Skoda Karoq przechodzi facelifting. Znamy też jej cenę - Trends Magazines

Skoda Karoq przechodzi facelifting. Znamy też jej cenę

Czesi odświeżyli swojego średniego crossovera – model Karoq. Zmiany są raczej delikatne, różnicę widać w stylistyce a także w systemie multimedialnym.

Skoda Karoq jest produkowana od 2017 roku i teraz przyszedł czas na facelifting. Odświeżoną wersję najłatwiej rozpoznać po przodzie samochodu – mamy tu szerszy grill, nowy kształt reflektorów i zderzak z nieco szerszymi wlotami powietrza. Z tyłu także widać nowy kształt lamp, a także chromowaną listwę.

Wewnątrz Karoqa znajdziemy nowy system infotainment z ekranem 8- lub 9,2-calowym. Tradycyjne zegary zostały zastąpione ekranem, a centralny kokpit może mieć teraz wyświetlacz o rozmiarze nawet 10,25 cala. 

Nowością będzie też system Travel Assist, który połączy działanie systemów bezpieczeństwa i asystentów jazdy, a także pozwoli na częściowo autonomiczną jazdę do prędkości nawet 210 km/h. 

Pod maską nie znajdziemy nowych jednostek. Skoda utrzymała dotychczasową paletę, a więc mamy do dyspozycji pięć jednostek – trzy benzynowe i dwa diesle. Rozpiętość mocy waha się od 115 KM do 190 KM. 

Skoda Karoq po faceliftingu trafi do sprzedaży w przyszłym roku. Ceny zaczynają się od 117 850 złotych.

Konrad Maruszczak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

RONAL R62 Jetblack

Zbliża się okres zmiany opon na zimowe. Wiele osób decyduje się na zakup drugiego kompletu felg. Z pomocą przychodzi szwajcarski RONAL i proponuje ciekawą kolorystykę felgi R62. Obręcz pokryta błyszczącą powierzchnią Jetblack i jest dostępna dla pojazdów klasy średniej i wyższej, takich jak Audi A6, BMW serii 3, Mercedes GLC, Škoda Octavia, Ford Focus, Hyundai…

VW Passat Variant B9 2023 – idzie nowe

Tak, to zdjęcie jest prawidłowe. VW testuje nową generację Passata w ubraniu obecnego Passata. Pod spodem to jednak na razie jedna wielka niewiadoma.  Volkswagen oszczędza na kamuflażu i postanowił testować nowe auta "w starych szmatach"? A może w nowym aucie tak niewiele się zmieni, że nie trzeba będzie nawet przerabiać karoserii? W tej chwili trudno…