Siła prostoty, czyli ciekawy pomysł na BMW M4 Cabrio - Trends Magazines

Siła prostoty, czyli ciekawy pomysł na BMW M4 Cabrio

Czy rzucające się w oczy M4 Cabrio z 431-konnym silnikiem wymaga poprawek? Zdania będą oczywiście podzielone. Nawet miłośnicy tuningu przyznają jednak, że w przypadku tego modelu łatwiej coś zepsuć niż udoskonalić.

Trudna sztuka udała się firmie JMS Fahrzeugteile, która wyposażyła sportowca w 10-ramienne felgi Barracuda Racing Wheels Ultralight Project 2.0. Nie tylko świetnie wyglądają. Dzięki wykonaniu w technologii hydroformingu są lekkie (10,7 kg przód; 10,9 kg tył), a zmniejszenie mas nieresorowanych zawsze jest w cenie – poprawia filtrowanie nierówności i precyzję prowadzenia auta.

Nie eksperymentowano natomiast z rozmiarem. 255/30 R20 i 285/30 R20 odstaje od serii jedynie o 10 mm na tylnej osi. Dopełnieniem prac nad M4 Cabrio było wyposażenie go w gwintowane zawieszenie KW Variant 3 z szeroką regulacją prześwitu oraz siły odbicia i dobicia amortyzatorów.

Podobne

Niespotykane warunki w Pile

22 maja na lotnisku w Pile rozegrana została kolejna „walka” o punkty do klasyfikacji całego sezonu zawodów Rallysprint Challenge, organizowanych przez Automobilklub Bydgoski. To w jakich warunkach musieli rywalizować uczestnicy II rundy tego cyklu trudno opisać w jednym zdaniu. Pogoda była bardzo zmienna. Deszcz lał się z nieba wiadrami, błyskawice szalały na ponurym niebie, a…

BMW 750i G11 widok z boku

BMW 750i (G11) prawie jak prywatny odrzutowiec

Oznaczenie 750i w nomenklaturze BMW jest kultowe. Przez wiele lat tak nazywały się topowe limuzyny serii 7 z 12-cylindrowymi silnikami. Tak było w przypadku typoszeregów E32 i E38. Sytuacja uległa zmianie wraz z pojawieniem się modelu E65. Motor V12 otrzymał oznaczenie 760i, a wersja z silnikiem V8 odziedziczyła numer 750i i tak jest do dziś. Tyle że dekadę temu N62B48 dysponowało mocą 362 KM, a prezentowane dziś przez nas…