Shell nadal rekomendowanym dostawcą olejów silnikowych dla BMW - Trends Magazines

Shell nadal rekomendowanym dostawcą olejów silnikowych dla BMW

Shell oficjalnie ogłosił, że przedłużył partnerstwo z BMW. Producent olejów silnikowych Shell Helix przez kolejne 3 lata (do końca 2022 roku) pozostanie jedynym rekomendowanym dostawcą olejów silnikowych dla wszystkich marek Grupy BMW: BMW, BMW i, BMW M, MINI, BMW Motorrad oraz Rolls-Royce Motor Cars na rynku posprzedażnym w Europie i krajach Bliskiego Wschodu

W ramach współpracy Shell będzie nadal produkował i dostarczał oleje silnikowe pod marką BMW. Produkty są zgodne z najnowszymi specyfikacjami i normami dotyczącymi silników BMW oraz zostały oparte o opatentowaną przez Shell Technologię Shell PurePlus. Dzięki niej olej bazowy wykorzystywany w syntetycznych produktach Shell jest produkowany z gazu ziemnego, a nie z ropy naftowej. Co za tym idzie, środki smarne wytwarzane w tej technologii są pozbawione praktycznie wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej.
Dzięki temu wpływa m.in. na przedłużenie żywotności silnika i ograniczenie kosztów jego konserwacji, a także na ogranicza zużycie oleju.

Już od 2015 roku klienci BMW mogą czerpać korzyści z opracowywanych przez Shell
olejów silnikowych klasy premium. Dzięki Technologii Shell PurePlus oraz specjalnie projektowanym pakietom dodatków uszlachetniających, środki smarne pozwalają kierowcom wykorzystać wszystkie możliwości nowoczesnych silników.

Podobne

Tarcze i klocki: hamulce seryjne czy tuningowe? Co wybrać?

Jeśli ktoś szuka bezwzględnie najlepszych klocków i tarcz hamulcowych, powinien dać sobie spokój i nie tracić czasu. Ideał świetnie sprawdzający się we wszystkich warunkach nie istnieje. Większość seryjnych kompletów hamulcowych tarcza + klocki jest zawsze rozwiązaniem kompromisowym, które zdaje egzamin we wszystkich możliwych warunkach. Rozwiązania tuningowe mają dla odmiany przeznaczenie specjalistyczne – wzorowo sprawdzają się…

BMW najlepiej sprzedającą się marką premium

Według instytutu motoryzacyjnego Samar, Polacy kupili od stycznia do września 2021 roku 68 175 samochodów marek premium. To o prawie 30 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Liderem wśród tych marek okazuje się BMW. Samar wskazał, że wynik na koniec września 2021 roku jest lepszy od rezultatu osiągniętego w okresie styczeń-wrzesień 2020, gdy wówczas polskie…