Śniadanie & Gablota przejmuje Fabrykę Norblina - Trends Magazines

Śniadanie & Gablota przejmuje Fabrykę Norblina

Śniadanie & Gablota wraz z Quadrifoglio Polska rozgrzewa zimową atmosferę zaproszeniem na Śniadanie & Gablota w Fabryce Norblina.

Już w najbliższą niedzielę, 30 stycznia, odbędzie się pierwsze w tym roku Śniadanie & Gablota – Ikony Śniadania w Warszawie. Miejsce i termin nie są przypadkowe, ponieważ aktualnie w Fabryce Norblina odbywa się fenomenalna wystawa samochodów pt. „Ikony Motoryzacji”. Dodatkowo, 30 stycznia jest dniem 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i dla organizatorów to świetna okazja do wparcia zbiórki.

Prawilnie, zacznijmy od Śniadania
„Śniadanie i Gablota” jest jednym z najbardziej znanych cyklicznych spotkań motoryzacyjnych w Polsce. Pomysł powstał w Łodzi 2017 roku przy śniadaniu w jednej z kawiarni. Sławomir Poros za pośrednictwem Instagrama, puścił w sieć zaproszenie na śniadanie. Na odzew nie trzeba było długo czekać i już po kilku miesiącach odbyło się pierwsze Śniadanie & Gablota w Łodzi.

Do ekipy organizacyjnej przyłączali się zainteresowani z innych rejonów Polski i kolejne edycje powstawały w różnych miastach. Szybko okazało się, że niedzielne śniadanie jedzone z przyjaciółmi w towarzystwie pięknych samochodów smakuje tak dobrze, że chce się je jeść tak często, jak to możliwe. Do tej pory Śniadania można było zjeść w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu, Trójmieście i Berlinie. Przed nami jest 5. sezon Śniadań.

Fabryka Norblina
Tym razem Warszawa zaprasza na pierwsze śniadanie w 2022 roku. Nie zaprasza byle gdzie, bo do Fabryki Norblina na warszawskiej Woli. Kompleks 10 zabytkowych budynków wraz z Muzeum został zrewitalizowany w 2021 roku i udostępniony gościom. W kompleksie mieszczą się między innymi biura, sklepy, restauracje, kino, ecobazar i muzeum.
W samym Muzeum Norblina możemy zobaczyć stare maszyny i urządzenia, których historia sięga XIX wieku i jest związana z przemysłem. W niedzielę Muzeum będzie dostępne także dla Śniadanioholików.

Wystawa „Ikony Motoryzacji”
W podziemiach Fabryki aktualnie odbywa się wystawa „Ikony Motoryzacji”, na której prezentowanych jest 50 legendarnych samochodów. Wśród nich znajdziemy supercary takie jak McLaren czy Ferrari F8 Spider, ale także wiele innych charakterystycznych modeli z ubiegłych dekad. Celem wystawy jest przedstawienie rozwoju nowoczesnej motoryzacji. Jest to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć unikatowe samochody z bliska i w jednym miejscu.

Śniadanie będzie odbywać się w 5 strefach Fabryki:

Strefa 1: parking na poziomie -3 – tu uczestnicy będą mogli zaparkować swoje pojazdy, przywitać się z organizatorami i innymi uczestnikami oraz odpocząć na leżakach przy rytmach grającego Dj Prime. Zalecane jest zarejestrowanie pojazdu w aplikacji mobilnej „Fabryka Norblina”, aby móc skorzystać z promocyjnej ceny za parking.

Strefa 2: Food Town – to strefa restauracyjna, w której nie zabraknie „Ikon Śniadaniowych”. W menu restauracji znajdziemy dania, które można było zjeść podczas poprzednich edycji odbywających się w różnych miastach.

Strefa 3: IkonyWystawa Ikony Motoryzacji. W dniu Śniadania cena zwiedzania dla uczestników imprezy będzie promocyjna i wyniesie 22,50 zł. Wystarczy przy zakupie biletu pokazać wlepkę Śniadania & Gablota.

Strefa 4: Muzeum – zwiedzanie Muzeum Norblina za 1 zł będzie możliwe po uruchomieniu aplikacji mobilnej „Fabryka Norblina”.

Strefa 5: WOŚP – organizatorzy włączą się w akcję zbiórki pieniędzy razem z WOŚP. Dla najhojniejszych darczyńców przewidziane są upominki.

Śniadanie & Gablota zdecydowanym krokiem wchodzi w 2022 rok. Wydarzenie, które organizują wraz z ekipą Quadrifoglio, zapowiada wysoki poziom śniadaniowego cyklu. Jesteśmy bardzo ciekawi tej imprezy. Jeśli macie możliwość, koniecznie wpadnijcie na Śniadanie. Szczegółowe informacje znajdziecie na utworzonym wydarzeniu – TUTAJ.

Fot. Agnieszka Kujawa i Justyna Magierło

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Golf Mk2 VR6, tuning

Szalony VW Golf Mk2 VR6 kompresor

Wcieleń Golfa drugiej generacji widzieliśmy już bardzo dużo. Prezentowany dziś również ma coś w sobie. Wyglądem nie budzi zachwytu, ale to prawdziwy dziki zwierz. Kontakt z nim skutkuje mocno podwyższonym poziomem adrenaliny. Najprościej i najszybciej można opisać go tak – Golf Mk2 3,1 litra VR6 kompresor. Resztę można pozostawić wyobraźni, która sama sobie naszkicuje profil…

500 KM w BMW E36 to za mało!

W 2014 roku na  łamach BMW TRENDS prezentowaliśmy E36 z 500-konnym silnikiem Toyoty Supry. Właściciel samochodu, Leszek, przerobił swój wóz, aby mógł się nim ścigać z teoretycznie dużo szybszymi autami. Z powodzeniem ucierał nosa kolejnym przeciwnikom, poruszającym się choćby M3, M5 czy M6. Zadowolenie z wygranych wyścigów trwało jednak do czasu, gdy okazało się, że…