Surf Seeker ma 23 okna i jest to najbardziej szalony Volkswagen Bulli na świecie! - Trends Magazines

Surf Seeker ma 23 okna i jest to najbardziej szalony Volkswagen Bulli na świecie!

VW Surf Seeker

Ten hot-rod bazuje na Volkswagenie T1 z 1965 roku i nazywa się VW Surf Seeker. Zbudowanie go zajęło jedynie 17 miesięcy, samochód powstał z Utah i jest dziełem jednego człowieka – Rona Berrego.

PRENUMERATA TRENDS

Nadwozie VW Surf Seeker

Rama nadwozia została najpierw utworzona przy użyciu kwadratowej rury. Nadwozie zostało następnie wykonane z blachy o grubości 1,2 mm, łącznie z deską rozdzielczą i konstrukcjami wewnętrznymi. Auto jest szersze od standardowego busa. Następnie bus został wykończony oszałamiającym malowaniem PPG Radiant Orange Glow i White Pearl firmy SKJ Customs. Ron wykonał również wszystkie wewnętrzne panele, a siedzenia obszył kremowym winylem z pomarańczową lamówką. Wszystkie elementy drewniane we wnętrzu zostały przymocowane za pomocą magnesów!

VW Surf Seeker

Jak powstał Surf Seeker?

Zmieniono przednie i tylne zawieszenie i chociaż z tyłu nadal znajduje się drążek skrętny, przednie zostało przekształcone w sprężynowe. Zmodyfikowane hamulce tarczowe pochodzą z Camaro. „Ze względu na wysokość i wagę autobusu obawiałem się, że podczas jazdy po zakręcie będzie straszne przechyły nadwozia, ale zmiany w zawieszeniu prawie to wyeliminowały”. Tylne felgi mają wielkość 24 cali!

VW Surf Seeker

Więcej mocy!

Ron nie mógł tak po prostu zostawić astmatycznego oryginalnego silnika na miejscu; potrzebował czegoś, co przyprawi go o zawrót głowy. Miał pomysł wykorzystania silnika Subaru i mając to na uwadze, kazał Strictly Foreign zbudować jedną ze swoich przekładni Super-Street Performance. Z przyjemnością usłyszycie, że w końcu Ron zdecydował się pozostać przy silniku VW, ale tym razem faktycznie miałby trochę mocy – dokładnie 209 koni mechanicznych. Silnik ma pojemność 2275 cm3 i zbudowany zbudowany przez legendarnego drag-racera Dicka Landiego.

VW Surf Seeker

FILM

Podobne

BMW M5 E60 – niepowtarzalne

Wolnossący dziesięciocylindrowy benzynowy silnik kręcący się do ponad 8000 obrotów na minutę. 507 KM rzucane na tylną oś, 4,7 sekundy potrzebne do osiągnięcia pierwszych 100 km/h oraz przeszywający dźwięk. Wszystko to ubrane w nierzucające się w oczy i niezdradzające zbyt wiele nadwozie klasycznego sedana. BMW M5 E60 to auto jedyne w swoim rodzaju. Już w chwili debiutu w 2005 roku BMW M5 E60 było…

System eSCOR – jak działa i jak sprawdzić historię polisy

Od lutego zaczął działać system eSCOR, który wystawia kierowcom ocenę, na którą rzekomo mają patrzeć ubezpieczyciele podczas wyliczania składki. Jak działa eSCOR i jak sprawdzić historię szkód? Sprawdzamy. Skrót eSCOR oznacza Elektroniczny System Centralnej Oceny Ryzyka. Dzięki niemu możemy samemu sprawdzić, jak bardzo atrakcyjni jesteśmy dla towarzystwa ubezpieczeniowego przy zakupie polisy OC na auto. W…