Przeglądy po nowemu. Specjalne procedury dla BMW?! - Trends Magazines

Przeglądy po nowemu. Specjalne procedury dla BMW?!

Od kilku miesięcy trwają prace nad odświeżeniem formuły badań technicznych. Mają być droższe i bardziej wnikliwe. Według specjalnych procedur mogą być sprawdzane samochody marki BMW.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że diagności zostaną zobligowani do dokładnego sprawdzania prześwitu – właściciele aut, których nadwozia znajdują się mniej niż 12 cm nad nawierzchnią, mają być odsyłani z kwitkiem. Aby uniemożliwić regulację wysokości prześwitu, przestanie być możliwe uzyskanie pozytywnego wyniku badania przez auto z gwintowanym zawieszeniem.

Plany zakładają także skontrolowanie, czy w mechanizm różnicowy nie posiada blokady (tzw. szpery). Wszystko po to, by ukrócić jazdę kontrolowanymi poślizgami. Ostatnio na organizowanie imprez driftingowych narzekały nawet osoby mieszkające w niedalekim sąsiedztwie Autodromu Pomorze (i nie jest to bynajmniej news Primaaprilisowy!).

Czy myślicie, że planowane zmiany w prawie mają szanse na wejście w życie i faktycznie wpłyną na bezpieczeństwo na drogach?

fot. BMW

Aktualizacja: okazało się, że doniesienia – poza informacją o problemach Autodromu Pomorze – zniekształcił Primaaprilisowy chochlik!

Podobne

BMW X6 M50d vs. BMW X5 25d – trudny wybór

X5 25d i BMW X6 M50d są jak dwie rodzone siostry, które pomimo wspólnych genów znacząco różnią się temperamentem. Łączy je wiele, dzieli jeszcze więcej. Jak wypadają w bezpośrednim porównaniu?  Którą wybrać?  Na pierwszy rzut oka to porównanie nie powinno mieć miejsca. Prezentowane X5 i X6 łączy płyta podłogowa, wymiary i forma deski rozdzielczej. Cała reszta to dwie dosyć odległe galaktyki. Ktoś…

BMW M5 od AC Schnitzera. Szybsze od supersamochodów

Mocny silnik w połączeniu z napędem na cztery koła i zapewniającym dodatkowa stabilność dużym rozstawem osi pozwoliły BMW M5 na ustanowienie nowego rekordu na północnej pętli Nürburgringu. W próbie nie wziął jednak udziału seryjny egzemplarz, tylko M5 poprawione przez AC Schnitzera. Za kierownicą M5 zasiadł Jörg Müller – doświadczony kierowca, który Nürburgring zna jak własną…