Rozkradli praktycznie całe BMW w jedną noc! - Trends Magazines

Rozkradli praktycznie całe BMW w jedną noc!

BMW F30 330e

Właściciel nie mógł uwierzyć w to, co zobaczył na parkingu rano, kiedy chciał pojechać do pracy. Jego BMW F30 zostało praktycznie w całości rozebrane. I to w jedną noc!

Złodzieje dzisiejszych nowoczesnych samochodów muszą wykazać się nie lada sprytem i umiejętnościami. Skomplikowana konstrukcja samochodów i mnogość systemów zabezpieczeń nie ułatwia im zadania. Ale niektórzy potrafią obejść wszelkie zabezpieczenia i ukraść rekordową ilość podzespołów w bardzo krótkim czasie. Wystarczy przypomnieć sobie chociażby przykład sukcesywnie rozkradanego Lamborghini z Warszawy.

O tym, jak sprytni i przebiegli są dzisiejsi złodzieje przekonał się na własnej skórze 22-latek z niemieckiego miasta Hilden. Nie chodzi o to, że ukradli mu lampy, czy wycięli katalizator. Oto, co zostało z auta po jednej nocy:

Złodzieje nie oszczędzili także wnętrza. Ich łupem padła praktycznie cała deska rozdzielcza, kierownica, tunel środkowy, a nawet dekory z drzwi. Na miejsce od razu wezwano policję. Ze wstępnego kosztorysu wynika, że ukradziono części o łącznej wartości 20 tysięcy euro, czyli niecałe 100 tys zł. Ciekawe, czy właściciel padł ofiarą zemsty, czy może był to zaplanowany atak?

fot. www.presseportal.de

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW E36 VAN – ciekawostki

Na brytyjskim ebay.com pojawiło się E36 w wersji... VAN. Nie przewidziało Wam się. Ktoś postanowił wziąć poczciwego "turasa" i zrobić z niego vana.  Samochód ma silnik 2.8, pakiet stylistyczny M-Technik, a nawet został na nowo polakierowany w żółty kolor Dakargelb 2! W środku znajdziemy "m-pakietowe" skórzane fotele, kierownicę "serducho" i nawet czarną podsufitkę! Kot, czy…

Turbo w BMW. Co trzeba wiedzieć o Twin Scroll czy Twin Turbo?

Turbodoładowanie to skuteczny sposób na podniesienie osiągów silnika przy jednoczesnym zachowaniu zużycia paliwa na rozsądnym poziomie. Szczególnie w BMW. Był rok 1973. Od ponad 10 lat BMW wyrabiało sobie markę producenta niedużych sportowych sedanów, które już niebawem miały przekształcić się w serię 3. Na razie zadebiutował pierwszy seryjny europejski samochód wyposażony w turbodoładowanie BMW 2002…