Skoda Karoq przechodzi facelifting. Znamy też jej cenę - Trends Magazines

Skoda Karoq przechodzi facelifting. Znamy też jej cenę

Czesi odświeżyli swojego średniego crossovera – model Karoq. Zmiany są raczej delikatne, różnicę widać w stylistyce a także w systemie multimedialnym.

Skoda Karoq jest produkowana od 2017 roku i teraz przyszedł czas na facelifting. Odświeżoną wersję najłatwiej rozpoznać po przodzie samochodu – mamy tu szerszy grill, nowy kształt reflektorów i zderzak z nieco szerszymi wlotami powietrza. Z tyłu także widać nowy kształt lamp, a także chromowaną listwę.

Wewnątrz Karoqa znajdziemy nowy system infotainment z ekranem 8- lub 9,2-calowym. Tradycyjne zegary zostały zastąpione ekranem, a centralny kokpit może mieć teraz wyświetlacz o rozmiarze nawet 10,25 cala. 

Nowością będzie też system Travel Assist, który połączy działanie systemów bezpieczeństwa i asystentów jazdy, a także pozwoli na częściowo autonomiczną jazdę do prędkości nawet 210 km/h. 

Pod maską nie znajdziemy nowych jednostek. Skoda utrzymała dotychczasową paletę, a więc mamy do dyspozycji pięć jednostek – trzy benzynowe i dwa diesle. Rozpiętość mocy waha się od 115 KM do 190 KM. 

Skoda Karoq po faceliftingu trafi do sprzedaży w przyszłym roku. Ceny zaczynają się od 117 850 złotych.

Konrad Maruszczak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning NRW w stylu rost VW CC widok z tyłu

Nowy, a „zardzewiały” – zobacz tego VW CC w stylu rost!

Tuning w stylu rost jest ciekawy, ale z oczywistych względów takim modyfikacjom są poddawane wyłącznie samochody o niewielkiej wartości. Rozwiązanie, by "zardzewiałe" były też nowe auta znalazło niemieckie FolienCenter-NRW. Firma specjalizująca się w oklejaniu aut folią przedstawiła VW CC w rdzawym kolorze Marrakech. Dla kontrastu dach, obudowy lusterek i atrapę chłodnicy oklejono na czarno. Ciekawym…

VW GOLF MK2 – wielkie odliczanie – HISTORIA

W 1983 roku Volkswagen wprowadził na rynek drugą generację Golfa. Faktem jest, że ten Golf, podobnie jak poprzednik, również stał się światowym sukcesem: do czasu jego wycofania w 1991 roku Volkswagen wyprodukował 6,3 miliona Golfa Mk II. Samochód nosił przydomek „Generation Golf” i miał zdecydowanie więcej przestrzeni od jedynki. Cytat z folderu prasowego z 1983 r…