Po wprowadzeniu do oferty M2 Coupe BMW spoczęło na laurach. Do salonów nie trafiła ani wersja Cabrio, ani fabrycznie podrasowana wersja CS bądź CSL, o której media spekulują od kilku miesięcy. Szwajcarski Dähler Design & Technik GmbH postanowił wziąć sprawy we własne ręce i samodzielnie stworzył rodzinę M2.
W skład linii modelowej „dÄHLer competition” weszło zmodyfikowane M2 Coupé oraz skonstruowane przez tunera M2 Convertible. Zwieńczeniem oferty jest M2 Clubsport, które należy do „dÄHLer race line” – części oferty kierowanej do osób zainteresowanych autem nadającym się do regularnych wypadów na tor.
M2 Clubsport zostało wyposażone w gwintowane zawieszenie oraz mocniejsze hamulce – na przedniej osi pracują ośmiotłoczkowe zaciski oraz tarcze o średnicy 400 mm. Zwieńczeniem prac nad układem jezdnym był montaż kół dÄHLer CDC1 – zaprojektowanych i produkowanych przez firmę dÄHLer w rozmiarach 9×20 / 10,5×20 lub 9 x21 / 10,5×21.
Wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy ma większą przepustowość od seryjnego odpowiednika, co otworzyło drogę do uzyskania wyższej mocy. Szwajcarska firma jest w stanie wycisnąć z 370-konnego 3.0 R6 o symbolu N55 408 KM lub 425 KM.
Klient może pójść także krok dalej i zlecić montaż – znanego z M3 i M4 – silnika 3.0 R6 S55. Wówczas punktem wyjścia staje się 431 KM, natomiast w zasięgu leży 510 KM, a nawet 540 KM i 730 Nm. Tak doprawione M2 zaczyna legitymować się osiągami na miarę supersamochodu, przyspieszając do 100 km/h w niecałe cztery sekundy i uzyskując 320 km/h.
Kto chciałby dodać M2 charakteru, może poprosić firmę dÄHLer o zamontowanie pół-klatki bezpieczeństwa, kubełkowych foteli Recaro, wielopunktowych pasów czy usunięcie elementów wygłuszeniowych w celu obniżenia masy pojazdu.