Polo 2018 - VW wzywa do serwisu! - Trends Magazines

Polo 2018 – VW wzywa do serwisu!

Volkswagen potwierdził problem techniczny w nowym Polo (z roku modelowego 2018). Istnieje prawdopodobieństwo, że w rzadkich sytuacjach (np. podczas nagłej zmiany pasa ruchu z pięcioma pasażerami na pokładzie), kiedy z tyłu jednocześnie są zajęte miejsca środkowe i lewe, może nastąpić przypadkowe zwolnienie zatrzasku klamry lewego pasa bezpieczeństwa. Dla Volkswagena bezpieczeństwo pozostaje najwyższym priorytetem i już zaproponowano rozwiązanie techniczne: zatrzask klamry pasa bezpieczeństwa został przeprojektowany, co zapobiega jego przypadkowemu zwolnieniu.

Polo jest samochodem bezpiecznym w prowadzeniu. Volkswagen zaleca jednak klientom, aby nie korzystali ze środkowego siedzenia tylnej kanapy tak długo, aż Polo nie zostanie wyposażone w przeprojektowany zatrzask klamry pasa. Volkswagen zwrócił się już do odpowiednich urzędów o ocenę zaproponowanego rozwiązania technicznego – zarówno w odniesieniu do samochodów, które już jeżdżą, jak i tych, które dopiero zostaną wyprodukowane.

W ciągu najbliższych kilku tygodni Volkswagen rozpocznie akcję przywoławczą. Klienci otrzymają list z prośbą o umówienie terminu wizyty w autoryzowanym serwisie Volkswagena. Sprawdzenie, a także wymiana przeprojektowanego zatrzasku pasa bezpieczeństwa będą bezpłatne.

Podobne

VW Golf Mk1 TT

VW Golf Mk1 TT – zaczęło się od Pinteresta

Kupując auto jedni mają już gotowy plan jego modyfikacji. Inni do zmian podchodzą na luzie i pozwalają sobie na planowanie w trakcie prac. Adam, właściciel prezentowanego auta, postąpił jeszcze inaczej. Oto VW Golf Mk1 TT Adama. Widoczny na zdjęciach samochód wyprodukowano w 1979 roku. Wiadomo, że kiedyś należał do niemieckiej poczty. Adam kupił go trzy lata…

VW Golf 2 Rallye auto od przodu

Golf Mk 2 Rallye – namiastka współczesnej rajdówki

W latach 80. Volkswagen zapragnął mieć wśród swoich aut prawdziwy rajdowy pojazd. Jednak aby uzyskać licencję, koncern musiał przenieść projekt do fazy produkcyjnej i wypuścić na rynek kilkaset egzemplarzy. Najprościej było stworzyć taki samochód na bazie najpopularniejszego Golfa i wykorzystać sprawdzone, najbardziej wytrzymałe komponenty, czyli Golfa Rallye. Silnik G60 w nadwoziu Mk2, czyli przepis na…