Porównujemy najnowsze BMW serii 5 z obecną generacją. Co się zmieniło? - Trends Magazines

Porównujemy najnowsze BMW serii 5 z obecną generacją. Co się zmieniło?

Mamy zdjęcia nowego BMW serii 5, które będzie miało premierę w maju. Postanowiliśmy pokazać bezpośrednie porównanie z obecnym modelem, aby po raz pierwszy posmakować tego, co nadejdzie.

Nowe BMW 5

Nowa seria 5 wygląda całkiem nieźle i jest mile widzianym odświeżeniem modelu sprzed kilku lat, który był nieco krytykowany za wyglądanie trochę nudno i nie na miejscu w portfolio BMW.
Na pierwszy rzut oka nowe BMW serii 5 my2021 wygląda potężniej, odważniej i atrakcyjniej w porównaniu do poprzedniej generacji.

Co się zmieniło?

W porównaniu z poprzednim modelem, nowa seria 5 łączy najnowszą filozofię projektowania nadwozia BMW, aby uzyskać wyrazisty i bardziej dojrzały styl. Na przykład reflektory wyglądają na zainspirowane nowym BMW serii 7, choć pojawiły się też głosy o podobieństwie do serii 3. Chyba o to chodziło.

Nowością jest także osłona chłodnicy, która dzięki chromowanym  pionowym listwom i muskularnym ramom nerek wydaje się teraz bardziej masywna i trójwymiarowa.


Z tyłu lampy są z diod LED i otrzymały nową grafikę oraz przyciemnione sekcje, które wprowadzają Serię 5 w wizualną harmonię z resztą modeli.

Nowa wersja silnikowa

Nowa stylizacja to nie wszystko. Spodziewane są również pewne zmiany w układzie napędowym. Oprócz hybrydowej wersji plug-in 530e, będziemy również świadkami dodania nowego zelektryfikowanego wariantu: nowy 545e będzie wyposażony w układ napędowy X5 xDrive45e / 745e o maksymalnej mocy 400 PS / 394 KM.

Podobne

BMW 507 za 20 tys? Przyjrzyj się dokładnie

Roadstery BMW od zawsze wywoływały szybsze bicie serca, a te starsze mają już status kultowego i ich ceny wywołują nie tylko szybsze bicie serca, ale też zawrót głowy. Model 507 jest już klasykiem i trzeba za niego zapłacić sześciocyfrowe kwoty. Jednak ten egzemplarz jest w bardzo korzystnej cenie, ale wydaje się być z nim coś…

Arabskie klimaty BMW M2 – 4,2 do „setki”!

M2 z białym nadwoziem, dużymi felgami i obniżonym nadwoziem mogłoby z powodzeniem trafić na ulice Dubaju. Świetnie wpisałoby się w kolory tamtejszych ulic. Tymczasem ciekawie wyglądające auto powstało w Niemczech. Przygotował je Hamann. Najmniejszemu przedstawicielowi rodziny M urody dodaje kompletny pakiet aerodynamiczny ze spojlerami, dyfuzorami i dokładkami zderzaków oraz progów. Znając przywiązanie Hamanna do detali,…