Policyjne BMW i8. Radiowóz z pazurem - Trends Magazines

Policyjne BMW i8. Radiowóz z pazurem

W Niemczech nie brakuje miłośników tuningu, a autostrady bez ograniczeń prędkości są wręcz wymarzonym miejscem do sprawdzenia możliwości podrasowanych aut. Krewkich kierowców może poskromić policyjne BMW i8.

Rzucający się w oczy radiowóz został zaprezentowany podczas Essen Motor Show i przez rok będzie gwiazdą kampanii Tune it! Safe!, która ma na celu promowanie bezpiecznego i odpowiedzialnego tuningu.

Futurystyczna hybryda otrzymała kompletny pakiet aerodynamiczny od AC Schnitzer. Zawiera on m.in. karbonowe dokładki zderzaków i progów, tylny spojler oraz lotki optymalizujące przepływ powietrza wzdłuż bocznych krawędzi przedniego zderzaka.

Komplet sprężyn od AC Schnitzera zmniejszył prześwit obu osi o 20 mm i sprawił, że koła z felgami o kultowym układzie ramion doskonale wpisały się w przestrzenie wewnątrz błotników. Dopełnieniem prac nad policyjnym BMW i8 był montaż karbonowych nakładek na nerki czy lusterka oraz oklejenie nadwozia w barwy niemieckiej policji.

Zespół napędowy pozostał bez zmian, jednak oferowane przez silnik benzynowy i elektryczny 362 KM i 570 Nm, możliwość rozpędzenia się do 100 km/h w 4,4 s i prędkość maksymalna na poziomie 250 km/h wystarczyłyby do utemperowania większości piratów. Wystarczyłyby, gdyż policyjne BMW i8 nigdy nie będzie pełnoprawnym radiowozem, a jedynie wizytówką kampanii Tune it! Safe!, która uświetni najwyżej kilka imprez tuningowych.

 

Podobne

bmw-i2002-by-naoto-kobayashi-2

i2002 to wizja klasyka z przyszłości

BMW 2002 jest jednym z najważniejszych pojazdów w historii bawarskiej marki. Projektant Naoto Kobayashi przedstawia swoją wizję Neue Klasse, która łączy klasyczne elementy ze stylem nowoczesnych BMW. Podobieństwa do oryginalnego 2002 są subtelne. Kobayashi wydaje się być bardziej zainteresowany kontynuacją ducha modelu, niż bezpośrednim naśladowaniem jego stylu. Detale Klasyczne 2002 ma dwa reflektory w rogach…

BMW_2002_ti

Rajdowe BMW 2002 ti to prawdziwa esencja sportowego ducha marki BMW- HISTORIA

Przed laty motorsport wyglądał zupełnie inaczej niż obecnie. Głównie ze względu na regulaminy, które dopuszczały do startów tylko auta blisko spokrewnione z dostępnymi w dilerskich salonach. Debiutujące w 1966 roku BMW 02 stanowiło idealny materiał do budowy auta wyścigowego lub rajdowego – było lekkie, sztywne, idealnie wyważone, a w wersji 2002 także mocne (100 KM, 157…