Surf Seeker ma 23 okna i jest to najbardziej szalony Volkswagen Bulli na świecie! - Trends Magazines

Surf Seeker ma 23 okna i jest to najbardziej szalony Volkswagen Bulli na świecie!

VW Surf Seeker

Ten hot-rod bazuje na Volkswagenie T1 z 1965 roku i nazywa się VW Surf Seeker. Zbudowanie go zajęło jedynie 17 miesięcy, samochód powstał z Utah i jest dziełem jednego człowieka – Rona Berrego.

PRENUMERATA TRENDS

Nadwozie VW Surf Seeker

Rama nadwozia została najpierw utworzona przy użyciu kwadratowej rury. Nadwozie zostało następnie wykonane z blachy o grubości 1,2 mm, łącznie z deską rozdzielczą i konstrukcjami wewnętrznymi. Auto jest szersze od standardowego busa. Następnie bus został wykończony oszałamiającym malowaniem PPG Radiant Orange Glow i White Pearl firmy SKJ Customs. Ron wykonał również wszystkie wewnętrzne panele, a siedzenia obszył kremowym winylem z pomarańczową lamówką. Wszystkie elementy drewniane we wnętrzu zostały przymocowane za pomocą magnesów!

VW Surf Seeker

Jak powstał Surf Seeker?

Zmieniono przednie i tylne zawieszenie i chociaż z tyłu nadal znajduje się drążek skrętny, przednie zostało przekształcone w sprężynowe. Zmodyfikowane hamulce tarczowe pochodzą z Camaro. „Ze względu na wysokość i wagę autobusu obawiałem się, że podczas jazdy po zakręcie będzie straszne przechyły nadwozia, ale zmiany w zawieszeniu prawie to wyeliminowały”. Tylne felgi mają wielkość 24 cali!

VW Surf Seeker

Więcej mocy!

Ron nie mógł tak po prostu zostawić astmatycznego oryginalnego silnika na miejscu; potrzebował czegoś, co przyprawi go o zawrót głowy. Miał pomysł wykorzystania silnika Subaru i mając to na uwadze, kazał Strictly Foreign zbudować jedną ze swoich przekładni Super-Street Performance. Z przyjemnością usłyszycie, że w końcu Ron zdecydował się pozostać przy silniku VW, ale tym razem faktycznie miałby trochę mocy – dokładnie 209 koni mechanicznych. Silnik ma pojemność 2275 cm3 i zbudowany zbudowany przez legendarnego drag-racera Dicka Landiego.

VW Surf Seeker

FILM

Podobne

Nie taki mały – VW Polo VI – od 1.0 MPI do GTI

Nowoczesne samochody stają się coraz bardziej do siebie podobne. Zbliżone są założenia konstrukcyjne, elementy wyposażenia czy motywy stylistyczne. Dlaczego więc tylko niektóre modele odnoszą spektakularne sukcesy sprzedażowe? Liczą się szczegóły, co potwierdza nowe Polo. Oferowany od 1975 roku niegdyś najmniejszy model Volkswagena jest ikoną z fundamentem pięciu już udanych generacji i dziesiątek ciekawych wersji wyposażeniowych…

BMW E23 735i i BMW E23 740iL z przodu

Anioł i Demon – dwie limuzyny BMW

BMW E32 to dziś prawdziwy youngtimer. Majestatyczna seria 7 z przełomu lat 80. i 90. była biznesowym samochodem, którym Zachód wjechał do Polski po upadku komunizmu. Mercedes dopiero kończył prace projektowe nad kultowym W140, a Audi A8 jeszcze w ogóle nie istniało. Dlatego właśnie BMW 7 typoszeregu E32 jest najwspanialszą limuzyną z okresu zmian ustrojowych w Polsce. Prawdę mówiąc po 30 latach niewiele się zmieniło, bo wciąż…