.: pompę ciepła, hak holowniczy czy zewnętrzny pakiet stylistyczny. Wkrótce do oferty ID.4 dołączy topowy model z napędem na cztery koła – ID.4 GTX.
VW ID.4

Podobne

Bokserski czempion BMW – TECHNIKA

Świat motocykli rządzi się swoimi prawami. Kto z Was widział pod maską fabrycznego samochodu tak piękny silnik jak ten? BMW pokazało właśnie swoje najnowsze dziecko.  To na nowo opracowany 2-cylindrowy silnik typu bokser - „Big Boxer” . Wygląda niczym połączenie amerykańskiego autokaru Greyhound z lat 50-tych z mikserem Kitchen Aid. Innymi słowy jest piękny. Projektant…

Jak kupować VW Garbusa – PORADNIK

Volkswagen Garbus ma niezaprzeczalny urok i ciekawą historię. Znany w każdym zakątku globu samochód jest najbardziej przyjaznym dla kieszeni pomysłem na klasycznego Volkswagena. Egzemplarz na chodzie kupimy za 5- 10 tys. zł., natomiast na odrestaurowany używany Garbus może kosztować 30 ‒ 50 tysięcy złotych i więcej. Historia Pierwszy model Volkswagena stanowi przykład chłodnego spojrzenia na…