Polo 2018 - VW wzywa do serwisu! - Trends Magazines

Polo 2018 – VW wzywa do serwisu!

Volkswagen potwierdził problem techniczny w nowym Polo (z roku modelowego 2018). Istnieje prawdopodobieństwo, że w rzadkich sytuacjach (np. podczas nagłej zmiany pasa ruchu z pięcioma pasażerami na pokładzie), kiedy z tyłu jednocześnie są zajęte miejsca środkowe i lewe, może nastąpić przypadkowe zwolnienie zatrzasku klamry lewego pasa bezpieczeństwa. Dla Volkswagena bezpieczeństwo pozostaje najwyższym priorytetem i już zaproponowano rozwiązanie techniczne: zatrzask klamry pasa bezpieczeństwa został przeprojektowany, co zapobiega jego przypadkowemu zwolnieniu.

Polo jest samochodem bezpiecznym w prowadzeniu. Volkswagen zaleca jednak klientom, aby nie korzystali ze środkowego siedzenia tylnej kanapy tak długo, aż Polo nie zostanie wyposażone w przeprojektowany zatrzask klamry pasa. Volkswagen zwrócił się już do odpowiednich urzędów o ocenę zaproponowanego rozwiązania technicznego – zarówno w odniesieniu do samochodów, które już jeżdżą, jak i tych, które dopiero zostaną wyprodukowane.

W ciągu najbliższych kilku tygodni Volkswagen rozpocznie akcję przywoławczą. Klienci otrzymają list z prośbą o umówienie terminu wizyty w autoryzowanym serwisie Volkswagena. Sprawdzenie, a także wymiana przeprojektowanego zatrzasku pasa bezpieczeństwa będą bezpłatne.

Podobne

VW-Taigo-R-Line-z tyłu

Zobacz jak wygląda TAIGO – nowy SUV coupé Volkswagena

TAIGO - tak nazywa się zaprojektowany w Brazylii, a produkowany w Hiszpanii nowy SUV Volkswagena, tym razem w modnej wersji coupé. W Polsce pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, ale już dziś warto mu przyjrzeć się z bliska. Co nowego? Zaprojektowany przez dwóch braci nowy model Volkswagena – w niedużym nadwoziu łączy charakter SUV-a z…

Volkswagen Amarok kontra Touareg – prawdziwi siłacze V6

W Europie silniki V6 powoli odchodzą do lamusa. Są wypierane przez coraz bardziej wydajne czterocylindrowce i wszelkiej maści hybrydy. Na Starym Kontynencie ostatnimi Volkswagenami z „prawdziwymi” motorami pozostały Amarok i Touareg. Historie obu modeli są ciekawe – chociażby z powodu technicznej ewolucji. Touareg wszedł na rynek w 2002 r., będąc drugim po Phaetonie najwyżej pozycjonowanym…