Przeglądy po nowemu. Specjalne procedury dla BMW?! - Trends Magazines

Przeglądy po nowemu. Specjalne procedury dla BMW?!

Od kilku miesięcy trwają prace nad odświeżeniem formuły badań technicznych. Mają być droższe i bardziej wnikliwe. Według specjalnych procedur mogą być sprawdzane samochody marki BMW.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że diagności zostaną zobligowani do dokładnego sprawdzania prześwitu – właściciele aut, których nadwozia znajdują się mniej niż 12 cm nad nawierzchnią, mają być odsyłani z kwitkiem. Aby uniemożliwić regulację wysokości prześwitu, przestanie być możliwe uzyskanie pozytywnego wyniku badania przez auto z gwintowanym zawieszeniem.

Plany zakładają także skontrolowanie, czy w mechanizm różnicowy nie posiada blokady (tzw. szpery). Wszystko po to, by ukrócić jazdę kontrolowanymi poślizgami. Ostatnio na organizowanie imprez driftingowych narzekały nawet osoby mieszkające w niedalekim sąsiedztwie Autodromu Pomorze (i nie jest to bynajmniej news Primaaprilisowy!).

Czy myślicie, że planowane zmiany w prawie mają szanse na wejście w życie i faktycznie wpłyną na bezpieczeństwo na drogach?

fot. BMW

Aktualizacja: okazało się, że doniesienia – poza informacją o problemach Autodromu Pomorze – zniekształcił Primaaprilisowy chochlik!

Podobne

Efektowny pomysł na tuning BMW M2

Niemieckie Z-Performance postanowiło popracować nad BMW M2. Uznano jednak, że nie powinien to być projekt, jakich wiele. Najmniejszy model z rodziny M został więc wyposażony w pakiet poszerzający błotniki- zestaw ośmiu elementów z włókna szklanego przygotowała firma Zacoe Performance, która dostarczyła również karbonowe obudowy lusterek, splitter, spojler klapy bagażnika oraz tylny dyfuzor. Aby auto wyróżniało…

O tym BMW zapomnieli wszyscy. Pokazujemy jedyny egzemplarz

Marcello Gandini pod koniec lat 60-tych zaprojektował BMW 2800 Spicup. Czy Wy też o nim nie słyszeliście? Gandini nakreślił wyjątkowy samochód, który powstał w zakładach biura projektowego Bertone. Auto zostało zbudowane jako spider-coupé. Najważniejszym punktem tego projektu był trzyczęściowy otwierany dach wykonany ze stali nierdzewnej. Spicup był odważnym prototypem, ale oczach koncernu z Monachium niestety…