Porównujemy najnowsze BMW serii 5 z obecną generacją. Co się zmieniło? - Trends Magazines

Porównujemy najnowsze BMW serii 5 z obecną generacją. Co się zmieniło?

Mamy zdjęcia nowego BMW serii 5, które będzie miało premierę w maju. Postanowiliśmy pokazać bezpośrednie porównanie z obecnym modelem, aby po raz pierwszy posmakować tego, co nadejdzie.

Nowe BMW 5

Nowa seria 5 wygląda całkiem nieźle i jest mile widzianym odświeżeniem modelu sprzed kilku lat, który był nieco krytykowany za wyglądanie trochę nudno i nie na miejscu w portfolio BMW.
Na pierwszy rzut oka nowe BMW serii 5 my2021 wygląda potężniej, odważniej i atrakcyjniej w porównaniu do poprzedniej generacji.

Co się zmieniło?

W porównaniu z poprzednim modelem, nowa seria 5 łączy najnowszą filozofię projektowania nadwozia BMW, aby uzyskać wyrazisty i bardziej dojrzały styl. Na przykład reflektory wyglądają na zainspirowane nowym BMW serii 7, choć pojawiły się też głosy o podobieństwie do serii 3. Chyba o to chodziło.

Nowością jest także osłona chłodnicy, która dzięki chromowanym  pionowym listwom i muskularnym ramom nerek wydaje się teraz bardziej masywna i trójwymiarowa.


Z tyłu lampy są z diod LED i otrzymały nową grafikę oraz przyciemnione sekcje, które wprowadzają Serię 5 w wizualną harmonię z resztą modeli.

Nowa wersja silnikowa

Nowa stylizacja to nie wszystko. Spodziewane są również pewne zmiany w układzie napędowym. Oprócz hybrydowej wersji plug-in 530e, będziemy również świadkami dodania nowego zelektryfikowanego wariantu: nowy 545e będzie wyposażony w układ napędowy X5 xDrive45e / 745e o maksymalnej mocy 400 PS / 394 KM.

Podobne

Tych stacji paliwowych należy unikać – wyniki kontroli jakości paliwa- AKTUALNOŚCI

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 sprawdził prawie 1700 stacji paliw na terenie całego kraju. My prezentujemy listę stacji benzynowych, których należy unikać. Na szczęscie lista ta jest zwględnie krótka. Chcielibyśmy oczywiście, aby w ogóle nie istniała, ale weźmy pod uwagę, że jeszcze niecałe dwie dekady temu wyniki podobnych badań wykazywały nieprawidłowości na jednej…

Hybrydowy Koenigsegg pobił rekord przejazdu 0-400-0 km/h – NEWS

W poniedziałek, 23 września, Koenigsegg Regera przyspieszył od 0 do 400 km/h i zahamował do zatrzymania w 31,49 sekundy na lotnisku Råda w pobliżu miasta Lidköping. Pomimo trudnych warunków na torze, Regera potrzebowała tylko 22,87 sekundy, aby przyspieszyć do 400 km / h na 1613.2 m. Zwolnienie do kontrolowanego zatrzymania zajęło zaledwie 8,62 sekundy na…