Straż Graniczna skonfiskowała najdroższe auto w tym roku. Za kółkiem Ukrainiec i Rosjanin - Trends Magazines

Straż Graniczna skonfiskowała najdroższe auto w tym roku. Za kółkiem Ukrainiec i Rosjanin

Podlaskiemu Oddziałowi Straży Granicznej udało się skonfiskować auto pochodzące z przestępstwa. To ich najcenniejszy pojazd zdobyty w tym roku. W BMW 530i byli 26-letni obywatel Ukrainy wraz z pasażerem, 33-letnim obywatelem Rosji.

Funkcjonariusze z placówki Straży Granicznej w Rutce-Tartak zatrzymali do kontroli kierowcę BMW na niemieckich numerach rejestracyjnych. Auto zostało sprawdzone pod kątem technicznym, a funkcjonariusze przyjrzeli się także źródłu, skąd pochodzi auto. W systemie zobaczyli informację, że BMW 530i zostało skradzione na terenie Niemiec. Kierowca z Ukrainy oraz rosyjski pasażer zostali natychmiast zatrzymani i poddani dalszym czynnościom sprawdzającym. 

Do takich zatrzymań jednak dochodzi bardzo rzadko. Skradzione samochody są zazwyczaj natychmiast rozbierane na części i w takiej formie wywożone za granicę. Od czasu do czasu udaje się złapać złodziei i rozwiązać dziuplę. 

Czarne BMW 530i okazuje się najdroższym samochodem zatrzymanym przez Straż Graniczną. Wartość tego pojazdu szacuje się na 400 tys. zł. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Golf Mk1 cabrio auto w czasie jazdy

Jazda takim Golfem Mk1 cabrio to czysta przyjemność

Doskonałym sposobem na upały są auta z otwartym nadwoziem. Można przy tym połączyć przyjemne z pożytecznym, np. uratować od zagłady Golfa pierwszej generacji, poddać go kilku zmianom i cieszyć się jazdą z otwartym dachem.   Ostatni rok Golfa Mk1 Prezentowany Golf linię montażową opuścił w 1993 roku. Był to ostatni rok, w którym w Niemczech produkowano…

BMW pokazało wyjątkowe E38 750iL. Jedną z nich jeździł James Bond

BMW ma w swoich zbiorach muzealnych całkiem zacne modele. Tym razem pokazano trzy wyjątkowe egzemplarze kultowego E38. Jednym z nich jeździł Pierce Brosnan jako agent 007. BMW Group Classic często ma swoich zakamarkach "białe kruki". Niedawno pokazywaliśmy wam prototyp "siódemki" z dużymi nerkami, które w aucie produkcyjnym pojawiły się dopiero 20 lat później. Teraz klasyczny…