Sportowy dźwięk wydechu w... elektryku? Militec ma sposób - Trends Magazines

Sportowy dźwięk wydechu w… elektryku? Militec ma sposób

Militec-active-sound-control

Produktów Militeca nie trzeba chyba przedstawiać miłośnikom dobrze brzmiących samochodów. Ich sportowe układy wydechowe cieszą nasze uszy już od prawie 40 lat. Niestety nadchodząca elektryczna rewolucja nie wróży nic dobrego dla firmy. No bo po co komu sportowy wydech, gdy nie mamy do czego go zamontować?

To, że pod maskami samochodów przyszłości nie będzie silników spalinowych, nie oznacza jednak, że ich właściciele nie będą chcieli posłuchać przyjemnego dźwięku spod maski. Idąc tym tropem firma stworzyła nową linię produktów, których zadaniem jest generowanie dźwięków układów wydechowych.

Militec-active-sound-control-aplikacja

Urządzenia z serii Active Sound Control pozwalają na generowanie realistycznego dźwięku wydechu na zewnątrz auta. Za pomocą dedykowanej aplikacji zmieniać możemy głośność, ton lub styl dźwięku. Lubisz wysokoobrotowe V10? Proszę bardzo! Jesteś zwolennikiem basowego pomruku V8 albo świstu doładowanego R6? Też nie ma problemu. Z czasem pula dostępnych plików dźwiękowych ma być rozbudowywana, a do biblioteki mają dołączyć również niestandardowe pozycje, jak na przykład dźwięki silników pojazdów kosmicznych.

Seria urządzeń występuje obecnie w wersjach uniwersalnych oraz przeznaczonych do różnych modeli aut. Co ciekawe producent nie tylko celuje wyłącznie w elektryki – układ można na przykład kupić  do Volkswagena Caddy.

Maciek Kalkosiński

Fot. Militec

Podobne

Tuning-VW_Transporter-T2-widok z przodu

Z niemieckiej armii do polskiego biznesu – ciekawa historia VW T2

Prezentowany bus do końca lat osiemdziesiątych służył w zachodnioniemieckiej armii. W 1989 roku przekroczył granicę na Odrze i od tej pory porusza się po polskich drogach. W 2008 roku biały niepozorny VW został wystawiony na sprzedaż. Po ostatniej zmianie właściciela narodził się na nowo i do dziś jego serce bije niczym w latach młodości. To…

Tuning-BMW-E46-330i-widok od tylu

BMW E46 330Ci prawie ja M3

Swoje pierwsze BMW Jacek kupił w 2006 roku. Był to model E36 w wersji 328. Po czterech latach użytkowania mocna „trójka” z nieznacznie zmodyfikowanego auta seryjnego zmieniła się w pojazd przyciągający spojrzenia. Wtedy jej właściciel postanowił przebyć podobną drogę z nowym samochodem. Kolejna „trójka” miała być jego trzecim autem. Pierwszym była … również tylnonapędowa Skoda 120L,…