Shell nadal rekomendowanym dostawcą olejów silnikowych dla BMW - Trends Magazines

Shell nadal rekomendowanym dostawcą olejów silnikowych dla BMW

Shell oficjalnie ogłosił, że przedłużył partnerstwo z BMW. Producent olejów silnikowych Shell Helix przez kolejne 3 lata (do końca 2022 roku) pozostanie jedynym rekomendowanym dostawcą olejów silnikowych dla wszystkich marek Grupy BMW: BMW, BMW i, BMW M, MINI, BMW Motorrad oraz Rolls-Royce Motor Cars na rynku posprzedażnym w Europie i krajach Bliskiego Wschodu

W ramach współpracy Shell będzie nadal produkował i dostarczał oleje silnikowe pod marką BMW. Produkty są zgodne z najnowszymi specyfikacjami i normami dotyczącymi silników BMW oraz zostały oparte o opatentowaną przez Shell Technologię Shell PurePlus. Dzięki niej olej bazowy wykorzystywany w syntetycznych produktach Shell jest produkowany z gazu ziemnego, a nie z ropy naftowej. Co za tym idzie, środki smarne wytwarzane w tej technologii są pozbawione praktycznie wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej.
Dzięki temu wpływa m.in. na przedłużenie żywotności silnika i ograniczenie kosztów jego konserwacji, a także na ogranicza zużycie oleju.

Już od 2015 roku klienci BMW mogą czerpać korzyści z opracowywanych przez Shell
olejów silnikowych klasy premium. Dzięki Technologii Shell PurePlus oraz specjalnie projektowanym pakietom dodatków uszlachetniających, środki smarne pozwalają kierowcom wykorzystać wszystkie możliwości nowoczesnych silników.

Podobne

ACS Stradale Motorsport. Bawarskie wyścigówki polskiego zespołu

E24, E36 oraz E87 – takim zestawem nie pogardziłby niejeden kolekcjoner BMW. Naturalnym środowiskiem czterech wymienionych aut są jednak tory wyścigowe, a one same mają niewiele wspólnego ze swoimi seryjnymi odpowiednikami. Bawarki należące do teamu ACS Stradale Motorsport są rasowymi wyścigówkami. Tworzony przez prawdziwych motozapaleńców Roberta, Adama oraz Norberta zespół narodził się w kwietniu 2016…

Rozbite M3? Żaden problem, to okazja do tuningu!

W Polsce informacja o powypadkowej przeszłości pojazdu budzi lęk. Nieprzypadkowo. Nierzadko reanimowane są auta w koszmarnym stanie. Sytuacja wygląda inaczej na zachodzie Europy. Naprawiane są samochody, które nadają się do naprawy, a cała operacja ma ekonomiczne uzasadnienie. Doskonałym przykładem jest BMW M3 E46, które trafiło na plac duńskiej firmy Schmiedmann. Coupe wzięło udział w kolizji…