Porównujemy najnowsze BMW serii 5 z obecną generacją. Co się zmieniło? - Trends Magazines

Porównujemy najnowsze BMW serii 5 z obecną generacją. Co się zmieniło?

Mamy zdjęcia nowego BMW serii 5, które będzie miało premierę w maju. Postanowiliśmy pokazać bezpośrednie porównanie z obecnym modelem, aby po raz pierwszy posmakować tego, co nadejdzie.

Nowe BMW 5

Nowa seria 5 wygląda całkiem nieźle i jest mile widzianym odświeżeniem modelu sprzed kilku lat, który był nieco krytykowany za wyglądanie trochę nudno i nie na miejscu w portfolio BMW.
Na pierwszy rzut oka nowe BMW serii 5 my2021 wygląda potężniej, odważniej i atrakcyjniej w porównaniu do poprzedniej generacji.

Co się zmieniło?

W porównaniu z poprzednim modelem, nowa seria 5 łączy najnowszą filozofię projektowania nadwozia BMW, aby uzyskać wyrazisty i bardziej dojrzały styl. Na przykład reflektory wyglądają na zainspirowane nowym BMW serii 7, choć pojawiły się też głosy o podobieństwie do serii 3. Chyba o to chodziło.

Nowością jest także osłona chłodnicy, która dzięki chromowanym  pionowym listwom i muskularnym ramom nerek wydaje się teraz bardziej masywna i trójwymiarowa.


Z tyłu lampy są z diod LED i otrzymały nową grafikę oraz przyciemnione sekcje, które wprowadzają Serię 5 w wizualną harmonię z resztą modeli.

Nowa wersja silnikowa

Nowa stylizacja to nie wszystko. Spodziewane są również pewne zmiany w układzie napędowym. Oprócz hybrydowej wersji plug-in 530e, będziemy również świadkami dodania nowego zelektryfikowanego wariantu: nowy 545e będzie wyposażony w układ napędowy X5 xDrive45e / 745e o maksymalnej mocy 400 PS / 394 KM.

Podobne

BMW podaje nieprawdziwe dane techniczne? Nowe XM odwiedziło hamownię

BMW okrzyknęło model XM najmocniejszym BMW w historii marki. Faktycznie 653 KM i 800 Nm robi wrażenie, ale okazuje się, że te wartości są nieprawdziwe.  Nowe BMW XM to nie tylko najmocniejszy model w historii, ale prawdopodobnie też najcięższy - waży ponad 2700 kg. Astronomiczne wartości postanowiono sprawdzić na hamowni. Wynik? Wartości są zaniżone, co…

Tuning VW Golf Mk1 cabrio auto w czasie jazdy

Jazda takim Golfem Mk1 cabrio to czysta przyjemność

Doskonałym sposobem na upały są auta z otwartym nadwoziem. Można przy tym połączyć przyjemne z pożytecznym, np. uratować od zagłady Golfa pierwszej generacji, poddać go kilku zmianom i cieszyć się jazdą z otwartym dachem.   Ostatni rok Golfa Mk1 Prezentowany Golf linię montażową opuścił w 1993 roku. Był to ostatni rok, w którym w Niemczech produkowano…