Polo 2018 - VW wzywa do serwisu! - Trends Magazines

Polo 2018 – VW wzywa do serwisu!

Volkswagen potwierdził problem techniczny w nowym Polo (z roku modelowego 2018). Istnieje prawdopodobieństwo, że w rzadkich sytuacjach (np. podczas nagłej zmiany pasa ruchu z pięcioma pasażerami na pokładzie), kiedy z tyłu jednocześnie są zajęte miejsca środkowe i lewe, może nastąpić przypadkowe zwolnienie zatrzasku klamry lewego pasa bezpieczeństwa. Dla Volkswagena bezpieczeństwo pozostaje najwyższym priorytetem i już zaproponowano rozwiązanie techniczne: zatrzask klamry pasa bezpieczeństwa został przeprojektowany, co zapobiega jego przypadkowemu zwolnieniu.

Polo jest samochodem bezpiecznym w prowadzeniu. Volkswagen zaleca jednak klientom, aby nie korzystali ze środkowego siedzenia tylnej kanapy tak długo, aż Polo nie zostanie wyposażone w przeprojektowany zatrzask klamry pasa. Volkswagen zwrócił się już do odpowiednich urzędów o ocenę zaproponowanego rozwiązania technicznego – zarówno w odniesieniu do samochodów, które już jeżdżą, jak i tych, które dopiero zostaną wyprodukowane.

W ciągu najbliższych kilku tygodni Volkswagen rozpocznie akcję przywoławczą. Klienci otrzymają list z prośbą o umówienie terminu wizyty w autoryzowanym serwisie Volkswagena. Sprawdzenie, a także wymiana przeprojektowanego zatrzasku pasa bezpieczeństwa będą bezpłatne.

Podobne

Manual w nowym 911. To Porsche dla purystów

Dla wszystkich modeli 911 Carrera S i 4S bez dopłaty można zamówić teraz 7-biegową skrzynię manualną. Ręczna przekładnia łączy się z pakietem Sport Chrono i z tego względu przypadnie do gustu przede wszystkim kierowcom o sportowym usposobieniu, którzy dzięki samodzielnej zmianie biegów czerpią więcej przyjemności z jazdy.  Dla purystów Ręczna skrzynia o siedmiu przełożeniach w…

Radykalny Variant Golfa VII

Motoryzacja bez odrobiny szaleństwa byłaby nudna. Raz na jakiś czas powstają projekty elektryzujące wszystkich, w których żyłach płynie benzyna. Koncern z Wolfsburga regularnie daje upust swojej fantazji w kolejnych generacjach Golfa. Pamiętacie zapewne 210-konnego Golfa II G60, 193-konnego Golfa III VR6, 241-konnego Golfa IV R32, 250-konnego Golfa V R32 czy w końcu 271-konnego Golfa VI…