Polo 2018 - VW wzywa do serwisu! - Trends Magazines

Polo 2018 – VW wzywa do serwisu!

Volkswagen potwierdził problem techniczny w nowym Polo (z roku modelowego 2018). Istnieje prawdopodobieństwo, że w rzadkich sytuacjach (np. podczas nagłej zmiany pasa ruchu z pięcioma pasażerami na pokładzie), kiedy z tyłu jednocześnie są zajęte miejsca środkowe i lewe, może nastąpić przypadkowe zwolnienie zatrzasku klamry lewego pasa bezpieczeństwa. Dla Volkswagena bezpieczeństwo pozostaje najwyższym priorytetem i już zaproponowano rozwiązanie techniczne: zatrzask klamry pasa bezpieczeństwa został przeprojektowany, co zapobiega jego przypadkowemu zwolnieniu.

Polo jest samochodem bezpiecznym w prowadzeniu. Volkswagen zaleca jednak klientom, aby nie korzystali ze środkowego siedzenia tylnej kanapy tak długo, aż Polo nie zostanie wyposażone w przeprojektowany zatrzask klamry pasa. Volkswagen zwrócił się już do odpowiednich urzędów o ocenę zaproponowanego rozwiązania technicznego – zarówno w odniesieniu do samochodów, które już jeżdżą, jak i tych, które dopiero zostaną wyprodukowane.

W ciągu najbliższych kilku tygodni Volkswagen rozpocznie akcję przywoławczą. Klienci otrzymają list z prośbą o umówienie terminu wizyty w autoryzowanym serwisie Volkswagena. Sprawdzenie, a także wymiana przeprojektowanego zatrzasku pasa bezpieczeństwa będą bezpłatne.

Podobne

VW GOLF MK6 – wielkie odliczanie – HISTORIA

W latach 2008-2012 wyprodukowano 2,85 miliona pojazdów Golf Mk6. Pokolenie Golf nr 6 po raz kolejny stanowiło krok naprzód pod względem bezpieczeństwa: spawane laserowo nadwozie uzyskało maksymalną liczbę pięciu gwiazdek w teście zderzeniowym EuroNCAP. Premiera armady nowych systemów asystujących była kamieniem milowym w dziedzinie zaawansowanych technologii bezpieczeństwa i komfortu. Systemy asystujące, takie jak Adaptive Cruise…

VW T-Roc 2.0 TSI

VW T-Roc: auto z mocnym charakterem

T-Roc pozytywnie wyróżnia się wśród innych kompaktowych SUV-ów. Ma wyrazistą sylwetkę, niezawodny napęd na obie osie i jest dostępny ze 190-konnym silnikiem 2.0 TSI. Specjalizująca się w badaniach motoryzacyjnego rynku firma Jato Dynamics pozycjonuje T-Roca w segmencie B-SUV. Należy do niego także T-Cross. Tak duża oferta Volkswagena w jednym segmencie tylko pozornie jest pozbawione sensu. W rzeczywistości ułatwia klientom dopasowanie…