Porównujemy najnowsze BMW serii 5 z obecną generacją. Co się zmieniło? - Trends Magazines

Porównujemy najnowsze BMW serii 5 z obecną generacją. Co się zmieniło?

Mamy zdjęcia nowego BMW serii 5, które będzie miało premierę w maju. Postanowiliśmy pokazać bezpośrednie porównanie z obecnym modelem, aby po raz pierwszy posmakować tego, co nadejdzie.

Nowe BMW 5

Nowa seria 5 wygląda całkiem nieźle i jest mile widzianym odświeżeniem modelu sprzed kilku lat, który był nieco krytykowany za wyglądanie trochę nudno i nie na miejscu w portfolio BMW.
Na pierwszy rzut oka nowe BMW serii 5 my2021 wygląda potężniej, odważniej i atrakcyjniej w porównaniu do poprzedniej generacji.

Co się zmieniło?

W porównaniu z poprzednim modelem, nowa seria 5 łączy najnowszą filozofię projektowania nadwozia BMW, aby uzyskać wyrazisty i bardziej dojrzały styl. Na przykład reflektory wyglądają na zainspirowane nowym BMW serii 7, choć pojawiły się też głosy o podobieństwie do serii 3. Chyba o to chodziło.

Nowością jest także osłona chłodnicy, która dzięki chromowanym  pionowym listwom i muskularnym ramom nerek wydaje się teraz bardziej masywna i trójwymiarowa.


Z tyłu lampy są z diod LED i otrzymały nową grafikę oraz przyciemnione sekcje, które wprowadzają Serię 5 w wizualną harmonię z resztą modeli.

Nowa wersja silnikowa

Nowa stylizacja to nie wszystko. Spodziewane są również pewne zmiany w układzie napędowym. Oprócz hybrydowej wersji plug-in 530e, będziemy również świadkami dodania nowego zelektryfikowanego wariantu: nowy 545e będzie wyposażony w układ napędowy X5 xDrive45e / 745e o maksymalnej mocy 400 PS / 394 KM.

Podobne

Opuszczone BMW M5 E39 – to jak otwieranie nowego Lego

To BMW M5 E39 stało w magazynie przez 10 lat, a teraz nowy właściciel przygotowuje je znów do życia. To jak otwieranie nowego zestawu klocków Lego.  Każde BMW M5 jest świetne, ale model z generacji E39 to dziś zadatek na klasyka. Dla wielu to "ostatnie prawdziwe M5", dlatego jego ceny z każdym rokiem rosną. BMW…

Ognisty Compact BMW, który przepadł

Gdyby weszło do produkcji, BMW M3 Compact stałoby się prekursorem segmentu ognistych kompaktów. Niestety, projekt został zawieszony po zbudowaniu jednego prototypu. Dziś mocny silnik pod maską auta segmentu C nikogo nie dziwi. BMW M140i z doładowanym 3.0 R6 oferuje 340 KM i 500 Nm, co wersji z napędem na obie osie i automatyczną skrzynią pozwala…